Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Kommentit (142)
Mielellään, jos vaan vatsapalikat on kunnossa :) Kyllä kääntyisi katse.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Ei se paita voi olla liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos on laiha ja rock. Kuten Ville Valo paidoissaan aikoinaan.
Sopii hyvin joillekin miehille. Tässä mallia:
Joo, jos haluaa identifioitua homoseksuaaliksi. Mulle tulee se tra-la-la piisi (Pirkka-Pekka Petelius) välittömästi. mieleen miehestä napapaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni, tottakai voi käyttää. Ne olivat hyvin suosittuja 80-luvulla ja sopivat hyvin yhteen puvuntakin kanssa joista hihat oli kääritty ylös.
jaa puvuntakit on totta, mutta napapaitoja en muista nähneeni.
N58
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppainen näyttää homolta liian lyhyessä paidassa, huonokroppainen vaan huonolta
😂😂😂😄Tänks päivän naurut 😅
Minulla on joskus huonolaatuinen t-paita kutistunut niin, että paita sopi vielä muuten, mutta helma nousi lähes napapaidaksi. Vähänkin käsiä nostaessa napa näkyi. En välittänyt, vaan pidin paitaa, kunnes se kului loppuun.
Niin se muoti vaihtelee. 70-luvulla pidettiin vetävän näköisenä, kun miehellä oli napapaita. Edellyttäen, että ulkonäköä riitti.
Miehille oli myös isolla kaula aukolla olevia paitoja muodissa mutta täällä oli jo ehdoton ei.
Nämä ainakin käytän. Monet naiset pitävät siitä. Ainakin tutut ja muutama vieraskin on antanut positiivista kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan voi käyttää mitä vaatteita vaan vapaa-aikanaan, mutta minun mielestäni napapaita pikkutytöillä on kauhistus, naisilla tökerö ja miehillä koominen.
Entä pikkupojilla?
Voi käyttää, jos haluaa ja se sopii tilanteeseen. Että ei ehkä kuitenkaan hautajaisiin napapaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin se muoti vaihtelee. 70-luvulla pidettiin vetävän näköisenä, kun miehellä oli napapaita. Edellyttäen, että ulkonäköä riitti.
Minkä ikäisillä miehillä? Nuorilla miehillä vai vanhoilla miehillä? Muillakin kuin teinipojilla ?
Vierailija kirjoitti:
Voi
Voi hyvin. Eilen lihava mies ajoi pyörällä. Paita oli jäänyt pieneksi, liian lyhyt. Housut olivat pienet. Per sevako vain paisto.
Ei