Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Kommentit (142)
Näyttää oudolta, mutta jokainen voi pukeutua kuten haluaa.
Voi käyttää, jos on Tuure Boeliusta fanittava hintelä hinttiteinipoika.
Ei. Tulee vaikutelma jälkeenjääneestä.
Tuure Boreliukseen viittaava kirjoittaja ei tajua mitään
Olen huomannut vanhempien naisten olevan avarakatseisempia. He eivät kummastele jos miehellä on lyhyt paita. Tietenkin tilanne ja paikka ratkaisee, samoin tyyli, miten ylipäätään itsensä kantaa. Hihittelijät ja tirskujat löytyy nuoremmista. Minun pukeutumisesta on sanottu "cool" tai "retro".
Voi, jos ei ole hetero - eikä siinä mitään.
Käytettiin jo kasarilla
https://i.pinimg.com/originals/03/9d/35/039d3564166af318d6f345c7e47c090…
No siis tietenkin voi. Minun mielestä näyttää kuitenkin kauhealta. Ihan kuin naisetkin voi pukeutua kannikat paljastaviin asuihin, mutta mielestäni näyttää kauhealta.
Jos teet vaikutuksen johonkin gay kundiin, niin mikä jottei. Sit lakatut kynnet vielä.
Minä ainakin käytin mökillä ja kaupassa ainakin. Naapurin terassilla oluella käydessä. Ihan ok.
Kaikkihan voi käyttää mitä vaatteita vaan vapaa-aikanaan, mutta minun mielestäni napapaita pikkutytöillä on kauhistus, naisilla tökerö ja miehillä koominen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naissukupuolella ole tarkoitus sen napapaidan kanssa näyttää hoikkaa ja kapeaa vyötäröä. Korostaa siis vyötärön kurveja.
No, miehillä ei kurveja sillä seuduin ole. Joten ihan turha näytellä napaansa.
Hyväkroppaisen hoikan/solakan miehen alavatsa on seksikäs, joten sen puoleen miehilläkin on kyllä näytettävää.
Läheskään kaikilla napapaitaa käyttävillä naisilla/tytöillä ei ole kurveja vyötäröllä jos melkeinpä kellään, joten eiköhän heilläkin pointtina lähinnä näyttää söpöä mahaa tai näyttää seksikkäältä jos vatsan seutu hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijälle sopii, muille ei.
Ei sille kyllä sovi kun on sen verran rasvaa vatsassa, mutta kuuluu ilmeisesti hahmon olemukseen joten mikäpä siinä.
Napapaita sopii niille miehille ja naisille, joilla on hoikka maha/vartalo.
Onhan nuoret miehet ennenkin käyttäneet napapaitoja ja matalavyötäröisiä trumpettilahkeisia housuja, sellainen on tosi hyvännäköistä
Myös 80-90-luvulla sporttiset miehet käyttivät, ja ylipäätään miesten tyyli ollut seksikkäämpää nykyään löysää peittävää nuorilla komeillakin. Poikkeuksina sitten jotkut rokkarit tyyliin Damiano, ja naiset sekoaa.
Olipa hyvä ja asiallinen kommentti edelliseltä kirjoittajalta. Tällä palstalla on ollut merkittävä määrä tylsiä, tökeröitä ja junttimaisia stereotypiohin perustuvia tulkintoja. Ne kyllä kertovat enemmän kun mielipiteiden ja käsityskyvyn suppeudesta kuin pukeutumisesta ylipäätään. Lisää tällaisia kuin edellä!
Koska taas tämä aihe avautuu tällä palsalla?
Tottakai voi!
Jotkut jopa tykkää katsella sellaista.