Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Kommentit (142)
Onneksi sinä et pysty leimaamaan ketään miksikään!
Sulla joku fobia?
Tottaka voi! Minä jo odotan kesän helteitä, mökkikautta ja katseita!
Pieneksi jäänyt paita on kauhea. Osta sopivia vaatteita.
Esim tämä Kid Cudi napapaita on kivannäköinen.
https://assets.teenvogue.com/photos/5743584dc3c88e773a25734c/master/w_2…
Vierailija kirjoitti:
Esim tämä Kid Cudi napapaita on kivannäköinen.
https://assets.teenvogue.com/photos/5743584dc3c88e773a25734c/master/w_2…
FANTASTINEN
Vierailija kirjoitti:
Pieneksi jäänyt paita on kauhea. Osta sopivia vaatteita.
Kuka tässä on maininnut pieneksi jääneistä vaatteista? Miesten käyttämistä napapaita on aihe...
Ei saa olla sitten mitään pallomahaa. Vyötärön ympärys täytyy olla alle 80 cm niin kuin näillä miesmalleilla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voi, mutta kyllähän se typerältä näyttää.
Näyttääkö typerältä naisen käyttämänä? Jos ei niin miksei?
Minun mielestä kaikkien miesten pitäisi käyttää lyhyttä paitaa. Pitkät ja normaalit ovat tylsiä.
Se on niin vaikeaa, kun housut menee vatsan alle ja pitkäselkäisen on vaikea löytää tarpeeksi pitkiä paitoja peittämään maha. Väkisin vatsa paljastuu enemmän tai vähemmän ja alastikaan ei voi olla.
Itse toivoisin miesten olevan rohkeampia ja esim. kesällä pukeutuvan rennommin. Talvella saa kulkea toppavaatteissa. Kesällä voi vähän vaikka vilauttaa sopivasti. Ei ne naisten silmät siitä säry!
N48
Mies napapaidassa on kehumisen arvoinen. Ei sellaista voi katsoa paheksuen, vaan iloisesti yllättyneenä. Tietenkin sellainen pistää silmään, mutta silleen sopivasti. Sellainen on iästä riippumatta nuorekas ja rento.
Anna-Liisa
Ainakin mökkivaatteeksi passaa prikulleen. Tämä paita on jotenkin olosuhteiden mukainen, vapaa ja rento kuten pitääkin. Se sopii näissä olosuhteissa. Minullakin on joskus ollut napapaita.
Anne-Maarit
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin miesten olevan rohkeampia ja esim. kesällä pukeutuvan rennommin. Talvella saa kulkea toppavaatteissa. Kesällä voi vähän vaikka vilauttaa sopivasti. Ei ne naisten silmät siitä säry!
N48
Paidattomuus ei ole vilauttamista, että sukukalleuksiako tarkoitat, enkä olisi järin innostunut housunlahkeesta näkyvään penikseen vastaantulevalla.
....juu juu ehdottomasti saa, on niiiiin kiva katsoa sitte sitä karvasta lyllyvää mahaa ja pieruverkkareita joista näkyy tarjonta eestä ja takaa...sinii ei se eestä näy kun on nii pikkiriikkinen peukaloinen
Ihana aloitus, suoraan 18 vuoden takaa. Ajatelkaas, Tarja Halonen oli Suomen presidentti, radiossa soi vastikään hajonneen Gimmel-Tea Hiillosteen Tytöt tykkää ja vuosien 2008-2009 taloustaantuma ei ollut vielä alkanut. Oi niitä aikoja! nostalgiaa <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana aloitus, suoraan 18 vuoden takaa. Ajatelkaas, Tarja Halonen oli Suomen presidentti, radiossa soi vastikään hajonneen Gimmel-Tea Hiillosteen Tytöt tykkää ja vuosien 2008-2009 taloustaantuma ei ollut vielä alkanut. Oi niitä aikoja! nostalgiaa <3
Mitä sitten! Taidat olla taantunut, jonka taloustaantuma aloitti.
Toki voi. Ei se kaikilla näytä hyvältä, mutta hyvältä näyttäminen ei ole pakollista.