Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Kommentit (142)
Hoikka, hyväkroppainen näyttää lyhyemmässä t paidassa minun silmiin tosi hyvältä. Jos on hieman androgyyni niin aina parempi t. nainen 35v
Vierailija kirjoitti:
Entäs voiko mies käyttää mikroshortseja?
M44
Voi ihan hyvin käyttää. Yhdistettynä napapaitaan on todella kuuma!
Voiko nainen käyttää housuja, miesten pukua jne.?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs voiko mies käyttää mikroshortseja?
M44
Kyllä voi. Erityisesti silloin jos on näyttävät vitjamunat, jotka joratessa pilkistävät lahkeista.
Rekkamies minäkin kirjoitti:
Kovin on kapea stereotypia, jos lyhyt paita tekee hetero rekkakuskista håmån. Itse asiassa kommentti kertoo enemmän sen kertojasta ja suppeasta maailmankatsomuksesta...
Ei, kyllä minä olen hyvin salliva.
Minkä sille kukaan mahtaa, jos napapaitaa käyttävä mies vaikuttaa homolta.
Niin näyttää minunkin silmään ja se johtuu siitä, että monet homot pukeutuu noin. Minkä minä sillekään voin. Saa ne pukeutua mielensä mukaan.
Asu kertoo ihmisestä itse asiassa paljonkin.
On ihan omassa vallassa, minkä viestin haluaa itsestään antaa. Miesten kohdalla paljaan pinnan erityinen esitteleminen antaa vaikutelman joko transusta tai homosta, koska isolla osalla niistä on vähän sellainen taipumus.
Transuilla ja homoilla on oikeus olla mitä on enkä vastusta heidän olemassa oloaan. Paras työkaverinikin on homo. Ja yksi koulukaverini oli myös, muistelen häntä usein, oli niin kiva.
Vai oletko itse sitä mieltä, että sulle ei koskaan tule mielleyhtymää vaikkapa lesbosta, jos sellaisen stereotyyppisen tapauksen kohtaat?
Ei pelkät vaatteet tee kenestäkään yhtään mitään. Hullu on ajatus jos hetero muuttuu homoksi paidan mittaa muuttamalla. Mutta kun on juntti ja ajatuksiltaan rajoittunut, niin tuommosta kuten edelläoleva kirjoitti, saa sitten lukea. Mielleyhtymiä kuten tässä, eivät kaikki saa!
Tunkkaisten ajatusten esittäjä on muka salliva. Ei siinä työkaverit ja koulukaverit paljon auta, jos ajatus kulkee yhtä uraa. Stereotypiat syntyy päässä....jos ovat syntyäkseen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä näkee. Mahakas mies liikenteessä ja se maha roikkuu paidan alta. Aina ihmettelee, että eikö ole varaa ostaa tarpeeksi suurta paitaa vai eikö vaan kiinnosta, että maha röllöttää näkyviin.
Sama salilla. Liian lyhyessä tai tiukassa paidassa treenataan ja sitten painoja nostellessa se paita hilautuu koko ajan ylöspäin niin, että näyttää lopulta croptopilta.
Tämä mullekin tuli ekana mieleen miehen napapaidasta. Seurustelin vanhemman miehen kanssa, jolla todella oli vatsaa ja mies oli niin nuuka, että käytti sitten liian pieniä t-paitoja paitsi kotona niin ihmisten ilmoillakin, jopa ravintolassa. Sanoin useampaan kertaan, että eikö sulla ole sopivan kokoisia paitoja, jotka reilusti ylettyy pitemmälle? Ei ole kiva ravintolassakaan kun näkyy 10 cm karvaista valkoista läskiä ja se napa.
Pidän kesäisin joskus helteellä mökillä napapaitaa. Käyn joskus myös kaupassa se päällä. Ainakin oma mökkiväki on siihen tottunut, ja naapurimökin vanhempi rouva on siihen ( ja minuun) jopa tykästynyt. En voi tietää mitä mitä hän siitä ajattelee, mutta ei se edes minua haittaa mitenkään oli hän mieltä mitä tahansa.
No minäkin tässä ensi helteillä olen maalla mökki-ja kauppareissulla sonnustautunut aivan oikeaan napapaitaan! Ei mahdollisuuttakaan etteikö sieltä jotain sopivasti vilkkuisi. Varsinkaan jos liikkuu tai käsiään joutuu nostelemaan. Siinäpähän ihmettelevät, jos se niistä siltä tuntuu!
Apua mulle tuli mieleen vaan hyvin kaljamahainen jolla liian pieni kulahtanut raitapaita!
Olin aikoinaan kesäkioskilla töissä tienaamassa lomarahoja. Kerran sinne tuli autolla asioimaan mies napapaidassa ja farkkuliiveissä. Koko napa oli niinku kehystetty! Tosi kivalta näytti. Ja se napa oli jotenkin kivannäköinen, semmonen vähän erilainen mutta sexy. Piti ihan tulla ulos jutteleen sen asiakkaan kans ostosten jälkeen. Lisää tällaista arkeen!
Voi, jos haluaa. Mikä minä olen tuomitsemaan?
Kasarileffoissa näitä näkyy paljon.
Vain homo tai balettitanssija lavalla
vanha ketju, mutta tähän ei voi vastata kuin että
Vierailija kirjoitti:
Napa-Nipa kirjoitti:
Olen käyttänyt erilaisia, eri mittaisia, hihallisia ja hihattomia napapaitoja. Töissä (rekkakuski) ja vapaalla, lomilla, kotona jne. Juhliin tms. en laittaisi, enkä ehkä kirkkoon. Tietenkään en käytä aina ja joka päivä. Olen saanut osakseni katseita, hymyjä ja pari kertaa yllättyneitä ilmeitä. Koskaan ei ole pahasti sanottu. Jotkut naiset ovat jopa lähestyneet lähinnä uteliaina. Olen sinut itseni kanssa ja erityisen ylpeä oudosta, hassusta, söpöstä ja ulkonevasta navastani. Miksei se saisi joskus näkyä ja olla huomion kohteena? Voisiko joku ottaa kantaa?
Kuulostaa vähän samalta kuin se, että jotkut miehet tykkää käyttää naisten alushousuja, koska se kiihottaa.
Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tuijotukset ei haittaa. Oma asia.
Naisten alkkarit shortsien päällä ja solmittu t paita niin että six päk näkyy.
Ei anna fiksua kuvaa ihmisestä , napapaita.
hassua miten vastaatte innoissanne vuoden 2007 aloitukseen.
"Näyttää homolta" eli suomeksi sanottuna hyvältä