Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monella jäänyt äitiyspakkauksen haalari käyttämättä?

Vierailija
16.12.2005 |

Minkä vuoden malli? Miksi et käyttänyt?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: RUMA ja ohut räppänä.

Vierailija
22/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmaiseksi saa hyviä ja laadukkaita vaatteita, niin tottakai niitä käytetään. Jos joku mamma minua katsoo kieroon kun puen lapseni sosiaalihaalariin niin antaa mennä vaan. En tuhlaa rahojani reimatekkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle en ottanut pakkausta, mutta sain kaverilta -04 vaaleansinisen puvun, jota on käytetty lähes vastasyntyneestä saakka, sen kun käänsi hihat ja lahkeet lenksuilla umpipusseiksi, niin ei tarvinnut tumppuja ja tossuja. Edelleen tämä puku on yli vuoden ikäisellä pojalla käytössä, kun nukkuu päikkärit ulkona vaunuissa. siihen tarkoitukseen oikein loistava. pihaleikkejä varten löytyy sitten kunnon puku, reimatec - tottakai!!

Vierailija
24/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ainakin kaikki minun tuntemat äidit on käyttänyt pakkaushaalaria vauvalla.

Vierailija
25/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

beige haalari eläimen kuvilla oli muutaman kerran tytön päällä. Pidin haalaria hirmu rumana, mutta kun vertaa millaisia haalareita sen jälkeen on tullut, niin olihan se kaunis haalari =)

Mä lahjoitin sen haalarin Turkkiin ystäväni miehen siskon kaksosille. Ystäväni lahjoitti oman lapsensa samanlaisen haalarin, ja siellä kylmässä Turkin vuoristoissa haalarille on varmasti ollut käyttöä.

Vierailija
26/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat poikia. 2000 vuonna oli keltanen nallehaalari rimpsuineen kaikkineen,mutta ahkerasti käytettiin ihan ulkoleikeissäkin eikä kertaakaan märkä läpi tullut kun ei kuralätäkössä maannut. Seuraavalla myös 2004 vuoden lila rimpsuhaalari ja tykkäsin kovasti haalarista,ihana väri! Eikä minusta mitenkään liian tyttömäinen! Jos kolmannen saan niin varmasti otan pakkauksen,koska musta ne vaatteet vaan on niin kauniita enkä pidä sitä minään sosiaaliavustuksena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan