Millaiset perheet sinua ärsyttää/huvittaa? ov =)
Minua ärsyttää tällainen:
-" Mennään ostamaan meidän Pihlalle uusi Reimatec-haalari, vanha alkaa olla jo hieman nuutunut"
-" Tankataan mielummin siellä toisessa kaupungin osassa, siellä on bensiini 0,00000001¿ edullisempaa"
-" MINÄ imetän meidän pikku-taaperoa, hän on vasta 3-vuotias"
-" Lähdetään viikonloppuna perheen kesken reissuun, isi antaa turvallisen kyydin uudella Citroen C5-perhefarmarilla"
-" Keksitään yksi harrastus lisää lapsellemme, hän käy vain vauvamuskarissa, vauvauinnissa ja äiti-lapsi-kerhossa"
Lisään vielä 35-vuotiaan reilusti ylipainoisen tuulipukumamman, joka kävelee suojatielläkin auton eteen nenä pystyssä, koska hänellä on ylipainosta huolimatta niiiiiiiin hyvä itsetunto että häntä PITÄÄ väistää :DDDD
Kommentit (71)
Kato beibe kun joillain on niitä isompiakin lapsia jotka voi tulla yllättäen ovesta sisään jos sä sekstaat eteisen lattialla tai olkkarin sohvalla. Kato kun kaikki ei ole alle 2-v.esikoislapsen vanhempia.
Vierailija:
Meillä ainakin harrastetaan seksiä muuallakin kuin sängyssä...
Eikö teillä?
t. 14
Jos on suurinpiirtein saman ikäiset lapset, niin sitten pitää kummastella miten meidän poika ei vielä käy potalla, vaikka heidän tyttö on käynyt jo puolivuotiaasta saakka.. Tai sitten soittelevat ja kysyvät monisanaisia lauseita meillä jo puhutaan ja retostelevat kuinka heillä varmaan kohta jo mennään kouluun. Se huvittaa! Tiedän, etteivät he huomaa sitä itsekehua lainkaan, ovat vain ylpeitä jälkikasvustaan ja se heille suotakoon. :)
mutta ärsyttää ihmiset, jotka eivät tajua ensimmäisen lapsen tuoman elämänmuutoksen olevan joillekin rankka :)
Tai se ettei ole imettänyt, ei tee kenestäkään huonoa äitiä.
Jos esim. kerrot, kuinka vauva valvotti ja oli raskasta herätä kahden tunnin välein imettämään, niin eikös tämä äiti tokaise, että " meidän Ville se heräsi tunnin välein enkä nukkunut kuin 2 tuntia yössä ekat puoli vuotta" . Mikä tarkoittaa: " älä urpo valita, MINÄHÄN se vasta väsynyt olinkin..."
Aina pitää keksiä, kuinka jollakin on ollut rankempaa, kuinka jonkun lapsi taisteli teholla hengestään ja miten pitäisi olla kiitollinen, että pääsi itse terveen lapsen kanssa kotiin.
Kertomalla, että asiat voisivat totisesti olla pahemminkin?
Minua ärsyttävät juuri kaltaisesi tyypit, jotka liioittelevat lapsen kanssa elämisen vaikeutta ja lypsävät sympatiaa kanssaihmisistä.
Vierailija:
-" Lähdetään viikonloppuna perheen kesken reissuun, isi antaa turvallisen kyydin uudella Citroen C5-perhefarmarilla"
Sitä vaan on niin monessa liemessä keitetty nykyään että ne ajat näkee varsin helppoina - näin jälkikäteen
:) 14
Vierailija:
Minua ärsyttää tällainen:-" Mennään ostamaan meidän Pihlalle uusi Reimatec-haalari, vanha alkaa olla jo hieman nuutunut"
-" Tankataan mielummin siellä toisessa kaupungin osassa, siellä on bensiini 0,00000001¿ edullisempaa"
-" MINÄ imetän meidän pikku-taaperoa, hän on vasta 3-vuotias"
-" Keksitään yksi harrastus lisää lapsellemme, hän käy vain vauvamuskarissa, vauvauinnissa ja äiti-lapsi-kerhossa"Lisään vielä 35-vuotiaan reilusti ylipainoisen tuulipukumamman, joka kävelee suojatielläkin auton eteen nenä pystyssä, koska hänellä on ylipainosta huolimatta niiiiiiiin hyvä itsetunto että häntä PITÄÄ väistää :DDDD
Voi sanoa myös hieman pehmeämmin, että rankkaahan se on, mutta ajattele kuinka hyvin asiat kuitenkin ovat.
Vierailija:
Kertomalla, että asiat voisivat totisesti olla pahemminkin?Minua ärsyttävät juuri kaltaisesi tyypit, jotka liioittelevat lapsen kanssa elämisen vaikeutta ja lypsävät sympatiaa kanssaihmisistä.
Neuvoon sitten kokemuksen erittäin syvällä rintaäänellä esim.2v:n uhmakohtauksissa:-) Ja mies ihastelee vieressä, että kyllä se meidän muori osaa....
Eletään just sillai että opiskelija ja kotiäiti/isä ajaa hienolla autolla ja matkustelee ympäri maailmaa. Muksut saa kaiken mitä tahtoo ja ylikin. Sitten koko sakki on niin nirsoja kuin mahdollista. En tarkoita että pitäisi olla jotenkin nöyrä, mutta pappa betala ja penikat vosottaa papan rahoilla. YÖK!
Lohduttaako synnytystuskissaan pyörivää naista se, että jollakin toisella se synnytys kesti 36 tuntia ja supistukset olivat paaaljon kovempia kuin kellään? Tai jalkansa menettänyttä ihmistä se, että moni on menettänyt kummatkin jalat?
Joo kuule ei. Se ei vaan yleensä lohduta ihmistä sen murheissa, että jollakulla muulla on joskus ollut kamalampaa. Mitä jos miettisit, millä tavoilla voisit oikeasti lohduttaa ja tukea väsynyttä ystävääsi. Ei siinä edes aina tarvita muuta kuin kuuntelemista.
Minulla on itselläni tällainen " joo ei TOI KUULE vielä mitään mutta silloin kun meidän x oli pikkuvauva niin MÄ nukuin tunnin yössä ja oksensin verta joka aamu" . Että tunnen ilmiön.
aaaaaaaarrrrrrggggghhhhhhhh mä kualen nauruun kun teitä raukkoja vaivaa suomalainen kansantauti nimeltään KATEUS.................
Vierailija:
Vierailija:
-" Lähdetään viikonloppuna perheen kesken reissuun, isi antaa turvallisen kyydin uudella Citroen C5-perhefarmarilla"Meillä ajellaan uudella C5-farmarilla, muttei tulis mieleenkään retostella sillä tai millään autolla vaikka olis maksanut puol milliä.
On tosi rasittavaa, kun mullahan ei oo koskaan mitään niin rankkaa kuin kaverilla. Tässä yks päivä mä kerroin sille jostain tapahtumasta, jonka se oli ennen kuitannut joo sama mulla tyylisesti. Vastaus olikin, että ai ihax totta!
Siis ite se oli taas kerran liiotellut omia juttujaan ja tajus vasta sitten, että mä oonkin tosissaan.ja yks mihin mulla menee pinna on omien vaivojen liiottelu, oioi kun mulla on kyllä sitä ja tätä...
Sellaselle akalle ei sitten koskaan pääse sanomaan, että on mullakin harvinaisen paska päivä!!!
antaa todella huonon kuvan ihmisestä kun koti on kuin pommin jäljiltä, sitten vielä ollaan " hienoja ihmisiä" ;D