Lue keskustelun säännöt.
Mitä palautteeksi huuto.netissä jos myyjä pyytää postikuluja yli euron liikaa
15.12.2005 |
Olin tyytyväinen ostokseeni, mutta huomasin myyjän pyytäneen yli euron liikaa postikuluja, eikä kyllä missään maininnut laskuttavansa myös pakkaukuluista tms. Kyseessä alle kympin kevyt ostos, ja vähän ärsyttää kun tyyppi ei voi edes mainita perineensä liikaa. Perillekin ostos tuli kirjekuoressa, joten ei ole sekään voinut maksaa. Mitä itse antaisitte palautteeksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" ostaja maksaa posti(tus)kulut" olisi kai ostajankin kannattanut kysäistä mitä nämä kulut ovat vaikka siinä kysymysosiossa.
Itse en kyllä myyjänä yhteenkään ilmoon ole jättänyt mainitsematta postikuluja millä aion tuotteen postittaa ostajalle enkä ole lisää maksua pyytänyt vaikka tuoteen postitus on tullut joskus minulle maksamaan enemmän kuin mitä alunperin ostajalle ilmoitin.
Positiivinen palaute, jos kaikki muuten ok, jos jotain muutakin valittamista korkeintaan neutraali. Itse laittasin positiivisen palautteen jossa kiittelisin tuotteen hyvää ja kuvausta vastaavaa kuntoa (jos oli näin) ja lisäksi mainitsisin tästä sinua harmittavasta seikasta eli postituskulujen liika perinnästä.