Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatteko joskus ihmistä josta tulee tunne että tuosta tulisi varmasti hyvä ystävä...

Vierailija
01.12.2005 |

..olin toisessa kaupungissa ostoksilla ja vaihdoin myyjän kanssa muutaman sanan kun oli hiljainen hetki kaupassa.

Tuli jotenkin sellainen olo että siihen ihmiseen olisi ollut mukava tutustua että ties vaikka voisimme ystävystyä... jos siis siihen olisi mahdollisuus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus ne olosuhteetkin on otolliset.

Vierailija
2/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurakaa vaan. Kuka heittää ekana " en kyllä haluaisi A-L Härköstä ystäväkseni" ? Minä haluaisin, jos hän todellakin olisi sellainen, minkä kuvan mediasta ja kolumneistaan olen hänestä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkönen ja BB-Terhi ovat kolahtaneet minullekin, joskus joku ventovieras tms. Lymin roolihahmot, mutta Lymistä en itsestä tiedä mitään.

Vierailija
4/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim yhden solukaverin kaverin tyttöystävä kolahti heti kun pari kertaa solussa näimme. Mutta ei me nähty niin paljon että oltais ystävystytty todella.

Harmi. Luulen, että hän ajatteli musta samalla tapaa.

Vierailija
5/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaikkien kanssa täytyis ystävystyä. Tutustun helposti ihmisiin, mut olen näin vanhenmiten hokannut, et ei kaikkien kanssa tarvi olla ystäviä. Ja ne jyvät erottuu äkkiä akanoista. On tullu pari pettymystä, kun olen luottanut liikaa. Sitä tulee varovaiseksi.

Vierailija
6/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti on käynyt muutaman kerran,niin että olenkin karvaasti pettynyt ihmiseen,jota olen luullut ystäväkseni.

Niinpä olen tullu todella araksi ystävystymään kenenkään kanssa,kavereita joiden kanssa puhutaan " päivän säästä" on paljon,mutta tosi ystäviä vain yksi.

Vierailija:

et kaikkien kanssa täytyis ystävystyä. Tutustun helposti ihmisiin, mut olen näin vanhenmiten hokannut, et ei kaikkien kanssa tarvi olla ystäviä. Ja ne jyvät erottuu äkkiä akanoista. On tullu pari pettymystä, kun olen luottanut liikaa. Sitä tulee varovaiseksi.

Vierailija
7/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaveriporukassa tuntuu, että kun juttelen/höpötän jotain, toiset katsovat toisiaan. Eli tulee sellainen tunne, että ne ajattelee ilmeisesti ihan erilailla mutteivät sano mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi