TAMMENTERHOJEN TORSTAI
Ajattelin aloittaa tän kun ei ollut vielä muita.
Kävin viemässä tytön tarhaan ja pojat lähtevät kouluun. Yö meni hyvin eli sain hyvin nukuttua. Vieläkin nukuttaa mutta se johtuu siitä että valvoin myöhään.
Täytyy ottaa vielä pienet nokoset heti kun lapset on lähteneet.
Tänään ajattelin viettää kotosalla. Huomenna menen käymään verenpainekonrollissa neuvolassa.
Onneksi ensiviikolla on lääkäri.
Nyt täytyy ruveta syömään jotain. On hiukan heikko ja huono olo.
Hyvää torstai aamua, teille kaikille odottajille!
Minnie-71 Rv 34+6
Kommentit (22)
Meillä sen kun pino kasvaa, mitä lähemmäs h-hetki tulee :-)
Itse olen pienellä jännityksellä ruvennut miettimään, että hei- kohta meitä on jo 4 eikä enää 3...ja pienoinen paniikki alkaa tulla. Sanoin eilen illalla miehelle,että pelottaa miten jaksan yövalvomiset ja kaiken sen muun mitä pieni vauva mukanaan tuo...esikoiselta kaikki on autuaasti unohtunut ja hänen kanssaan elämä on ollut jo niin helppoa . 9 vuotias alkaa jo olla melko omatoiminen ja itsenäinen tavallaan...
Mutta eiköhän se palkitse, kun saa oman nyytin syliinsä....
Omaan (.) entistä tuskaisempi olotila. Vähän väliä maha menee kovaksi ja välillä tulee niin kipeitä supistuksia,että oksat pois. Oikeastaan tuntuu,että tossa rintojen alla on vaan sellanen kova möykky joka välillä heiluu edestakaisin ja pyörittää päätään virtsarakkoa vasten - auts! Tämä toinen on huomattavasti vilkkaampi kun esikoinen oli. Ja epäilenpä että myös isompi...
Huomen aamulla neuvola, sitten nähdään onko turvotuksia jo ruvennut tulemaan ja olisiko muka edelleen pissa puhdas, epäilenpä vahvasti. Näillä viikoilla esikoisen kanssa kävin kerran viikossa äitipolilla - aina lähettivät neuvolasta sinne kun turvotti + paineet niin koholla. Nyt ei ole niitä vaivoja ollut, tai no alapaineet koholla mutta ei mitenkään hälyttävästi...Mies on varma,että jouluna olen jo sairaalassa, mutta itse luulen että varmaan menee sinne 11 tammikuuta tai ylikin...parempi tietysti niin, saapi toinen kasvaa rauhassa...
Hullua ajatella,että jo ensi viikon la on jouluaatto! Aika on mennyt kuin siivillä. Vasta vähän aikaa sittenhän täällä oltiin viikoilla 20...ja nyt rupeaa nyyttejä ilmaantumaan yhdelle sun toiselle, voi vitsi...ihanaa...
Mutta nyt lähden sohvalle rentoutumaan, kävin justiinsa poikaa vastassa. Tänään 2x 2 km lenkki heitetty, enköhän ole leponi ansainnut....
Mami 36+1
P.s täällä satelee hiljakseen lunta, ihanaa...on niin talvista...
En nyt muista olenko ennen kirjoitellut, lukenut kyllä päivittäin, mutta nyt ajattelin kommentoida tuota Onemamin turvotusta. Olen kuullut saman asian, varsinkin huulien turpoamisesta. Kaverin kohdalla piti jopa paikkansa, eikä kuulemma pitäisi olla kyse sen jälkeen kun päivistä. Kaverilla meni seuraavana yönä vedet ja poika syntyi illalla. Naurettiin asialle ensin muttei sen jälkeen. Nyt odotan itse tuota turvotusta kauhulla, kun lääkäri uhkasi ettei tämä tulokas pysy tammikuuhun vaikka la on 17.1.
Ja vielä tuosta ehkäisyrenkaasta, josta myös on ollut puhetta. Itse käytin sitä ennen tätä raskautta, mutta mulle se ei sopinut ollenkaan. Vei alapäästä tunnon ja olo ei ollut kauheen kiva kun haluja riitti mut tuntoa ei. Tämän jälkeen ei meille enää varmasti lapsia tehdä joten klipsit oli seuraava keino. Mutta koska leikkaukset on aina isoja kun nukutetaan ja olen jonossa toiseen isoon leikkaukseen (joka mahdollisesti ensi syksynä), päädyin hormoonikierukkaan.
Ja onnea jo synnyttäneille.