Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menemme heinakuussa naimisiin ja meilla 2 pienta lasta,miten olette jarjestaneet lastenhoito ja viihdyttamis asiat haissanne jos pienia,omia lapsia?

Vierailija
14.12.2005 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankimme molemmille lapsille oman hoitajan koko päiväksi. Hoitajat tulivat aamulla kotiimme ja siinä kaiken touhun lomassa hoitivat lapsemme, jotta minä pääsin kampaajalle ja meikkiin yms. He myös kuljettivat lapset kuvaamoon kuvalle ja pois, olivat siis eri kyydillä kuin me ja illalla sopivaan aikaan veivät lapset kotiimme nukkumaan ja yöpyivät meillä. Olin varannut heille sinne naposteltavaa ja muutaman hyvän leffan. Seuraavana iltapäivänä sitten kotiuduimme mieheni kanssa hääyönvietto hotellista kotiin ja kaikki oli menny hyvin.

Otin molemmille lapsille omat hoitajat koska lapset niin eri ikäisiä että tarvitsevat eri tyyppistä hoitoa: Pienempi halusi olla sylissä turvassa koska häissä ihmisiä oli paljon ja se oli pelottavaa ja vanhempi juoksi ympäriinsä ja oli innoissaan ja oli hyvä että joku katsoi vartavasten hänen peräänsä. Lisäksi hoitajille oli mukavaa kun oli toinen kaveri mukana samassa tehtävässä.

Kutsuin näitä hoitajia poikiemme aveceiksi ja he istuivat meitä lähinnä olevassa pöydässä kunniapaikalla, meidän pojat siis. =)

Nämä kaverit olivat sellaisia opiskelutovereita joita en muuten olisi kutsunut häihimme, mutta tuossa roolissa he viihtyivät hyvin mukana. =) En unohda ikinä miten hienon avun he antoivat minulle ja annoin heille lisäksi muistoksi ja kiitokseksi myöhemmin pienen arvolahjan.

Suosittelen näin.

Vierailija
2/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma hoitaja,mutta kun just vaikeutena se ettei ole ketään puolituttua joka ei tulisi häihin tai sit ei edes voisi pyytää lastenhoitajaksi.Oomme miettineet että pitäisikö palkata jostain.Miten te saitte soviteltua päiväunet kiireen päivän väliin?Niin ja kiitos kun vastasit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juhlapaikalla mummut hoitaa ja anoppi otti heidät sitten yöksi. Meillä sujui koko päivä hyvin. Välillä olin itse lasten kans ja pienemmän laitoin myös päikkäreille. Lapset silloin 2v7kk ja 4kk. Isompi siellä juoksi ja leikki muiden lasten kans ja pienempi nukkui aika paljon ja syötö hoiti jompikumpi mummoista ja minä (minä oikeastaan hoidin vain maidon juottamisen ettei vahingossakaan puku sotkeennu). Meillä meni kyllä häät hyvin lasten kans ja isommalla on kiva muisto siitä. Vieläkin puhuu siitä välillä ja häistä on 4 kuukautta.