Montako kertaa olette saaneet pimppiä tänä vuonna?
Minä olen naimisissa ja saanut vain 2 kertaa tänä vuonna.
Miten muilla?
Huolestunut Masa
Kommentit (37)
ennen kuin nainen on huomannut, kuinka pieni minulla on ja vaatinut lopettamaan? Eli olen saanut siis melkein kerran.
Nyt rv 35 ja nyt vasta on vähän alkanu taas tekee mieli. Ja tää on tosi outoo ku yleensä oon sellanen seksi peto ettei mitään rajaa ja mies yleensä pihtaa! Mut kaikki ihmiset on näköjään erilaisia!
Ehkä joku 100-150 kertaa pillua. Naimisissa, vuoden ikäinen lapsi. Nussitaan yleensä kaksi-kolme kertaa viikossa.
päivä vähintään kerran joskus parikin kertaa päivässä. Välillä omaa ja välillä vierasta.
Olen nainen ja raskaana... Meillä keskiarvo on kokolailla 7 krt/vk. Joskus rakastellaan monta kertaa päivässä, joskus jää joku päivä väliin. Mulla oli raskauden alkuaikana voimakasta pahaa oloa. Seksi auttoi unohtamaan sen pahan olon edes hetkeksi. Enkä voisi ylipäätään kuvitella eläväni selibaatissa raskauden tai minkään muunkaan takia. (Tosin tässä välissä täytyy todeta, että vähän jännittää kuinka äkkiä sitä palautuu synnytyksen jälkeen.) Menkkojen aikana voipi käyttää kylppäriä tai sängyssä muovitettua froteeta... Vaikka toisaalta, eihän määrällä sinänsä ole väliä, kunhan kumpikin osapuoli on tyytyväinen määrään... Siinähän se ongelma usein onkin. Itselläni ex:ä oli se joka pihtasi, nyt on onnekseni mies jonka kanssa libidot kohtaa...
Meillä aivan sama tilanne kuin edellisellä (37)! Olen nainen 31 ja raskaana... Kyllä harvoin on sellaisia päiviä että jää väliin sekstailu, ja joskus sitten parikin kertaa päivässä. Meillä jotenkin kohtaavat libidot myös täydellisesti, halutaan usein ja samoja juttuja. Menkat, raskaus, päänsäryt yms. eivät mulla ainakaan koskaan ole olleet esteinä haluamiselle, mutta pikkuisen myös " pelottaa" toi synnytyksestä palautuminen... Siihen tulee varmaan luonnon sanelema tauko, enkä sitä vastaan purnaa, pieni ihminen on alussa ykkösasia.
Olen perheellinen nainen.
Lisättäköön, että mies on ollut mukana saamassa sitä samaa pimppiä kuin minäkin.
Ennen lapsia naimme usean vuoden ajan 2-4 kertaa päivässä. Eka lapsen synnyttyä naimme ehkä 4-5 kertaa viikossa. Toisen lapsen jälkeen ehkä 2 kertaa viikossa.
Arki on arki, vaikka rakkautta riittää.
pimppi ei erityisesti kiinnosta minua. kannan sitä itse aina mukanani. mutta antanut olen arviolta noin 52-60 kertaa.. laskenut en oo, mutta noin niinku verrattuna viikko määrään vuodessa.. mutta pippeli kiinnostaa sitäkin enemmän. :)
Ja seksi on ihanaa kun sen oikein oivaltaa....
T: iiro
Ensi vuonna toivottavasti parempi tuuri= ) Munaa kyllä on tullut saatua useamminkin, parisuhteessa kun elelen.
Nainen
ja jo 5 päivä menossa tätävuotta
-mici-
haaveilla mistään erikoisuuksista jos vaan tavallista seksiä?
eli seksiä peitonalla
-mici-
munaa ehkä kerran keväässä. Ellen ihan väärin muista. Tai jos muistan väärin, niin sitten 0 kertaa. Voi.