Montako täyskaimaa (etu- ja sukunimi samat) sinulla on?
Minulla on yksi.
Kommentit (105)
Saattaa olla pari kolme, Alajärvellä ainakin yksi niistä. Omaa sukunimeäni on alle 250 Suomessa
Kyllä niitä ainakin muutama on. Pari kertaa on käynyt niin, että jotkut ovat hakeneet Fonectasta henkilöä ja päätyneet minuun. Puhelujen aluksi en heti ymmärtänyt mitään, mutta sitten havaitsivat, että olen väärä ihminen. Kerran lentokentän tiskillä virkailija tunnusti, että hänellä on sama nimi kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte nämä jutur??
Minulle tuli sähköpostiin kuitteja kaimani wolt-tilauksista.
Ei yhtään enää. Miehen sukunimi on harvinainen. Tyttönimellä oli ainakin kolme.
Mulla on tietääkseni vaan yksi. Hän asuu Virossa ja on mua noin 20 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Monta
Terveisin Anna Virtanen
Moi! Long time no see Anzku
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te nämä täyskaimat löydätte?
No mulla/meillä on sen verran erikoinen sukunimi, että ihan vilpittömästi luultiin, että meitä on vain yksi. Jonkin verran sain tälle henkilölle tarkoitettuja puheluja ja muita yhteydenottoja, hän samoin minun. Ja hetken aikaa itse asiassa oltiin saman firman palveluksessa, toki eri paikakunnilla, mutta kuitenkin.
Sama juttu. Hassu ulkomaalainen sukunimi niin ihmiset olettaa että se on harvinainen vaikka samalla sukunimellä on Suomessa useampi sata. Keskiyleinen etunimi on niin onhan noita kaimoja.Työkavereitakin ollut pari.
Kemistä joku urakoitsija kerran soitteli vihaisena koska maksan laskut. Totesin etten ole käynyt Lohtajaa pohjoisempana.
Täyskaimoja, että molemmat etunimet olisi samat, en varmuudella tiedä. Ainakin 2 on virallinen etunimi+sukunimi kaimaa, vaimolla on ainakin 2 kaimaa, joista toinen ainakin kaikilta etunimiltään sama, tosin kummallakin on eri tyttönimi, joten avioliiton kautta kaikki...
Ei tiettävästi yhtään. Sama sukunimi noin 150:llä ihmisellä, eikä etunimikään ole yleisimmästä päästä. Millään nettihaulla ei koskaan löytynyt toista samannimistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika yleinen siis, mutta tiesin sen ottaessani miehen sukunimen.
Joutuuko siitä oikeuteen jos on yleinen nimi?
Ei yhtään ole ilmaantunut. Sukunimeni on aika harvinainen ja ei ole vielä yhtään samalla sukunimellä varustettua outoa ihmistä tullut vastaan. Etunimikaimoja kyllä on ollut.
0. Sukunimi sama vain muutamalla sadalla miehellä ja etunimi ei kovinkaan yleinen.
Mistä tiedätte nämä jutur??