Montako täyskaimaa (etu- ja sukunimi samat) sinulla on?
Minulla on yksi.
Kommentit (105)
Ja löysin itsenikin. Sikäli hauskaa että mua ei niillä yhteystiedoilla saa kiinni. Mutta mitäpä se mulle enää kuuluu, mitäs ex-pomo ei huolehdi tietojen päivittämisestä
olisko meitä noin 85 yhteensä. Sukututkimus on vasta ilmestynyt. Ok, jos nyt jollekin syntyy tyttö, jolle annetaan sama nimi kuin mulle, niin sitten on se täyskaima.
vain 10 naisella on Suomessa saman sukunimi kuin minulla ja siihen joukkoon ei kaimoja mahdu...
Tuolla, joka asuu Singaporessa on samanlainen sähkis, kun mulla (mulla on syntymävuosi nimen lopussa, kun tuolla ei taas ole) ja hän saa usein mulle tarkoitettuja viestejä. Samoin mä saan aika usein tuon toisen ihmisen puheluita.
mullakin ruotsinkieliset etu-ja sukunimi (siis tyttönimi), nuorempana
luulin olevani ainoa sen niminen koko Suomessa.
Niin vain on vuosien varrella selvinnyt, että meitä on useampi
saman nimisiä. Jopa työpaikallani (iso firma) oli toinen saman niminen,
kun muutin Helsinkiin.
Nyt kun minulla on miehen sukunimi , meitä onkin jo tosi monta
Mistään Fonecta Finderista ei todellakaan löydy kaikkia ihmisiä
Tiedän tuon sen takia, että mulla on suht harvinainen sukunimi (pidin tyttönimeni, kun menin naimisiin, koska en tykkää mieheni tosiyleisestä sukunimestä), meitä löytyy Suomesta 300 ihmistä + 5 ihmistä ulkomailta. Ja meidän suvusta on tehty sukututkimus, josta selviää kaikkien kumminkaimannaapureiden nimet. Ja nuo kolme kaimaani ovat pikkuserkkujeni tyttöjä.
Yhden puheluita otan vastaan aika usein. Tosin nykyään enää vähemmän. Yhden sähköpostit saattaa tulla mulle. Ja yksi kuuluu sukuun. Tosin sama nimi tuli vasta kun menivät naimisiin.
Lapsillanikaan ei ole Suomessa yhtään täyskaimaa, tytöllä on yksi ainakin Saksassa, pojalle ei oo vielä täyskaimaa löytynyt.
Mutta kuitenkin haluan olla nimeä myöten samaa perhettä. Pakko tyytyä tähän. Ja mies ei voi kuvitellakkaan ottavansa mun nimeä. Ja lapsikin jo kastettiin miehen nimelle..
Ei nykyisen, eikä entisen sukunimen kanssa. Etunimikaimoja on muutama.