Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako täyskaimaa (etu- ja sukunimi samat) sinulla on?

Vierailija
21.11.2006 |

Minulla on yksi.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen sekin.

Vierailija
22/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan ole mikään yleinen nimi mulla!! Oliskohan vaan niin, että te ette vaan tiedä teillä olevan kaimoja...?

Mulle kaima-asia selvisi vuosia sitten, kun mulle alkoi yhtäkkiä tulla Kirkko ja kaupunki-lehti. Se oli joku heidän kampanjansa, olivat summassa ottaneet nimiä ja kokeilivat haluavatko ihmiset lukea. No en halunnut ja soitin peruuttaakseni sen. Siellä puhelimessa (kirkkoherranvirastossa) multa kysyttiin, mikä se olikaan se sun toinen nimi? Kummallinen kysymys minusta, joten kysyin " miksi kysyt?" ja silloin mulle kerrottiin, että " kun teitä samannimisiä on pääkaupunkiseudulla 3..." Pienoinen identiteettikriisi tuli siitä. Kysyin vielä että onko ne edes jotain vanhoja mummoja, mutta ei, nelikymppisiä suunnilleen vasta. (olin itse 25v.)

Varmaan parikymmentä vuotta sitten näin sattumalta Savonlinnan puhelinluettelossa myös erään koko kaimani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukunimi vain meidän suvulla.

Vierailija
24/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan satoja. Eipä ole kukaan tuollainen täällä vastannu, koska ei noita voi tietää.

Vierailija
25/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kaikki nimet on samat. Siis etunimi, toinen nimi ja sukunimi. Sukunimi harvinainen.

Vierailija
26/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väestörekisterikeskuksen sivuilta ei ainakaan.

Mulla oli ainakin kaksi täykaimaa ennenkuin vaihdoin nimeni. Polisiisit soittelivat välillä mulle vaittäen mina olen ollut jotain pahaa tekemässä ja oliko se nyt Anna-lehti, joka kerran soitti ja vaati jotain kirjoitusta lehteen...:) Nimen vaihtamisen jälkeen nuo jääneet pois, onneksi

Vierailija
27/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta Suomesta en tiedä, vaikka olis lisää.

Vierailija
28/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan kenestäkään kuullut ja tiedän lähes kaikki ihmiset, jotka sukunimeäni kantavat. Jos olisin ottanut miehen sukunimen, olisi ollut varmaan sata tai jotain...

Vierailija
29/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaali mutta ei kovin yleinen etunimi. Tyttönimeni on tosi harvinainen. Mutta eräs sukulainen (kai jo kuollut) on joskus ollut täyskaimani ennen meidän kummankaan naimisiin menoa.

Nyt minulla on kaksiosainen sukunimi (mieheni sukunimi on melko yleinen), joten tiedän varmasti, että ketään saman nimistä kuin minä ei ole koskaan ollut ja tuskin tulee olemaankaan.

Vierailija
30/105 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi ei ole kovin erikoinen, mutta ei yleinenkään. Sama sukunimi on vain 26:lla muulla... Ruotsissa mulla on nimikaima, mutta se on kyllä ruotsinnos sekä etu- että sukunimestä eli varsinaisesti ei ole kyllä yhtään kaimaa!

Vierailija
31/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kymmenen. Jostain syystä ihmiset kuvittelevat että sukunimeni on harvinainen, ja minulle yhteydenottoja sieltä täältä.

Vierailija
32/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi. Samaa sukunimeä on alle sadalla naisella eikä etunimikään ole 100 yleisimmän joukossa. Eli aikamoinen sattuma. Olen onneksi vanhempi, niin sain gmailin etunimi.sukunimi ennen kaiman syntymää.

Vierailija
33/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan googlella löytyi noin seitsemän samannimistä. Minua itseäni kuukkeli ei löytänyt ollenkaan. Lisäksi on varmasti muita, jotka eivät ole tehneet mitään netissä. Eli veikkaan, että samannimisiä löytyy vähintään tusina.

Vierailija
34/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 - 10

Vierailija
35/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä nimellä ei yhtäkään. Tämä sukunimikin on vain kahdeksalla ihmisellä. 

Tyttönimikaimoja on ollut omana nuoruusaikanani yksi, ja nykyään on myös toinen, mutta hän on sen verran nuorempi, että emme ole olleet samaan aikaan samannimisiä.

Vierailija
36/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Niin harvinainen sukunimi.

Vierailija
37/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, kaukaista sukua.  Ison firman toimitusjohtaja, olen ollut puhelin yhteydessä työn merkeissä.  Itse olen duunari saman alan firmassa naapurikaupungissa.

Vierailija
38/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kun joku tai jotkut kirjoittaa monia viestejä peräkkäin ihan kuin jatkona omiin juttuihinsa. Sekavalta näyttää moinen.

Minulla ei ole yhtään täyskaimaa.

Vierailija
39/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko noin kymmenkunta - ainakin. Minulla on meidän gmail osoite ja olen aika hyvin perillä kaimojen sijainnista ja osittain myös heidän yksityiselämästään. Tälläkin viikolla jouduin vastaamaan väärään osoitteeseen tulleeseen sähköpostiin.

Vierailija
40/105 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, tietääkseni. Sukunimeni on tavallinen, etunimi harvinainen.