Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huh, leikkiikö muut 2v pojat näin villisti?

Vierailija
14.12.2005 |

Vieraita kävi ja olen aivan loppu. 2v poika mukana, mulla 2v tyttö (kyllä poikiakin mut isompia jo). Siis aivan uskomaton vauhti JATKUVASTI eikä ollenkaan osannut leikkiä kunnolla vaan oli lähinnä heittelemistä, repimistä, vauhdissa painamista jne....Neiti yritti et voisivat kokata meillä äideille - kupit lenteli ja astioita heitettiin, keksittiin äidin kans että laittavat palapeliä - ei sekään onnistunut koska palat lensivät ympäri huonetta, nukenvaunuista revittiin niin kovaa et...hyvä et renkaat pysyivät paikoillaan, tevehuoneessa cd:t sai kyytiä (kyl neitikin niitä repi alle 1v), kynttilät, joulukoristeet....huh, en tiedä kuinka kaverini saa rauhassa edes hengittää. Yritettiin juoda kahvia mut hän joutui ihan oikeesti kerran minuutissa nousemaan (ja minä kun tykkään et nousen usein jos kaffittelen jos joudun 15min välein menemään jonnekin) eikä keskusteluista tullut mitään. Siis eikö jo 2v on rauhoittunut, ja vaikka ei ole niin tietää jo mitä tehdä ja miten leikkiä (edes vähän). Neiti halusi itse lopuksi että he lähtevät kotiin ja simahti HETI, raukka.....Miten muut pojat leikkivät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissä...

Vierailija
2/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurassa villiintyy, yksin ei riehu noin paljoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksikin poikaa, jotka eivät ole olleet ollenkaan tuollaisia pienempinä - eivätkä ole tuollaisia isompinakaan.

Onkohan pojalla joku häiriö? Vilkkaita lapsia on, mutta tuo kuulostaa kyllä musta ylivilkkaalta.

Vierailija
4/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä ainakaan antais poikani tollein käyttäytyy kauaa vaan komentaisin ja jos ei puhe tehois, niin nurkkaan.

Vierailija
5/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saa tehdä ja mitä ei. Sitten kun meille tulee vieraita lapsia, huomaa eron selvästi. Sotku on silloin erilaista, vedetään lelulaatikoita lattialle ilman, että entisiä välillä kertätään pois jne. Myös meidän pojat leikkii villimmin, kun on vieraita.

Vierailija
6/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan mun pojan touhuilta. Meillä pojun villeys lisääntyy silloin, kun äiti yrittää puhua toisen kanssa/ puhua puhelimessa/ tehdä kotitöitä/ lukea ym eli tehdä muuta kuin kiinnittää huomiota poikaan. Toivon vaan, että lapsi rauhoittuu vanhetessaan. Lisäksi jos meillä on vieraita, poika näyttää kyllä silloin kaikki uudetkin keksimänsä temput... Aika katki täällä ollaan...

Vierailija
7/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan p*rseenhedelmillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja.

On huomattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän