Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen asia, jota et uskoisi todeksi, ellei olisi tapahtunut omalle kohdallesi?

Vierailija
14.12.2005 |

Tämä ketju on siis noiden iänikuisten " provo" -huutojen vastakampanja!

Eli mitä asiaa et olisi koskaan, et milloinkaan uskonut mahdolliseksi, ellei se olisi tapahtunut sinulle itsellesi?

Tähän siis sellaisia asioita, joita olisit muiden kirjoittamana/kertomana väittänyt provoksi/täydeksi p****ksi...

Itse en olisi koskaan uskonut, jos joku olisi väittänyt, että miehen elin voi nyrjähtää jos seksin aikana alkaa yskittää ;)

Minulla oli siis kamala yskä, eikä mies (enkä minä) kyennyt reagoimaan tarpeeksi nopeasti kun yskänpuuska yllätti.

Romanttinen hetki loppui lyhyeen.. ja alkoi matka lääkäriin...

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo on mahdollista? Miten asia selvis?

Vierailija
62/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7808674&p=&mpage=1&tmode=1&smode=1&key=velipuoleni&language=single

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin miehesi kuoli? Oletko se sinä joka kerroit kuukausia sitten että teitte miehellenne raskaustestin ja saitte positiivisen tuloksen??? Kerro enemmän. Pelottaa...

Vierailija
64/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin pikkutyttönä olohuoneen sohvalla ja katselin itseäni katonrajasta - tai ainakin tällainen mielikuva itselleni on tapahtumasta jäänyt.

Äidille rakkaita terveisiä :)

Vierailija
65/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet se sama ihminen tässäkin tapauksessa kirjoittajana, niin kerro miten tarinanne päättyi...

Vierailija
66/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran kokenut kehosta irtaantumisen, erittäin väsynyt ja uupunut olin sillä hetkellä. Se kesti vain jonkin aikaa, ja jälkikäteen tuli tunne, että voiko se olla totta. Olen myös erittäin skeptinen kaikkien " huuhaa" -juttujen suhteen, en usko horoskooppeihin enkä muihinkaan henkimaailman juttuihin. Mutta pakko kai se on uskoa kehosta irtautumiseen, jos kerran sellaisen on itse kokenut.

Vierailija
67/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava kokemus sekin, mutta ei mitään yliluonnollista. Siinä tajunta tavallaan herää enne kroppaa ja voi mm. kuulua outoja ääniä, näkyä mörköjä tms. ja tuntua kuin tosiaan iratutuisi ruumiistaan.

Google löytää lisää tietoa, jos kiinnostaa.

Vierailija:

olen kerran kokenut kehosta irtaantumisen, erittäin väsynyt ja uupunut olin sillä hetkellä. Se kesti vain jonkin aikaa, ja jälkikäteen tuli tunne, että voiko se olla totta. Olen myös erittäin skeptinen kaikkien " huuhaa" -juttujen suhteen, en usko horoskooppeihin enkä muihinkaan henkimaailman juttuihin. Mutta pakko kai se on uskoa kehosta irtautumiseen, jos kerran sellaisen on itse kokenut.

Vierailija
68/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama joka kirjoitti siitä positiivisesta raskaustestistä tänne palstalle joku aika sitten?? On varmasti raskasta, mutta jaksaisitko kertoa mitä tapahtui?

Vierailija
69/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama joka kirjoitti siitä positiivisesta raskaustestistä tänne palstalle joku aika sitten?? On varmasti raskasta, mutta jaksaisitko kertoa mitä tapahtui?

Vierailija
70/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: eräs sitä ketjua lukenut

Vierailija
71/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli aivan samanlaista kuin täysaikaisten vauvojen synnytys, vain ponnistusvaihe jäi puuttumaan. Mutta supistelutuskat olivat aivan vastaavat. Makasin tunnin lattialla hiestä märkänä, oksentelin ja tuntui siltä kuin alavatsani räjähtäisi.

Ennen tätä kokemusta luulin että keskenmenot ovat vain sellaista pientä verenvuotoa ja sillä ohi. En luule enää.

Oli kyllä kaameat supistukset. Alkoi pikkuvuotona, todettiin ultralla km, ja kun ei alkanut tulla ulos niin lääkkeillä käynnistettiin parin päivän päästä. Auh. Koin vuosi tuon jälkeen oikean synnytyksen, ja supistukset oli ihan samanlaisia! Tosin ponnistusvaihe se tuntui aika kipeältä, sitä en keskenmenon kanssa tuntenut.

Vierailija
72/87 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

;( näin kuitenkin olosuhteiden pakosta

Vierailija
73/87 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtui.. .

" Karppaamalla katos ruoka-aineallergiat (esim. pähkinä, omena, kala jne),

siitepölyallergia (viime kevät ja kesä täysin ilman lääkkeitä) sekä eläinallergia. Mulla on nykyään jopa kaks elukkaa!

Astma on ollut totaalisen oireeton jo yli vuoden ja kaikilla mahdollisilla rasvoilla ja valohoidolla myös hoidettu atooppinen ihottuma on poissa.

Siis pelkästään kaiken viljan, sokerin sekä perunan välttämisellä sekä reilusti luonnollisia rasvoja lisäämällä. Myös E-koodit kiellettyjä. Näin minä paranin.

T.20

Ja nyt joku sanoo, ettei voi olla totta. Mutta niin mäkin ennen luulin..."

Vierailija
74/87 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että eihän minulle voi niin käydä, kun kerran olen jo synnyttänyt yhden terveen lapsen ilman ongelmia. Ja luulin että keskenmenot ovat kummiskin suhteellisen harvinaisia. Mutta....sitten se osui omalle kohdalle, ja vielä kaksi kertaa peräkkäin.

Vierailija
75/87 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuollut?

Vierailija
76/87 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että 6,5 kk ikäinen oppi kävelemään.

Vierailija
77/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t: eräs sitä ketjua lukenut

Vierailija
78/87 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muistaakseni silloin vasta menossa nukkumaan, en siis herännyt unesta. Tosin muistikuvani voi olla väärä, koska olin todellakin niin kuormittunut, etten ollut kunnolla selvillä edes vuorokauden ajoista. En ole kuullut aiemmin unihalvauksesta, pitääpä googlettaa. Mitään pelottavia ääniä tai näkyjä ei kokemukseeni liittynyt, vain se että leijailin hitaasti kohti kattoa, kunnes olin taas sängyssäni. Se tuntui kestävän niin vähän aikaa ja tapahtui niin yllättäen, että en ehtinyt edes pelästyä.

Vierailija
79/87 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäverta ym. ilman että lääkärit tietävät alussa olevasta raskaudesta enkä todellakaan olisi uskonut että kaiken sen show:n jälkeen synnytän täysin terveen lapsen, jään yksinhuoltajaksi ja nyt ihailen reipasta koululaistani jonka olen saanut yksin kasvatettua niin hyvin. (vaikka itse sanonkin;)

ja niin ujo ja arka kun olin..

Vierailija
80/87 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kellari missä olin... tietty siinä talossa asuttiin yläpuolella, mun lähtö ois huomattu heti. Ja minne mennä ittelleen vieraassa maassa ilman rahaa????

28

joo ja sie tiedän kyllä kuka... ei se mitään, tulee jo 5v takas Suomessa! :D Hyvin tää menee ja lapset voi hyvin, nukkumassa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä