Mikä on sellainen asia, jota et uskoisi todeksi, ellei olisi tapahtunut omalle kohdallesi?
Tämä ketju on siis noiden iänikuisten " provo" -huutojen vastakampanja!
Eli mitä asiaa et olisi koskaan, et milloinkaan uskonut mahdolliseksi, ellei se olisi tapahtunut sinulle itsellesi?
Tähän siis sellaisia asioita, joita olisit muiden kirjoittamana/kertomana väittänyt provoksi/täydeksi p****ksi...
Itse en olisi koskaan uskonut, jos joku olisi väittänyt, että miehen elin voi nyrjähtää jos seksin aikana alkaa yskittää ;)
Minulla oli siis kamala yskä, eikä mies (enkä minä) kyennyt reagoimaan tarpeeksi nopeasti kun yskänpuuska yllätti.
Romanttinen hetki loppui lyhyeen.. ja alkoi matka lääkäriin...
Kommentit (87)
Kyllä kaikki naiset pystyvät imettämään jos vain itse haluavat, eli kyllä sitä maitoa tisseistä tulee jos vain viitsii imettää jne.
Niin, ja tietenkin ajattelin tällöin myös automaattisesti, että MINÄ täysimetän sen ensimmäiset 6kk, ja MINÄ myös aion imettää lastani ainakin vuoden ikään asti sillä onhan se parasta ravintoa lapselle jne.
Koko odotusjan paheksuin äitejä, jotka antavat lapsilleen sellaista myrkkyä kuin äidinmaidonkorvike, ja pullon käyttö (vaikka olisi ollut tissimaitoa) oli jotakin aivan käsittämätöntä; miten kukaan äiti voi riistää lapseltaa imetyksen antaman läheisyyden?
Huh, huh sitä tyhmyyden ja tietämättömyyden määrää... ;D
Noh, opin sitten kantapään kautta etteivät asiat ole aina näin yksiselitteisiä. ;D Tosin sitä ymmärtämistä edelsi syvä synnytyksen jälkeinenmasennus, sillä olihan se minulle suuri shokki ja itseensä pettyminen kun jouduinkin antamaan lapselleni " sellaista myrkkyä" ja vieläpä pullosta! Ja vaikka asia näin jälkikäteen tuntuu ihan pikku jutulta, niin tuolloin uunituoreena äitinä ympäristön painostus vaikutti todella paljon elämään.
Eli ihan pikku tipsinä niille äitityypeille, jotka kulkevat " lehmänmaito on vasikoita varten" -paidoissa, että miettikää nyt hyvä ihmiset tarkoin, miten suppeakatseinen asenteenne saattaa vaikuttaa todella musertavasti niihin äiteihin, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa sitä lehmänmaitoa lapselleen, kun omista rinnoista ei maitoa heru tms.
t: äiti jonka esikoinen sai ensimmäiset 12kk äidinmaidonkorviketta pullosta (joten nähtäväksi jää kuinka sairas, allerginen ja psykopaatti hänestä tulee myrkytyksen takia). ;)
Hänellä oli parin kuukauden sisällä erittäin paha sisäinen verenvuoto (kasvain vuoti verta), jota ei hoidettu, koska lääkärit eivät uskoneet. Kun hb laski 50 :een ja verenpaineet 50/80 ja taju alkoi mennä, niin sitten ymmärsivät että jotain pitää tehdä. Ja äiti jäi henkiin.
Heti perään hän sai vakavan suolistotulehduksen, jossa crp nousi reilusti yli 400:n. Sitäkään ei hoidettu ennen kuin " kiväärillä uhaten" . Sai avun ja jäi henkiin. Muutama kuukausi meni sairaalassa, mutta nyt on rakas äiti taas kunnossa.
Lääkärit ihmettelevät hänen toipumistaan. Mutta se on suvussa, teräsnaisia ;)
mies vei ne postiin. Mies ei asunut samassa maassa vaan viereisessä... minä olin siis maassa x kellarissa, hän maassa y töissä. kävi 2 tai 3 viikon välein maassa x ja osti mulle ruokaa tarpeeksi. vaikea se on ihmisten tietää mitä muissa maissa sukulaisille tapahtuu.
28
tai edes tarkkaa tietoa siitä missä itse on, on todella vaikea yrittää edes pyytää apua. olin kai myös lamaantunut tilanteesta ja nyt jälkikäteen sitä keksii keinoja miten olisi voinut yrittää sieltä pois. mies oli amerikkalainen.
28
joutuu myymään pillua elääkseen, ellen olisi itse joutunut.....
poliisille tms. Avioerossa käytin muutamia miehestä tietämiäni juttuja hyväksi, jotta sain yksinhuoltajuuden. Terapiassa kävin aika pitkään ja terapeuttini tiesivät asiasta. Mennyt on mennyttä. Muutamat ystävänikin tietävät tapauksesta kyllä... Veronsa on vaatinut; pitkiä aikoja en kestä olla yksin ja toisaalta taas olen erakoitunut, koska en uskalla luottaa ihmisiin. Siinä mielessä netti on pelastus, voin olla yhteydessä muihin ihmisiin, ilman, että annan heille mahdollisuutta sen suuremmin puuttua elämääni. En usko, että koskaan uskallan enää sitoutua.
28
Niiden puolesta ois valmis taistelemaan vaikka koko mailmaa vastaan.
Kurkkua kuristaa kun luin taas mitä sulle onkaan tapahtunut:``(
Toivottavasti voit hyvin nyt ja lapset myös.
t. tiedät varmaan kuka,2 pojan yh-äiti:)
En voi uskoa että lapseni ovat molemmat vahinkoja. Mutta rakastan heitä sydämeni pohjasta.....
Vierailija:
En voi uskoa että lapseni ovat molemmat vahinkoja. Mutta rakastan heitä sydämeni pohjasta.....
ja suruksi. On oikein kiviriippana sydämessäni. En rakasta miestäni, jonkinlaisessa vaikeassa riippuvuussuhteessa ollaan. Mies on kaikella tapaa epäluotettava ja moniongelmainen.
Ja kun luulin jotain ihan muuta... En olisi ikinä uskonut, että joutuisin pettymään omassa elämässäni näin rankasti ja vielä kärsimään toisen ihmisen käytöksen / virheiden / epärehellisyyden takia näin paljon!
tunsin jotain lepattavan kasvoillani ja kun avasin silmäni näin valkoisen olennon seisovan sänkyni vieressä. Haamu katosi sitten hetken päästä.. Se oli siskoni poika joka tuli sanomaan näkemiin. Myöhemmin siskoni kertoi, että eräs henkilö oli hänelle kertonut, että poika ei ollut vielä lähtenyt tästä maailmasta pois vaan seurasi meitä aina hautajaisiin saakka ja saisi silloin rauhan. En ole koskaan ennen mitään tuollaisia " haamuja" nähnyt mutta pakkohan se on uskoa mitä näin!!
että pienestä mun ja miehen välisestä hupsuttelusta (raskaustesti miehelle) voi alkaa tapahtumasarja joka johtaa miehen kuolemaan.
http: //plaza. fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/c20107