Mikä on sellainen asia, jota et uskoisi todeksi, ellei olisi tapahtunut omalle kohdallesi?
Tämä ketju on siis noiden iänikuisten " provo" -huutojen vastakampanja!
Eli mitä asiaa et olisi koskaan, et milloinkaan uskonut mahdolliseksi, ellei se olisi tapahtunut sinulle itsellesi?
Tähän siis sellaisia asioita, joita olisit muiden kirjoittamana/kertomana väittänyt provoksi/täydeksi p****ksi...
Itse en olisi koskaan uskonut, jos joku olisi väittänyt, että miehen elin voi nyrjähtää jos seksin aikana alkaa yskittää ;)
Minulla oli siis kamala yskä, eikä mies (enkä minä) kyennyt reagoimaan tarpeeksi nopeasti kun yskänpuuska yllätti.
Romanttinen hetki loppui lyhyeen.. ja alkoi matka lääkäriin...
Kommentit (87)
Vierailija:
huijaisi minut toiseen maahan pitääkseen minua siellä kellarissa vuoden- ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman sänkyä...
kyseessä länsimaa. ihmisyyden puute oli tehdä minut hulluksi ja halusin kuolla. oli kamala olo, ilman ihmisääniä, ilman mitään tekemistä, kylmällä ja kovalla lattialla.
28
Etkö huomannut miehessä mitään erikoista ennen kuin muutitte?Jouduitko heti kellariin?Kauheeta.
ollut tehnyt. Saunalahti laskutti minua kuukausia vaikka suljin liittymän ja olin ulkomailla. Selvityspyynnöt tehtiin ja nekin jouduin maksamaan koska heidän koneensa niin näytti! He näyttivät ja todistivat myös numerot, joiden omistajia en todellakaan tuntenut! Ikinä ei mitään selvityksiä saanut.
ja hän vei mut toiseen maahan, jossa sitten olin maan pinnalla, mutta edelleen ilman omaa rahaa ja ulosmenomahdollisuutta. Mutta tilanne huomattavasti parempi, niin, että mulla oli puhelin ja internet käytössä. Tulin sitten raskaaksi ja sain puhuttua miehelle, että synnytys ko. maassa olisi todella kallis ja Suomessa liki ilmaista jne. Hän päästi minut lähtemään Suomeen, missä sitten hommasin oman kämpän, sekä avioeron. Ja en tiennyt todellakaan millainen mies tulisi olemaan tulevaisuudessa, jokin kai päässä napsahti.
28
olis kyselly sun perään?Tai sukulaiset ihmetelly,kun sinusta ei kuulu?Ja laittanu etsintöjä?
siitepölyallergia (viime kevät ja kesä täysin ilman lääkkeitä) sekä eläinallergia. Mulla on nykyään jopa kaks elukkaa!
Astma on ollut totaalisen oireeton jo yli vuoden ja kaikilla mahdollisilla rasvoilla ja valohoidolla myös hoidettu atooppinen ihottuma on poissa.
Siis pelkästään kaiken viljan, sokerin sekä perunan välttämisellä sekä reilusti luonnollisia rasvoja lisäämällä. Myös E-koodit kiellettyjä. Näin minä paranin.
T.20
Ja nyt joku sanoo, ettei voi olla totta. Mutta niin mäkin ennen luulin...
voi ihminen olla näin lamaantunut aikuisiällä ja kykenemätön kestäviin ihmissuhteisiin, kun ei pysty luottamaan toisiin.
- että 33-vuotiaana olen eronnut rouva, yhden lapsen äiti ja menossa naimisiin uuden (lapsen isän) miehen kanssa
- että rauhallisessa kaupungissa vanhempieni talo yritetään polttaa, sinne yritetään murtautua, kukat tuhotaan pihalta, ikkunaan ammutaan ja talon kulmalla räjäytetään pommi, nämä muutaman vuoden sisällä
voi uskoa että mulla on joku näkijän lahja. Mieleeni tulee joku ihminen menneisyydestä tai vanha ystäväni. Ja samana päivänä tämä henkilö kirjoittaa minulle tai olen saanut kirjeen häneltä. Näitä tapahtuu harva se kerta. Tai se ihminen soittaa. Kerran ajattelin erästä vanhaa koulukaveriani päivittäin muutaman viikon ajan. Jälkikäteen kuulin että hän teki itsemurhan sinä aikana. Tunsin myös kerran kun mummoni enkeli kosketti minua, suojeli autotiellä...en uskoisi yliluonnollisiin jollen olisi kokenut...ja silti välillä epäilen itsekin että voinko todella aavistaa vai kuvittelenko vain. Tätä on suvussa, äitini isoisältä perittyä.
Minulla täysin samanlainen kyky nähdä menneisyys ja tuleva. Nostradamus otti aikoinaan suuren riskin paljastaessaan kykynsä maailmalle. Minä en sitä ole tehnyt. Paitsi täällä olen varoittanut teitä vaaroista (kuten tsunamista) ja kertonut mistä tietyt kadonneet löytyisivät. Kutsuttakoon minua vaikka Nostradame- nimellä. En kuitenkaan pysty näkemään oikeaa lottoriviä vaan näyt liittyvät ihmisten auttamiseen ja tuskan helpottamiseen sekä vaaratilanteiden välttämiseen. Olen nähnyt näyn Raisan lepopaikasta, siellä hän on edelleen. Joku muukin kertoi sen palstalla ja siitä tiedän, että meitä todellisiä näkijöitä on muitakin täällä maan päällä.
Ja todellinen näkijä ei näe, meneekö joku kihloihin tai syttyykö uusi rakkaus huomenna, joten niitä on turha kysyä.
Kuolleet sukulaiseni käyvät luonani. En pidä siitä, mutta he ovat ystävällisiä. Eivät tarkoita pahaa. Pitävät esimerkiksi lämpimästi käsillään olkapäitäni, jos olen surullinen jne.
...ja koska olet todellinen näkijä niin et nyt tässä paljasta Raisan lepopaikkaa? Saati että ilmottaisit (nimettömästi) sen poliisille? Tosi kivasti autat joo...
Saatko jotain tyydytystä siitä että nostat itsesi jalustalle täällä vähän väliä ja nimität kaikki muut näkijät huijareiksi? Vihjailet ja nimittelet, ja sitten kun sulle kirjottaa vastineen, et koskaan vaivaudu kommentoimaan sitä. Soitat vain suutasi. Ei millään pahalla, mutta sinusta tulee kaikkea muuta kuin henkinen ja ystävällinen kuva.
Pst. miksikä sitten sellaisia ihmisiä nimitetään, jotka oikeasti tietävät etukäteen vaikka justiinsa sen kihloihin menon tai jotain muuta pienelle ihmiselle suurta? Jos eivät kerran ole näkijöitä, niin mitä sitten?? Vaikka niin, turhaan kyselen kun ei sulta koskaan saa vastauksia yhtään mihinkään.
Rakkaus olkoon kanssasi.
Vierailija:
Minulla täysin samanlainen kyky nähdä menneisyys ja tuleva. Nostradamus otti aikoinaan suuren riskin paljastaessaan kykynsä maailmalle. Minä en sitä ole tehnyt. Paitsi täällä olen varoittanut teitä vaaroista (kuten tsunamista) ja kertonut mistä tietyt kadonneet löytyisivät. Kutsuttakoon minua vaikka Nostradame- nimellä. En kuitenkaan pysty näkemään oikeaa lottoriviä vaan näyt liittyvät ihmisten auttamiseen ja tuskan helpottamiseen sekä vaaratilanteiden välttämiseen. Olen nähnyt näyn Raisan lepopaikasta, siellä hän on edelleen. Joku muukin kertoi sen palstalla ja siitä tiedän, että meitä todellisiä näkijöitä on muitakin täällä maan päällä.Ja todellinen näkijä ei näe, meneekö joku kihloihin tai syttyykö uusi rakkaus huomenna, joten niitä on turha kysyä.
Kuolleet sukulaiseni käyvät luonani. En pidä siitä, mutta he ovat ystävällisiä. Eivät tarkoita pahaa. Pitävät esimerkiksi lämpimästi käsillään olkapäitäni, jos olen surullinen jne.
Tänä päivänä tuo poikamme on 6-vuotias eskarilainen.
Täällä on todella typeriä juttuja: en olisi uskonut että saan keskenmenon, että lapseni kuolee jne.
Minähän olen minä, pahat asiat tapahtuvat muille, niinpä niin.
Minäpä en koskaan kuolekaan...
jolle en lääkäreiltä saanut mitään apua. Nykyään en sitten lääkärissä ramppaakaan, apu on löytynyt luontaishoidoista koko perheelle. Tietysti jos ei luontaishoidoista ole apua, niin sitten lääkäriin. Toivottavasti sellaista tilannetta ei tule.
Irtosin siis kehostani, täysin spontaanisti. Näin itseni makaamassa sängyllä, näin perheeni pihalla touhuamassa...se oli jännittävää, mutta myös pelottavaa. Palasin melko nopeasti " itseeni" .
Pahinta tässä on se, että olen todella skeptinen ja perustan kaiken aina tieteeseen. Haluaisin puhua tästä jonkun kanssa, mutta en tiedä miten. Olen aina julistanut isoon ääneen, ettei tuollaista voi tapahtua jne. Opettelen siis pitämään suutani soukemmalla.
huijaisi minut toiseen maahan pitääkseen minua siellä kellarissa vuoden- ilman puhelinta, ilman rahaa, ilman sänkyä...