Tuleeko raskaana ollessaan ylpeä tunne, tunne, että on jotenkin spesiaali?
Herättääkö se ylpeyttä, kun kulkee ison mahan kanssa tuolla ihmisten ilmoilla? Voisin kuvitella, että niin on.
Kommentit (6)
mutta inhosin julkisia tilanteita. Olo oli kömpelö, olin isossa kunnossa, painoa tuli 15 kg ja olen aika lyhyt, ja kaikki tuijotti mahaa. Ahistuksen ahistus....
koskettelusta mahan läpi :)
Itsekään en kyllä ollut " julkihivelijä" juuri siksi, että se tuntui epäkohteliaalta muita läsnäolijoita kohtaan, heh... Siis juuri siitä näkökulmasta, että joillekin asia voi olla hankala lapsettomuuden tms. vuoksi. Vähän sama kuin sinkkuystävieni seurassa en koko ajan pussaile miestäni ;)
Eli olin tosi ylpeä isosta mahasta (->lisääntymiskyvystä?), vaikkei siinä sinällään mitään järkeä olekaan. Spesiaali olo oli tottakai, mutta sitä vahvisti tietysti se, että ihmiset kohteli eri tavalla kuin normaalisti.
Kyllähän noita omanmahantaputtelijoita aina välillä näkee
Totta helkutissa olin ylpeä, että saan olla juuri tuon pienen lapsen äiti ja hän kasvoi sisälläni ja voi hyvin. Outoa jos ei herätä mitään tuneita kuten edxellinen on maininnut. Ei ne ihanat fiilikset tarkoita, että pitäisi _ylpeillä_ tai vähätellä muita. Raskaus on aivan ihanaa, suosittelen, jos elämäntilanne on oikea :-)
Lapsettomana inhosin nähdä masujaan hiveleviä mammoja, näyttivät niin omahyväisiltä (ja pelkäsin, etten ikinä itse olisi samassa tilassa).