Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne joilla on vain yksi seksikokemus?

Vierailija
13.12.2005 |

Olen 38 vuotias, jonka menneisyyteen kuuluu yli sata seksikokemusta eri naisten kanssa. En voi ymmärtää niitä, joilla on vain yksi tai muutama kokemus. Seksi avautuu kunnolla vasta ajan ja eri partnerien kanssa. Koko erotiikan rikkaus pääsee aukeamaan niille, joilla on enemmän kokemuksia. Seksi on taitolaji, jota voi oppia pitkällä matkalla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että seksi ei yleensä ole ollut parasta ekan kumppanin kanssa (jos niitä on useampia), johtuu tietenkin siitä, että silloin molemmat ovat olleet nuoria ja kokemattomia! Jos minä ja mieheni olisimme eronneet parin tai muutaman seksikerran jälkeen, niin olisi varmaan molemmille jäänyt mielikuva, että " eipä ollut hääppöistä" . Mutta paremmaksi on käynyt koko ajan jo yli 16 vuoden ajan ja kylläpä vaan tulee hymy suupieliin nytkin, kun ajattelenkin miten ihanaa meillä on. Ja läheistä.

Vierailija
22/32 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pitkän parisuhteen aikana seksi oli huonoa, enkä edes tajunnut sitä kunnolla. Ja tämä parisuhde kesti 10 v. Olimme naimisissakin. Silmäni avautuivat vasta muiden kumppaneiden myötä, joten minä uskon siihen, että seksi voi olla paljon parempaakin muiden kanssa. Tämän hetkinen mieheni on paras tähänastisista...

En väitä, etteikö seksi voisi olla loistavaa ensimmäisenkin kumppanin kanssa, mutta ette tekään nyt voi sanoa, että seksi muiden kanssa on vain kännistä sähellystä ja uutuudenviehätystä.. Ehei, ei se niin mene.

Noh, ehkä joskus olette eri mieltä, ehkä ette.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄÄ NAISET OVAT PSYYKANNEET ITSENSÄ KUVITTELEMAAN, ETTÄ HEIDÄN AINOA SEKSISUHTEENSA ON SE PARAS. ETTEI VAIN ALKAISI HIMOTTAMAAN MUUT MIEHET. SEKSIKUVIENKIN KATSELU VOISI ANTAA AIHETTA HIMOITA MUITA MIEHIÄ, JOTEN SITÄKÄÄN EI ITSELLE SALLITA.

Vierailija
24/32 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos seksikokemusten määrä on sinusta yhtä kuin seksipartnerien määrä, luulen että sinulla on sellainen käsitys, että seksi saman partnerin kanssa on aina samanlaista. Näinhän se ei suinkaan ole, vaan vuosien saatossa ehtii kokeilla kaikenlaista ja hyvässä pitkässä parisuhteessa vallitsee sellainen luottamus, että ne kaikkein salaisimmatkin toiveet uskaltaa kertoa ja toteuttaa.

Luulen, että miehet kaipaavat naisia useammin niitä erilaisia kokemuksia nimenomaan eri partnereiden kanssa. Se miehen luonto vain usein on semmoinen. Totta kai on myös naisia, jotka haluavat kokemuksia useiden partnereiden kanssa ja miehiä, jotka tyytyvät yhteen.

Minulla on mies, jolla takanaan useita seksisuhteita, minulla oikeastaan vain tämä yksi jotain nuoruuden petting-kokemuksia lukuunottamatta. Ei ole kyllä mies valittanut omista taidoistani, päin vastoin. Vuosien varrella olen oppinut tyydyttämään juuri tämän oman mieheni niin kuin hän haluaa. Voi hyvin olla, että jonkun toisen miehen tarpeita en ymmrtäisi, mutta sillä taas ei ole mitään merkitystä, koska haluan olla juuri tämän miehen kanssa. Ja itse nautin seksistä suunnattomasti juuri hänen kanssaan. Yhdessä olemme olleet yli 14 vuotta ja mies on itsekin sitä mieltä, että seksi pitkässä parisuhteessa on huomattavasti tyydyttävämpää kuin esim. yhden yön jutuissa. Ja hänellä sitä kokemusta on, joten tietää mistä puhuu.

Vierailija
25/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muutenkaan... :(.

Enkä ole niin väittänytkään.

Mutta seksin kannalta tämä suhde on HYVÄ. Olen tyytyväinen. Eikä kaduta, etten ole pomppinut joka vuoteessa. Päinvastoin, jos olisin niin tehnyt, minulla voisi olla nyt vaikka joku seksielämääkin kiusaava tauti, pahimmassa tapauksessa.

yksi aiemmista vastaajista

Vierailija
26/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi seksikokemus:). Juu, jos tarkoitat seksikumppaneiden määrää, niin minulla on niitä tasan yksi. ( aviomies, jonka kanssa olen ollut 18 kesäisestä) Jos tarkennetaan vielä, niin hän on ainut jonka kanssa on menty loppuun asti ja kokeiltu kaikenlaista.

Silti katson, että seksikokemuksia (paikkoja, lukuisia variaatioita eksistä eri mausteilla...jne...) on näihin vuosiin mahtunut paljon. Olen tyytyväinen ja niin uskon miehenikin olevan. Sanotaan muuten yleisesti, että pitkässä suhteessa on parasta seksiä. Tietenkin voi olla toisinkin asiat.

Vierailija
27/32 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis ei missään nimessä seksin kannalta, vaan muuten. se 30

Vierailija
28/32 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä toimii jonkun toisen kohdalla, ei välttämättä toimi toisen kanssa. Eiväthän ihmiset ole samanlaisia! Jos haluaa tulla parhaaksi esim. vaimonsa tai miehensä (tai rakastajansa) mielestä, on parasta opetella tuntemaan tämä toinen ihminen kunnolla. Olen tavannut moneen mielestään hyvään rakastajaan (kokemustensa perusteella) mutta niillä miehillä unohtuu, etti nainen aina toimi samaan tapaan. Minä en ole samanlainen kuin naapurin kaija.

Vierailija:

Olen 38 vuotias, jonka menneisyyteen kuuluu yli sata seksikokemusta eri naisten kanssa. En voi ymmärtää niitä, joilla on vain yksi tai muutama kokemus. Seksi avautuu kunnolla vasta ajan ja eri partnerien kanssa. Koko erotiikan rikkaus pääsee aukeamaan niille, joilla on enemmän kokemuksia. Seksi on taitolaji, jota voi oppia pitkällä matkalla.

Vierailija
29/32 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tajua seksistä mitään

Vierailija
30/32 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksin saloja voi opetella ja tulla paremmaksi yhdenkin partnerin kanssa. Mutta monien perisuhteiden jälkeen voin sanoa, että parasta opetusta elämän monimuoisuuteen on ollut useiden kymmenten naisten kanssa saadut kokemukset. Nyt olen tosin vakiintunut, mutta en kadu menneisyyttäni pätkääkään.

Vierailija
31/32 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin on ollut jokunen irtojuttu ja on ollut ihan kivoja, eikä kaikki siis mitään känni juttuja. Nyt kuitenkin lupaavin juttu nykyisen miehen kanssa kun on aitoa rakkautta ja toisesta välittämistä. Seksi on päivä päivältä parempaa. Harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
32/32 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet idiootti, jos et ole ymmärtänyt kun kokemuksen kautta, että ihmiset pitävät eri asioista ja otteista seksissä!!! Onhan ihmisillä erilaiset musiikki, kirjallisuus, auto, ruoka, vaate etc. mautkin, toki seksissäkin yksi haluaa tiettyjä otteita, ja toinen toisia... Ja kokeilla voi erilaisia asioita sen saman patnerinkin kanssa, sillä seksissäkin on niin paljon vivahteita. Siinä missä henkilö a ja b sanovat pitävänsä esim. SM:stä tai julkisilla paikoilla kuksimisesta, niin he voivat tarkoittaa aivan eri asioita... Toinen kunnon rankasta käsittelystä, toinen pienetä läpsyttelystä pepulle jne...