Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka aiot äänestää Halosta, ethän sitten IKINÄ valita, että sinulla on liian korkea veroprosentti!

Vierailija
13.12.2005 |


Etkä ikinä tietenkään ole veroista valittanut, ethän.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska presidentti ei tässä maassa määrää veroprosentin suuruutta. ja vielä tuolla ap:n logiikalla ajatusta jatkaen: niinistö se vasta prosentit korkealle nostaisikin, paitsi hyvätuloisilta alentaisi. jos siis pystyisi.

Vierailija
2/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen kannattaa KORKEAA veroprosenttia jotta voi kustantaa oman asumisensa elintasopakolaisena linnassaan.

Mitäänhän hän ei ole tehnyt--> surullista.



KORKEILLA VEROILLA kustannetaan muitakin elintasopakolaisia kuten kannustetaan passiivisuuteen.



HALONEN on turhanaikanen vanhamummo joka naputtele suutaan vaan saadakseen mielistellä kansalle jotta na taas hölmöyksissään äänestäisi häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin tehtävä on edustuksellinen, ei hän säädä lakeja.

Vierailija
4/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla tai toisella: koulut, kirjastot, teiden kunnossapito jne. Ne mitkä saa nuorena /vanhana tukina ja palveluina, tulee kustannettua sitten työelämän aikana. Aika reilua minusta.

Vierailija
5/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on aina jonkun tositv-sarjan tiimoilta, mutta myös näimmä pressanvaaleissa :-D

Vierailija
6/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kääntää kanavaa.

Ei pressa vero% määrää. Kyllä se taitaa olla ihan eri ihmiset. Voi ap:tä jos ei tätä vielä tiedä. Kannattaisi vähän tutustua Suomen historiaan ja päättäviin elimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole diktatuuri ja presidentti ei yksin niistä veroprosenteista päätä, niin niillä veroilla kuitenkin kustannetaan hyvinvointiyhteiskuntaa. Eli kaikilla kansalaisilla on melkolailla yhtäläiset mahdollisuudet ja oikeudet esim. hyvään terveydenhuoltoon ja koulutukseen, toisin kuin vaikkapa amerikkalaisessa yhteiskunnassa. Eli vaikka itsekin maksan korkeaa veroprosenttia, ajattelen että sen avulla meidän kaduilla ei näy kerjäläisiä.

Vierailija
8/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten eduskuntavaaleissa miettiä näitä kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen ja Niinistö ? Tuskin sentään itse maksavat.

Vierailija
10/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kustannetaan esim. vammaisen lapseni hoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.funet.fi/pub/culture/russian/html_pages/images/lef1.jpg



Äänestävät sokeasti KOMMUNISTI Tarjaa.

Tarjaa joka on ollut vakoilijana DDR:ssä ja hänen nimensä löytyy salaisesta STASI-listasta.

Lisäksi hänellä on kulissiliitto Arajärven kanssa ja hän on salaa biseksuaali.



Luulisi hänen olevan solidaarinen kanssaveljilleen!

Mutta mitä vielä.

Syksyllä haukkui kaikki Suomen virkamiehet KAAPPIHOMOIKSI, jotka lymyävät kaapeissaaN EIVÄTKÄ USKALLA TUNNUSTAA HOMOUTTAAN.



Aienmmin USA vierailulla roikkui Bushin kravatissa (noloa).

Alentui Berlusonin liehittelyyn ( Berluson sanoi että hänen flirttinsä ansiosta Lipposen hommaama elintarvikevirasto jäi heille).

jJNE..jne....

Vierailija
12/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös muuten, että se henkilökohtaisen veroprosentin mukaan menevä tulovero on aika pieni risaus maksamastanne kokonaisverosta.



Aina kun ostatte jonkun roinan tai palvelun, siitä menee ALV (22%), ruuastakin 17 %. Auton hinnasta veroa on yli puolet, bensan hinnasta 75 prosenttia.



Nimim. iloinen veronmaksaja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä sä ihan ketä vaan, niin mekin tehdään.

Äänestän Tarjaa ja niin varmaan moni muukin. Taitaa sua vituttaa tuo uutinen suunnattomasti.

Vierailija
14/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotusta koskasillähän ns. hyvinvointivaltio pyörii.



MUTTA kohtuus kaikessa. Halonen verottaisi kaikesta jopa siitä että käännät rattia vasemmalle autossa ja siitä että laitat itsellesi ylimääräisen sohvan ja siitä että pidat kahta koiraa yhden sijasta.



Eli Halonen kannattaa kaiken tyhjänpäiväisenkin verottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on TÄYS TARJA FANI.



kohta alkaa heitellä

" Wituttaako" sanaa...katsokaa vaan =)

ja HHEEHHOOOHHOOOOOO



Vierailija
16/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativa leikkaus. Olen kiitollinen joka päivä lapsestani ja jos saan maksamillani veromarkoilla hyvää hoitoa, niin mun puolesta veroja voisi vaikka korottaa. Meidän jokaisen lapsen koulunkäynnin veromarkat mahdollistaa ja leikkaukseen ja hoitoon pääsee myös veromarkoilla.



Hyvä TARJA.

Vierailija
17/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyspäivänä näytät liene tältä

http://www.funet.fi/pub/culture/russian/html_pages/images/lef1.jpg

Vierailija
18/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamattomia agitaattoreita heittelemään ilmaa milloin minkäkinlaista " faktaa" !



Veroprosentista päättävät kyllä teidän omat rakkaat kansanedustajanne. Olisin PALJON enemmän huolissani siitä, millä perusteilla kaikenlaiset luuserimammat menevät äänestyskoppiin eduskuntavaaleissa.



Mutta kansanedustajistahan näkee suoraan tämän kansan tason, eikä suoraan sanottuna imponeeraa.



Ikävä kyllä siinä ei muutama oikeasti fiksu ja sivistynyt äänestäjä paljon auta, kun tyhmistetty massa pääsee päättämään.

Vierailija
19/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on SYDÄNSAIRAS lapsi ja tiedän että sekä KOK, että KESKUSTA jakaikki muutkin puolueet

maksavat mielellään jokaisen sydänsairaan ja muulla tavallakin sairaan tai apua tarvitsevan hoidon yms..



Tuo ihan paskamaista puhuakkin että vai TarjaHaloska olisi jotenkin SINUN sydänsairaan lapsesi hoidon takana.



HÄPEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
20/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää jos teidän sydänsairaat lapset jää hoidotta, mutta kyllä sen pressan ois jo aika vaihtua!