Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka aiot äänestää Halosta, ethän sitten IKINÄ valita, että sinulla on liian korkea veroprosentti!

Vierailija
13.12.2005 |


Etkä ikinä tietenkään ole veroista valittanut, ethän.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikiertueella sain lohisoppaa,jossa oli pelkkää lientä ja vähän lohihippuja... Siinä sitten poltin kieleni. Karkkia en saanut,koska innokas aktivisti jakoi niitä vain eläkeläisille,minä olin heille kuin ilmaa...

Vierailija
22/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihanaa että Halonen ompelee mulle uuttapäätä.



----------



Aika yliampuva juttu ja yhtä

YLIAMPUVAA on väittää että Tarja Halonen jotenkin suoraan olisi vaikuttamassa kenelle tehdäännjotain leikkausia tai ei.

Halonen on vaan elintasopakolainen Linnassaan. MAKAA SIELLÄ JA KÄY VÄLILLÄ SIWASSA JA STADIKALLA MIELEISTELEMÄSSÄ KANSALAISIA ETTÄ KATSOKAA NÄIN tavis MÄ OON?



Yhtä vähän Tarja vaikuttaa siihenkuin siihenkään mikäon veroprosenttina meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakulla on ihan oikeasti sairas lapsi, voisit ottaa järjen käteesi ja miettiä miltä typerä kirjoittelusi näyttää. jos sinulla nimittäin olisi oikeasti sairas lapsi, kielenkäyttösi olisi aiheen tiimoilta aivan erilaista. häpeäisit itse!!!!!!!!

Vierailija
24/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjan äänestäjä

http://www.funet.fi/pub/culture/russian/html_pages/images/lef1.jpg



Vaan äänestän mieluiten PORVARIA;

Matti tai Sauli,Sauli tai Matti!

Vierailija
25/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vaalikiertueella sain lohisoppaa,jossa oli pelkkää lientä ja vähän lohihippuja... Siinä sitten poltin kieleni. Karkkia en saanut,koska innokas aktivisti jakoi niitä vain eläkeläisille,minä olin heille kuin ilmaa...

Voiko kellekään tosiaan käydä noin epäreilusti tällaisessa sivistysvaltiossa?

Vierailija
26/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hullu laittoi TAAS sen käsittämättömän typerän kuvan tänne! Miten voi joku olla noin pakkomielteinen?! Pelottavaa lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.

Vierailija
28/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !

Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?



Tasan tarkkaan törkeää vaalitörkyä ylentää Tarja sellaiselle paikalle millä hänellä ei ole mitään tekemistä.



kansanedustajat päättävät eduskunnassa verOprosentista yhdessä. He ministereiden kanssa päättävät minne varat ohjataan. tehdään budjetti jne...

Jokaisen puolueen jäsen osallistuu näihin.



Tästä et irtopisteitä Tarjalle varasta Piste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !

Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?

Kuka täällä on sanonut että VAIN Tarja Haloselle tästä kiitos kuuluu ??? Ei ketään. Jos sinulla olisi OIKEASTI sydänsairas lapsi niin et puhuisi täällä noin. HÄPEÄ. Mieti vähän ITSE.

Olemme sanoneet täällä että VEROJA maksamme mielellämme, jos niillä saamme hoitoa sairailla lapsillemme ja itsellemme jos tarvitsemme.

Vierailija
30/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄMINISTERI loppuviimeksi sinetöi eduskunnan ja hallituksen päätöksiä.



Nyt ovat vallassa sekä sdp ja keskusta => hallituksessa. Siellä päätökset tehdään muunmuassa terveydenhoitoon.

Heitä ohjaa (hallitus) ja heidän työtään valvoo Pääministeri

MATTI VANHANEN.



Joka muuten on ehdokkaana presidentiksi, jos joku ei sitä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !

Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?

Kuka täällä on sanonut että VAIN Tarja Haloselle tästä kiitos kuuluu ??? Ei ketään. Jos sinulla olisi OIKEASTI sydänsairas lapsi niin et puhuisi täällä noin. HÄPEÄ. Mieti vähän ITSE.

Olemme sanoneet täällä että VEROJA maksamme mielellämme, jos niillä saamme hoitoa sairailla lapsillemme ja itsellemme jos tarvitsemme.

Vierailija
32/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.

Kylläpäs muuten sanoit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsikö enää vastata tämän porvoolaisen aloitukseen... Saatais tää tyhmä ketju pois nousemasta alkuun! Keskustelun taso on tosi älykästä.

Vierailija
34/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitä nyt vielä että Haloskakin käy kuksimassa Karpelaa kuten Niinistö ja Vanhanen ;) vanhaa kunnon kimppakivaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.

Kylläpäs muuten sanoit!

No näytä missä niin sanoin ? Et taida pystyä siihen.

Vierailija
36/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikkansa kanssa.

Vierailija
37/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pääministeri vai pressa. Yksi hailee.

Vierailija
38/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vein isomman lapseni päiväkotiin, lähdimme julkisilla nuoremman kanssa keskussairaalan poliklinikalle. Tultiin kotiin, syötiin (ostettiin ruuat lapsilisillä), käytiin luistelemassa kaupungin ulkoradalla. (Ja kuljettiin siis ihan koko päivä valmiiksi auratuilla teillä)

Vierailija
39/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen aikaisemminkin äänestänyt Tarjaa ja aijon äänestää nytkin.



Minä katsos tiedän mihin ne veroeurot käytetään esim siihen, että lapset saavat tasavertaisen koulutuksen vanhempien tulotasosta riippumatta.

Vierailija
40/40 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää Niinistöä niin tiedätte työväkeä olevannekin - tuloerot vain kasvavat ja rikkaat roiskuttavat bemareillaan kuraa päällenne, kun työnnätte lasta lumisohjossa.