Sinä joka aiot äänestää Halosta, ethän sitten IKINÄ valita, että sinulla on liian korkea veroprosentti!
Etkä ikinä tietenkään ole veroista valittanut, ethän.
Kommentit (40)
ja on ihanaa että Halonen ompelee mulle uuttapäätä.
----------
Aika yliampuva juttu ja yhtä
YLIAMPUVAA on väittää että Tarja Halonen jotenkin suoraan olisi vaikuttamassa kenelle tehdäännjotain leikkausia tai ei.
Halonen on vaan elintasopakolainen Linnassaan. MAKAA SIELLÄ JA KÄY VÄLILLÄ SIWASSA JA STADIKALLA MIELEISTELEMÄSSÄ KANSALAISIA ETTÄ KATSOKAA NÄIN tavis MÄ OON?
Yhtä vähän Tarja vaikuttaa siihenkuin siihenkään mikäon veroprosenttina meille.
jos jollakulla on ihan oikeasti sairas lapsi, voisit ottaa järjen käteesi ja miettiä miltä typerä kirjoittelusi näyttää. jos sinulla nimittäin olisi oikeasti sairas lapsi, kielenkäyttösi olisi aiheen tiimoilta aivan erilaista. häpeäisit itse!!!!!!!!
Tarjan äänestäjä
http://www.funet.fi/pub/culture/russian/html_pages/images/lef1.jpg
Vaan äänestän mieluiten PORVARIA;
Matti tai Sauli,Sauli tai Matti!
Vierailija:
Vaalikiertueella sain lohisoppaa,jossa oli pelkkää lientä ja vähän lohihippuja... Siinä sitten poltin kieleni. Karkkia en saanut,koska innokas aktivisti jakoi niitä vain eläkeläisille,minä olin heille kuin ilmaa...
Voiko kellekään tosiaan käydä noin epäreilusti tällaisessa sivistysvaltiossa?
Se hullu laittoi TAAS sen käsittämättömän typerän kuvan tänne! Miten voi joku olla noin pakkomielteinen?! Pelottavaa lähinnä.
En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.
Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !
Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?
Tasan tarkkaan törkeää vaalitörkyä ylentää Tarja sellaiselle paikalle millä hänellä ei ole mitään tekemistä.
kansanedustajat päättävät eduskunnassa verOprosentista yhdessä. He ministereiden kanssa päättävät minne varat ohjataan. tehdään budjetti jne...
Jokaisen puolueen jäsen osallistuu näihin.
Tästä et irtopisteitä Tarjalle varasta Piste!
Vierailija:
Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !
Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?Kuka täällä on sanonut että VAIN Tarja Haloselle tästä kiitos kuuluu ??? Ei ketään. Jos sinulla olisi OIKEASTI sydänsairas lapsi niin et puhuisi täällä noin. HÄPEÄ. Mieti vähän ITSE.
Olemme sanoneet täällä että VEROJA maksamme mielellämme, jos niillä saamme hoitoa sairailla lapsillemme ja itsellemme jos tarvitsemme.
PÄÄMINISTERI loppuviimeksi sinetöi eduskunnan ja hallituksen päätöksiä.
Nyt ovat vallassa sekä sdp ja keskusta => hallituksessa. Siellä päätökset tehdään muunmuassa terveydenhoitoon.
Heitä ohjaa (hallitus) ja heidän työtään valvoo Pääministeri
MATTI VANHANEN.
Joka muuten on ehdokkaana presidentiksi, jos joku ei sitä tiedä.
Vierailija:
Vierailija:
Ja MINUA ärsyttää suunnattomasti, että kehtaatkin kirjoittaa täällä, että VAIN Tarja Halonen olisi jotenkin sinun ja minun ja muutaman muunkin sairaan lapsen hoidon takana? Mieti vähän !
Mieti mitä kirjoitat! Vetoat tunteisiin ratsastamalla sairaalla lapsellasi ja sen hoidolla jakuka siitä mielestäsi ANSAITSEE KIITOKSEN?Kuka täällä on sanonut että VAIN Tarja Haloselle tästä kiitos kuuluu ??? Ei ketään. Jos sinulla olisi OIKEASTI sydänsairas lapsi niin et puhuisi täällä noin. HÄPEÄ. Mieti vähän ITSE.
Olemme sanoneet täällä että VEROJA maksamme mielellämme, jos niillä saamme hoitoa sairailla lapsillemme ja itsellemme jos tarvitsemme.
Vierailija:
En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.
Kylläpäs muuten sanoit!
viitsikö enää vastata tämän porvoolaisen aloitukseen... Saatais tää tyhmä ketju pois nousemasta alkuun! Keskustelun taso on tosi älykästä.
väitä nyt vielä että Haloskakin käy kuksimassa Karpelaa kuten Niinistö ja Vanhanen ;) vanhaa kunnon kimppakivaa ;)
Vierailija:
Vierailija:
En ole sanonutkaan että juuri Tarja Halonen on minun lapseni leikkauksen takana. Vaan sanoin, että maksan mielelläni veroja. Sulla taitaa olla lukemisessa vähän parantamisen varaa.Kylläpäs muuten sanoit!
No näytä missä niin sanoin ? Et taida pystyä siihen.
onko pääministeri vai pressa. Yksi hailee.
Aamulla vein isomman lapseni päiväkotiin, lähdimme julkisilla nuoremman kanssa keskussairaalan poliklinikalle. Tultiin kotiin, syötiin (ostettiin ruuat lapsilisillä), käytiin luistelemassa kaupungin ulkoradalla. (Ja kuljettiin siis ihan koko päivä valmiiksi auratuilla teillä)
Ja kyllä olen aikaisemminkin äänestänyt Tarjaa ja aijon äänestää nytkin.
Minä katsos tiedän mihin ne veroeurot käytetään esim siihen, että lapset saavat tasavertaisen koulutuksen vanhempien tulotasosta riippumatta.
Äänestäkää Niinistöä niin tiedätte työväkeä olevannekin - tuloerot vain kasvavat ja rikkaat roiskuttavat bemareillaan kuraa päällenne, kun työnnätte lasta lumisohjossa.
Vaalikiertueella sain lohisoppaa,jossa oli pelkkää lientä ja vähän lohihippuja... Siinä sitten poltin kieleni. Karkkia en saanut,koska innokas aktivisti jakoi niitä vain eläkeläisille,minä olin heille kuin ilmaa...