Mitenkähän mies suhtautuu kun kerron hänelle teeskenneelleni org..10vuotta?
seksivälineillä saan ko. mutta en yhdynnässä,mieheni ei erota teeskentelyä
Kommentit (32)
koska mieheni löytää joka kerta hyvin käyttämällään vehkeellään g-pisteeni. ja siinä auttaa taidon lisäksi myös se sopiva koko.
ja laukeaa itse vasta sitten. tai mikä parasta: yleensä laukeamme yhdessä.
niinkuin me yhdynnässä saavatkin tiedämme.
sauvan avullakos itse tulet?
En sitä, että et saa sen kanssa, vaan sitä, että olet teeskennellyt 10 vuotta. Miettisin, oletko teeskennellyt tai valehdellut muissakin asioissa.
Miten olet päästänyt tilanteet tuommoiseksi? Minulla on myös o.vaikeuksia, mutta olen puhunut siitä alusta asti miehen kanssa ja avoimuus on saanut minut rentoutumaan niin, että saan paljon helpommin.
Voipi aiheuttaa melkoisen kriisin.
terv: vuoden verran feikannut (syitä en jaksa eritellä)
Parempi olla sanomatta mitään, kun kertoa tuollainen totuus näin monien vuosien jälkeen. Sinä olet sen valheen kehitellyt, sinun pitää elää sen totuuden kanssa mitä olet kertonut. Miksi miehesi pitäisi kärsiä sinun virheistäsi? Mieti nyt, mitä se tekisi miehelle.
Itse olen samassa jamassa. Valitettavasti.
miksikö kertoisin,ajattelin että voisinkohan sillä lailla auttaa meitä samaan yhetisen onnen,tiedän että se sattuu kun kerron. Seksi on miehelleni kaikki kaikessa,vika on minussa,en oikein kiihotu klitoriksesta muuten vain,mies jaksaa kauan ja vaikka millälailla. luulenpa että osasyynä on tuo hiivatin tärinävehje jolla orkku tulee 25 sekunnissa,mieheni ei saa aikaiseksi enkä minäkään käsin niin voimakasta tärinää
jos se ei sinua tyydytä, tee asialle jotakin.. 10 vuotta feikkaamista ei sitä ole. Se on sinun syysi, ei miehesi. Hän todellakin on kuvitellut, että nykyinen homma toimii! Mieti nyt miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi sanoisi, ettei ole 10 vuoteen nauttinut seksistä kanssasi?
tajusit varmaan etteivät 100% tyytyväisyyteen päässeet kertoneetkaan pelkästä jyystämisestä vaan miehen taidosta tehdä muutakin kuin jyystää... kateeksikos käy? ;)