Huonoin seksikokemuksesi?
Itse kerran bongasin ravintolasta ihan komean miehen.
Sänkyyn päästyämme ihmetttelin, mitä mies puuhaa? Hetken se tökki reittäni ja sitten laukesi reisille. En kuitenkaan viitsinyt miehelle mainita mitään, esitin vaan että nautin, ja poistuin sitten vähin äänin paikalta.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni taas huonot kokemukset liittyy ennemminkin seksuaalisuuteen. Jo pienestä pojasta alkaen oon kaikissa fantasioissani kuolannut toisia poikia. Tytöt ei saanut ajatustakaan runkatessa. Asiaa ei kuitenkaan millään voinut myöntää itselleenkään, että mähän oon homo. Sitä itse oiieasti kuvitteli, että kyllä se siitä kun aitoa asiaa saa. Sitten kun sen muutaman tytön kanssa asiaa yritti, eli yritti olla hetero, eihän siitä mitään tullut. Juuri ja juuri teinipippelin suurimmin voimin sen sai jotenkuten pysymään niin jäykkänä, että aktin saattoi suorittaa. Jotta sai orgasmin, vaati se hirveän paljon mielikuvitusta, että alla olisi vaikka se luokkatoveri poika, ketä kuolasin. Vasta sitten kuti irtosi. Saatan vain kuvitella miltä niistä naisista tuntui. Kun sitten myöhäisteininä vasta 19 vuotiaana alkoi tunnustamaan itselleenkin asioiden oikean laidan, ja kokeili ekan kerran seksiä pojan kanssa. Oijumpe. Vaikkei ihan kaikki siinäkään heti onnistunut, tiesin kuitenkin, että nyt tämä on varma homma. En voi olla naisten kanssa. Myöhemmin kun kaapista oli ulkona ja alkoi oikean poikaystävän kanssa säännöllinen seksi, alkoi vasta ne oikeat kiihottavat seksisessiot. On tietysti sääli, että naiset joutui tässä prosessissa olemaan jonkin sortin testikappaleita. Tämän vuoksi olisikin äärimmäisen tärkeää, että ympäristö olisi aidosti niin suvaitsevainen, että kaapista voisi tulla jo heti pentuna, ilman pelkotiloja. Siinä voittaisi kaikki. Mun lapsuus ja teiniaikaan asia ei kuitenkaan näin ollut.
Niin, kuten näit, minäkään en tuossa aikaisemmassa viestissä edes uskaltanut kertoa, millä tavalla olen seksuaalisesti poikkeava. Esitin vain rumin sanoin, että näin on. Minä olen kaapissa yhä, vaikka puolisoni ja siskoni tietävät jotakin pientä näistä asioista. Ainoa, jolle kummallisuuteni ovat olleet edes jotenkin siedettäviä, on ollut vuosien takainen naisystäväni, johon minulla oli sivusuhde. Hänellekään en uskaltanut kertoa kaikkea, vaikka hän suhtautui suopeasti ja jopa innokkaasti joihinkin asioihini. Perverssiys on aika yksinäistä, ja tällainen todellinen fetisismi aika kaukana siitä, että vähän rikotaan sen rajoja, minkä ajatellaan olevan hyväksyttävää. No mutta nyt eksyimme pääaiheesta.
Huonoin seksikokemukseni... ei minulla ole sellaista kahta tapahtumaa lukuunottamatta. Yleensä olen ollut kiitollinen kaikesta seksistä, jota on ollut mahdollisuus kokea, vaikka aina ei ole ollut suorastaan taivaallisen ihanaa. Nämä poikkeukset ovat seuraavat: kerran taas olimme puolisoni kanssa ottaneet yhteen seksin takia. Vuosien varrella olemme puhuneet sekä nätisti että rumasti. Mutta juu, tällaisen yhteenoton jälkeisenä päivänä hän änkesi suihkun jälkeen syliini, että pane nyt, kun kerran haluat. Ei. Minä en halua painostamalla. Toinen tapaus oli sellainen, että puolisoni vastasi kesken panon puhelimeen, kun hänen äitinsä soitti. Hänen äitinsä soittaa parhaimmillaan monta kertaa päivässä, joten mitään erityisen tärkeää ei voinut olla.
Seurustelin vuoden verran oikein nätin ja ihanan naisen kanssa. Itse tykkään, että seksissä pitää iloitella ja kokeillakin vähän kaikenlaista. Tämä nainen kyllä nautti kiihottamisestani ja paneskelustasi, trimmasi alapäänsä ja laukesikin.
Mutta se, mitä kaipasin, olisi ollut hänen aktiivisuutensa. Homma oli vain sitä, että riisuin meidät molemmat, kiihotin ja suutelin häntä ympäriinsä, mutta koskaan hän ei suostunut kaluani tai muita intiimejä paikkojani hyväilemään. Lopuksi hän vain sitten levitti jalkansa ja jyystin molemmille orgasmit, ja vaihtelu oli sitä että sai joskus takaapäin pumpata. Eli tämä nautintojen yksipuolisuus oli ehkä tärkein osatekijä, miksi sitten lähdin tästä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vuoden verran oikein nätin ja ihanan naisen kanssa. Itse tykkään, että seksissä pitää iloitella ja kokeillakin vähän kaikenlaista. Tämä nainen kyllä nautti kiihottamisestani ja paneskelustasi, trimmasi alapäänsä ja laukesikin.
Mutta se, mitä kaipasin, olisi ollut hänen aktiivisuutensa. Homma oli vain sitä, että riisuin meidät molemmat, kiihotin ja suutelin häntä ympäriinsä, mutta koskaan hän ei suostunut kaluani tai muita intiimejä paikkojani hyväilemään. Lopuksi hän vain sitten levitti jalkansa ja jyystin molemmille orgasmit, ja vaihtelu oli sitä että sai joskus takaapäin pumpata. Eli tämä nautintojen yksipuolisuus oli ehkä tärkein osatekijä, miksi sitten lähdin tästä suhteesta.
Yksipuolisuus ja naisen passiivisuus... minä en ehkä ole kovin haluttava mies. Paria poikkeusta lukuunottamatta on ollut tunne, että nainen vain suostuu seksiin kanssani. Monta kertaa he eivät ole tehneet mitään oma-aloitteista. Tunnen katkeruutta, kun luen, miten toiset pääsevät kokemaan kaikenlaisia puuhia ja leikkejä. Minulle on osunut naisia, joille omalle halulleen periksi antaminen on jonkinlainen moraalinen tappio. Koko seksielämä on yhtä helvetin pettymystä. Olen jo niin vanhakin, ettei parempaa kannata paljon odotella. En oikein edes tiedä, miten osoittaisin tämän asian niin, että en joutuisi itse syyllistetyksi. Vaikka esitän asiani miten, naiseni ei halua kuunnella. Näen asian niin, että jos naisen tavoite on vältellä seksiä ja hän pärjää ilman, niin miksi hän motivoituisi tekemään mitään vuokseni. Ne kerrat, joina hän on vähän innostunut seksistä, ovat olleet ne, kun olen tuonut ilmi, että lähden. Sitten naidaan muutaman kerran, etten vain karkaa, ja aina minä, hölmö, uskon, että nythän tämä juttu parani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin vaimoni. Paitsi ettei laukea, ei anna nuolla, eikä anna takaapäin. Kakskytä vuotta olen jo yrittänyt poistaa hänen estoisuuttaan, mutta vielä ei ole onnistunut. Saa nähdä, onnistuuko ennen kuin minusta aika jättää.
Huonoimpaan seksikokemukseeni voi niputtaa kaikki muinaiset ja känniset yhden yön sekkailut. Varsinainen seksielämä alkoi vasta sitten, kun uskalsin kohdata ihmisen selvinpäin. Mun pitää ensin saada tunneyhteys ennen kuin voin nussia.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin seukattu jo jonkin aikaa kunnes päädyin poikakaverin luo yökylään. Aluksi sellaista pussailua ja toistemme hyväilyä kunnes päädyimme sänkyyn. Poikakaveri kaivoi kondoomin ja pyysin sen itselleni asentamista varten. Poikakaveri makasi selällään ja aloin asentamaan kortsua. Sain sen laitettua terskan yli ja rupesin rullaamaan sitä alaspäin. Ei ollu edes loppuun rullattu, kun se täyttyi jo spermalla. Keräsin kamppeeni ja lähdin kotiin, vähäkö nauratti. Ja ei, ei tavattu enää sen jälkeen.
Voiko noin tyhmää naista ollakaan. Ihan normimeininkiähän toi oli nuorten kloppien kanssa, laukesivat käsiin, housuihinkin,, kortsuun intopinkeinä ja kokemattomuuttaan. Mitäs siitä, pian siitä sit seuraavalle varville paremmalla kestolla ja joskus kolmannellekin, pantiin pitkin päivää.
Mulla huonoin ollu yhden illan hoito, joka alkoi sohvalla istuessani ja suihin ottaessani kuristamaan mua kaulalta voimakkaasti. Pistin pihalle ja lähti mukisematta, luojan kiitos. Mikä lie kuristusfetissi, hui ja hyi.
[quote=VierailijaMun pitää ensin saada tunneyhteys ennen kuin voin nussia.[/ Tämä kuulostaa tutulta. Ei häntä heilu, ellei ole henkistä yhteyttä. Muutenkin seksi paranee ajan myötä yhteisten kokemusten kautta. Ensimmäiset seksikokemukset ovatkin tämän takia usein arpapeliä, usein tulee tyhjiäkin arpoja.
komppaan tuota kusen ja hien ja paskan löyhkää, tuttuja juttuja naisilla jotka ei pese alapäätään ennen seksiä, hyi vidal sassoon
yetyrtrtu kirjoitti:
komppaan tuota kusen ja hien ja paskan löyhkää, tuttuja juttuja naisilla jotka ei pese alapäätään ennen seksiä, hyi vidal sassoon
Mun ex- puolisolle pesulla käynti oli ongelma. Ongelma kyllä oli seksikin. Hän kertoi kokevansa olevan likainen ihminen, kun yritin hienotunteisesti asiasta vihjata.
Kyllä oli ällöttävää, kun pimpsa haisi jo pitkälle ja karvat märkänä! Inhottavaa myös huomata peräaukossa ulostetahroja, Hyi!
joskus kun asia unohtui ja painoi edestä peiton alla se meni mutta kun lyylin heitti ympäri ja alkoi asennella lerssiä takaapäin ja persposket vähän raolleen niin se vanhan kusen haju,,nopeesti oli polkaistava reikään ja vatkattava muna tyhjäksi vielä kun seisoi, vieläkin se tulee mieleen painajaismaisena tilanteena jota itse ei ihallitse
Kyllä täällä totta kirjoitellaan! Mikään ei ole ällöttävämpää kuin kusen, hien ja paskan löyhkä ja maku. Mulle kävi kerran niin, että piti ruveta harrastaa seksiä tutun kanssa. Olimme juoneet alkoholia hieman reippaammin. Sitten yht äkkiä emäntä sanoi haluavansa minun nuolevan häntä. No mikäs siinä. Menimme täysin pimeään makkariin. Olin selälläni sängyssä ja hän tuli kasvojeni päälle. Tilanne eteni nopeasti! Aloin kiihkeästi tarjoamaan kieltä, mutta väärään reikään humalassa ja pimeässä kun olimme. Kyllä peppureikä maistui kitkerälle! Emäntä sanoi ettei sieltä kukaan ole aikaisemmin nuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerran jäi kainaloon ihan komea mies ja tietenkin päädyttiin puuhastelee. olin aika kiusottelevalla tuulella ja kiehnasin, munaa puristelin ja jopa vähän housujen läpi näykin. Otin miehen housut pois ja mies oli aivan valmis tosi toimiin, otin munan käteen ja parikertaa runkkasin niin hups mies laukesi käsille. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi sorry nyt et tainnut saada mitä halusit ja häipy. No onneks oli miehen korvikkeita laatikossa ja sain mitä halusin.
Onko nämä miehet ihan tolloja? Jos noin käy, se on ihan ok, mutta sitten TIETENKIN pannaan alusta uudelleen perusteellisesti. Toinen kerta on aina parempi, paitsi jos mies potee ennenaikaista laukeamista, johon on olemassa apua ja hoitoa.
Ei kaikki huvita kahta kertaa tai tule seisokkia ja halua kovin pian uudestaan.
Tinderistä hommattu sankari: jyysti ehkä minuutin ja sanoi ettei pystykkään tähän. Sitten sanoi ettei ymmärrä ihmisiä joilla on televisio. Poistui aika pian tuon jälkeen. Kyllä jäi outo fiilis.
Vosu vonkasi baarissa ja sanoi olevansa tosi kova kone. Makasi silmät kiinni selällään ja kortsun hinkkasin mällit pussiin. Asui vielä vanhempiensa luona, aamulla join kahvit ja pihalle. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerran bongasin ravintolasta ihan komean miehen.
Sänkyyn päästyämme ihmetttelin, mitä mies puuhaa? Hetken se tökki reittäni ja sitten laukesi reisille. En kuitenkaan viitsinyt miehelle mainita mitään, esitin vaan että nautin, ja poistuin sitten vähin äänin paikalta.
Seksitön heterosinkkuarki ja kumppanin kaipuu. Elän näin parastaikaa. Itsetyydytys välillä maistuu puulle, joskus tulee piikki saada purkautua. Vaihtelee mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vosu vonkasi baarissa ja sanoi olevansa tosi kova kone. Makasi silmät kiinni selällään ja kortsun hinkkasin mällit pussiin. Asui vielä vanhempiensa luona, aamulla join kahvit ja pihalle. Never again.
Voi vittu mikä jamppa, mutta valitettavasti tuollaisia miehiä on olemassa, ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä hommattu sankari: jyysti ehkä minuutin ja sanoi ettei pystykkään tähän. Sitten sanoi ettei ymmärrä ihmisiä joilla on televisio. Poistui aika pian tuon jälkeen. Kyllä jäi outo fiilis.
Voi perkele meitä suomalaisia, tuosta oli isänmaallinen henki kaukana, hemmetin anteeks' Nieminen se mies oli ihan selkeesti kirjoituksesta päätellen. Olis miehet jämäkämpiä ja päättäväisempiä muttei mitään nyrkkipukaripullistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
yetyrtrtu kirjoitti:
Mun ex- puolisolle pesulla käynti oli ongelma. Ongelma kyllä oli seksikin. Hän kertoi kokevansa olevan likainen ihminen, kun yritin hienotunteisesti asiasta vihjata.
Kyllä oli ällöttävää, kun pimpsa haisi jo pitkälle ja karvat märkänä! Inhottavaa myös huomata peräaukossa ulostetahroja, Hyi!
Hohhoijaa mitä nössöjä surkimuksia, voiko edes miehiksi mainita heitä?
Ei voi!
Avioseksi: ei suostunut kokeilemaan mitään, erittäin estoinen, suuseksiä ei voinut ajatellakaan, koska lima on kuulemma ällöttävää. Hänellä ei seissyt ennen kuin kalua runkattiin. Ei siis seissyt läheisyydessäni, vaikka olin alasti. Aina yksi ja sama asento. Halusi seksiä viikkojen - kuukausien välein. Anteeksi, suostui seksiin viikkojen - kuukausien välein, kun vonkasin. Huippu: hänen mielestään kaikki oli hyvin ja seksielämämme hyvää.
Itse olen todella estoton ja kokelunhaluinen. Haluan joka päivä. Sitten ihmiset ihmettelevät, että mikä teille tuli, mieshän on niin kiva ja mukava. On kyllä, mutta parikymmentä vuotta avioselibaattia riitti.
Jos tämä nyt oli totta, mitä epäilen todella vahvasti. Tulet olemaan vielä todella yksinäinen ihminen. Olen pahoillani sun puolesta.