Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin seksikokemuksesi?

Vierailija
13.12.2005 |

Itse kerran bongasin ravintolasta ihan komean miehen.

Sänkyyn päästyämme ihmetttelin, mitä mies puuhaa? Hetken se tökki reittäni ja sitten laukesi reisille. En kuitenkaan viitsinyt miehelle mainita mitään, esitin vaan että nautin, ja poistuin sitten vähin äänin paikalta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on tuore ja epämiellyttävä. Emännän kanssa puuhasteltiin tässä pari päivää sitten. Kaikki sujui tuttuun tapaan oikein liukkaasti. Sitten hän halusi takkapäin. No, siinä hän oli sängyllä kontillaan ja pyllisti. Lähestyn häntä, jolloin samalla haistoin melko voimakkaan ulosteen löyhkän. Kyse ei ollut mistään pierusta, vaan haju tuli suoraan takapuolesta. Oli ilmeisesti päivällä tai jopa aamulla käynyt paskalla ja sen rippeet sitten päivän muhineet pakaroiden välissä.

Haju oli oikeesti tosi pistävä! Jouduin katsomaan toiseen suuntaan toimituksen aikana. En pitkitellyt yhtään, vaan annoin sitten heti tulla, kun oli tuloillaan. Mieleni olisi tehnyt asiasta vihjaista, mutta en millään voinut. Hyvät naiset ja miehet. Peskää perseenne, pimpsanne ja kalunne!

Vierailija
42/54 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuhaitta kirjoitti:

Oma kokemukseni on tuore ja epämiellyttävä. Emännän kanssa puuhasteltiin tässä pari päivää sitten. Kaikki sujui tuttuun tapaan oikein liukkaasti. Sitten hän halusi takkapäin. No, siinä hän oli sängyllä kontillaan ja pyllisti. Lähestyn häntä, jolloin samalla haistoin melko voimakkaan ulosteen löyhkän. Kyse ei ollut mistään pierusta, vaan haju tuli suoraan takapuolesta. Oli ilmeisesti päivällä tai jopa aamulla käynyt paskalla ja sen rippeet sitten päivän muhineet pakaroiden välissä.

Haju oli oikeesti tosi pistävä! Jouduin katsomaan toiseen suuntaan toimituksen aikana. En pitkitellyt yhtään, vaan annoin sitten heti tulla, kun oli tuloillaan. Mieleni olisi tehnyt asiasta vihjaista, mutta en millään voinut. Hyvät naiset ja miehet. Peskää perseenne, pimpsanne ja kalunne!

Vastaava tilanne miehen kanssa. Halusin yllätyksenä ottaa häneltä suihin. Odotin kotona sopivaa hetkeä, kunnes se sitten koitti. Istuin sängyn laidalla ja mies oli verkkareissa edessäni. Kiskaisin verkkarit pikkareineen alas. Vedin esinahan taakse, jolloin väkevä kalatiskin haju tuli nenääni. En päässyt tämän yli millään. Huomasin samalla myös hänen vaaleissa Boss alushousuissa olevan ulostetahroja "jarrutusjäljet"

No, otin tilanteen haltuun. Sanoin vaan, että eipäs vielä. Otin kalusta kiinni ja talutin pesulle. Homma hoidettiinkin sitten kylppärissä onnellisesti loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin haaveillut pitkään miltä tuntuisi ottaa miehen penis suuhun. Rohkeutta tähän minulla ei ollut sillä jotenkin "pelkäsin" siemensyöksyä. Ehkä sen makua, määrää ja tilannetta kokonaisuudessaan. No, kerran sitten rohkenin kokeilemaan. Tunne oli aivan ihana ja miten samettisen pehmeä ja puhtaan makuinen penis olikaan. Sitten mies tulikin suuhuni täysin varoittamatta. Siemennestettä tuli ja tuli, enkä kokemattomana tiennyt mitä tehdä. Annoin sen valua suusta pois. Minulla oli jotenkin todella nöyryytetty olo. Samalla mies hieman nauroi.

Tajusin myöhemmin, ettei minulle naurettu, vaan miehen orgasmi oli vaan niin mahtava ja tyydyttävä. Tajusin myös sen, että kuitenkin pidän suuseksistä paljon, vaikka eka kerta tuntuikin kokemuksena sillä hetkellä oudolta.

Vierailija
44/54 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä oli, loppukesän taloyhtiötalkoot oli loppunut ja jäätiin naapureiden kanssa hieman viihteelle. Ilta vaihtui yöksi ja porukka harveni. jossain vaiheessa jäätiin naapurirouvan kanssa kaksin ja hän kysyi humalapäissään että voisinko nuolla hänelle orgasmin. No, mikäsmies moisesta kieltäytymäänkään. Ei muuta kuin hame korviin ja toimeksi. Orkku ei todellakaan irronnut ihan pienellä hoidolla. Minä kieli puuduksissa sain kuin sainkin rouvalle orkun, ja mikä kauheinta hän lähti siitä omaan kotiin, ja minä jäin ilman yhtään mitään, hän ei edes suudellut minua. Oli Niin käytetty olo

Vierailija
45/54 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveintä oli, loppukesän taloyhtiötalkoot oli loppunut ja jäätiin naapureiden kanssa hieman viihteelle. Ilta vaihtui yöksi ja porukka harveni. jossain vaiheessa jäätiin naapurirouvan kanssa kaksin ja hän kysyi humalapäissään että voisinko nuolla hänelle orgasmin. No, mikäsmies moisesta kieltäytymäänkään. Ei muuta kuin hame korviin ja toimeksi. Orkku ei todellakaan irronnut ihan pienellä hoidolla. Minä kieli puuduksissa sain kuin sainkin rouvalle orkun, ja mikä kauheinta hän lähti siitä omaan kotiin, ja minä jäin ilman yhtään mitään, hän ei edes suudellut minua. Oli Niin käytetty olo

Kävittekö tilannetta läpi seuraavana päivänä?

Vierailija
46/54 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten sain kuppilasta mukaani noin 19 vuotiaan neidon. Kaunis ja nuori ja kovin himokkaan oloinenkin. Päästiin sitten asiaan niin neiti makasi vain liikkumatta paikoillaan ja päästeli satunnanisesti jonkun "oih" -äänen suustaan. Lopahti siinä sitten into itseltäkin. Enpä ole yhtä passiivista petikaveria tavannut koskaan.

Vierailija
47/54 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha deittikaveri päätyi yöksi mjn luo häistä joissa olimme sinä iltana. Asuin silloin pienessä yksiössä ja kahden metrin päässä "olohuoneen" lattialla nukkui ystäväni tyttöystävänsä kanssa (myös häävieraita). En tiedä miksi päädyimme harrastamaan seksiä sängyssä, mutta koko ajan oli järkyttävän kiusallinen olo jäädä kiinni enkä pystynyt nauttimaan yhtään. Kännikin varmasti vaikutti. Oli pakko lopettaa kesken. Lisäksi tämä nainen haisi röökille ja poikaystävä soitti useamman kerran yöllä missä tämä luuhaa. Ihan paska kokemus.

Vierailija
48/54 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin uuden miesystävän kylään. Seksiä teki mieli aika paljon. Hieman oli vatsakipu vaivannut, mutta ajattelin sen johtuvan vain vähäisestä syömisestä. Söimme hyvin ja vietimme iltaa. Päädyimme sitten sänkyyn ja siinä samassa selvisi vatsakivun syy. Menkat olivat juuri alkaneet. Mies oli kuitenkin ihan kivikovana vieressäni. Hän tarjosikin penistään suuhuni, mutta kun en oikein tykkää. No sitten mies alkoi näpräämään pakaroitani ja eteni hiljalleen lähemmäksi peräaukkoani. Sanoin heti ettei tule kuuloonkaan!

No, jotenkin siinä sitten kävi niin, että suostuin menettämään peppuneitsyyteni. Niveaa peppuun ja kokeilemaan. Alku lähti melko hyvin käyntiin. mutta sitten hän työnsi peniksensä äkkiä pohjaan ja minä samalla huusin kivusta! Ymmärsi ottaa varovaisemmin sen jälkeen. Hän tuli sisääni melko pian, mutta sitten kun veti peniksensä ulos, niin ihan kuin olisi paksu ulostetanko tullut. Kokemus ei ollut mitenkään ihana. Puhuin tyttökavereiden kanssa ja he kertoivat, että kaveri oli täysin osaamaton pepun valloituksessa.

Vierailija
49/54 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monin paikoin avioseksi. Seksi jäi melko lailla heti vihkimisen jälkeen. Meitä on kaksi ja talouteemme kuuluu myös Pörri kissa.

Eräänä viikonloppuna lähdimme mökille. Mukaamme tuli myös kissa. No, saunan jälkeen yritin lähestyä emäntää seksin toivossa. Niin meillä miehenä saan tehdä lähes aina aloitteen, jos seksiä tekee mieli. Se ei tietenkään emännälle sopinut, kun ei vaan jotenkin nyt jaksanut. Niin ja kun sitten taas joutuisi pesulle ja vesien kanssa lotraamaan.

Se siis siitä sitten. Menin myöhemmin varastoon, jossa oli huoltokäsittelyä odottava picnic pöytä. Panetti ihan mielettömästi ja mielessä oli tosi outo ajatus, kun katselin pöydän aurinkovarjon reikää. Kokeilunhalu sai nopeasti vallan. Käänsin nopeasti pöydän pystyyn ja rakastelin sitä sitten. Tulin tosi äkkiä!

Tämän jälkeen kauhistuin mihin kuntoon kaluni oli mennyt. Reikä oli aika tiukka ja sivuiltaan karkea ja tikkuinen. Siitä sitten vähin äänin sisälle kalua parantelemaan. Myöhemmin illalla emäntä sitten halusikin. Hän kauhistui kun näki missä kunnossa kaluni on ja tivasi syytä tähän. En voinut sanoa muuta kuin, että kissa raapi kynsillään sitä kun kuivattelin itseäni sohvalla. Selitys ei mennyt läpi ja jouduin tunnustamaan itsetyydytyksen.

Asia sitten jäi. Seuraavana päivänä emäntä kävi samassa varastossa. Samalla muistin unohtaneeni pöydän sinne pystyyn. Siivoamatta jäi myös satsit, jotka oli lentänyt lattialla olevan suojapahvin päälle. Emäntä tuli sieltä sitten pois ja katsoi aika pitkään, mutta ei sanonut asiaan liittyen sanaakaan.

Vierailija
50/54 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö olin, muutamaa vuotta vanhemman pojan kanssa touhuilemaan. Oli jo pitkään vongannut ja lopulta suostuin. Mutta voi apua mikä olematon nysä sillä oli,oikeasti ei tuntunut missään, vähän aikaa jotain ähisi ja sitten homma loppui, tuli ilmeisesti.surkeinta seksiä ikinä, jäi ekaks ja vikaks sen tyypin kanssa.

Vierailija
51/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppäsin naisen mukaan illanvietosta ja jo suudellessa sen leuat loksahteli ihmeellisen tuntuisesti

valmistelin naista aivan normaalin protokollan mukaan vaatteet päällä ja se heittäytyi sänkyyn ja ilmoitti että on valmis

jäi siihen selälleen makaamaan kuten olisi hierojalle mennyt. no heittelin vaatteet pois b-75 kupit, kiinteää tissiä, vartalo urheilusta timmissä kondiksessa mutta pillu aivan rutikuiva, kertoi että hormoonitoiminta on huonoa

sanoin että voi kostuttaa munaa vähän imemällä mutta se ei luonnistunut, minäkään nyt en kuivaan pimperoon viitsi työntyä kun lähteee munasta sitten nahka eikä niin isoa intoa ollut muutenkaan kun olin juuri aamulla painanut toista naista. joten nostelin housut ja lähdin

Vierailija
52/54 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tylsä. Mulla ei ole yhtään huonoa kokemusta. Vain hyviä.

Vierailija
53/54 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kokemus Tinderistä. Kehui itseään ja kaluaan heti seuraavana päivänä kun saatiin mätsi ja viestittely alkoi. Jotenkin sai puhuttua minut ympäri ja tapasimme peräti seksin merkeissä. Jutut juttuina kuten täälläkin. Tavalliseen kokoinen kalu, äijä itseään täynnä ja hölmö kuin poliisi. Pakko se kerta oli hoitaa, mutta olipa kokemus.

Vierailija
54/54 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyppäsin naisen mukaan illanvietosta ja jo suudellessa sen leuat loksahteli ihmeellisen tuntuisesti

valmistelin naista aivan normaalin protokollan mukaan vaatteet päällä ja se heittäytyi sänkyyn ja ilmoitti että on valmis

jäi siihen selälleen makaamaan kuten olisi hierojalle mennyt. no heittelin vaatteet pois b-75 kupit, kiinteää tissiä, vartalo urheilusta timmissä kondiksessa mutta pillu aivan rutikuiva, kertoi että hormoonitoiminta on huonoa

sanoin että voi kostuttaa munaa vähän imemällä mutta se ei luonnistunut, minäkään nyt en kuivaan pimperoon viitsi työntyä kun lähteee munasta sitten nahka eikä niin isoa intoa ollut muutenkaan kun olin juuri aamulla painanut toista naista. joten nostelin housut ja lähdin

Hetken jo luulin lukiessani et nyt on kyllä tuttu tapaus... Pari eroa onneksi löytyi tähän omaan ehkä surkeimpaan kohtaamiseen. Kroppa about muuten sama, mut tissit... noo sellaset mitä nyt useimmiten pari mukulaa ruokkineena ja kalua ei voinut imeä lainkaa ku leuat lähtee paikoiltaan.