Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAMAMMAT JA LAHJAT UUTEEN VIIKKOON (50)

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näköjään ole inspistä tehdä sitten yhtikäs mitään. Nytkin poika nukkuis, ois mahollisuus siivoilla ja järkätä paikkoja ristiäisiä varten vaan ei... huoh... täällä vaan palloilen ja kirjoittelen tyhjänpäiväisiä * potkikaa joku mua persauksille, jooko* :)

Äitikolmelle oikein hyvää ja rauhallista joulua myös, nauti nyt olostasi ja tee vain se tarpeellinen ja välttämätön...

Loput joululahjat ja itelle ristiäisvaatteet pitäisi käydä ostamassa. Huomenna ajattelin sännätä, saapa nähdä löytääkö vaatepuolelta mitään ku tarkotuksella lähtee hakemaan, ei varmasti. Sitte ku sitä rahaa ei ois, niin sitte löytyy vaikka mitä ihanaa... näin mulla menee aina.

Joulua me vietämme äitini luona tässä ihan lähellä. Katsotaan sitten tohdimmeko lähteä miehen vanhempien luo tuonne pohjoiseen. No, ei se kyllä ole kuin 1,5 tunnin ajomatkan päässä.

Viimeyö meni pojan kanssa loistavasti, vähän ennen puoltayötä sain sen yöunille ja ekan kerran herättiin vähän ennen kuutta. Siis ruhtinaalliset 6 tuntia unta putkeen. No toivotaan että jatkuu samalla lailla! Ja vielä tälläkin hetkellä poika vetelee sikeitä sängyssään, kävi vain tuossa ysin maissa vaipanvaihdossa ja syömässä.

Joo, mutta jos vaikka lähtis pojalle keitteleen pulloja, ei tahdo enää pikkupullot riittää meidän suursyömärille, 140 ml maitoa on aika helppoa tavaraa, ja noi aventin pullot on vetoisuudeltaan 125 ml. Eiku isompien pullojen ostoon siis.

Misuli ja poitsu vielä ilman nimeä...

Vierailija
62/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin minä(waimo72),Vallu,Misuli,Kielo,Meritähtönen ja Miumau79

Pidettäisiinkö tapaaminen? Onko toiveita? Ollaanko yhteydessä ennen joulua vaiko joulun jälkeen?

Olisi kiva rupatella...

Waimo72 & Hanna 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Potkasee Misuli79:ä pyllylle* :D

Meillä meni eka yö siten, että klo.11-06 nukuttiin yhteen putkeen ilman syöttöjä. Olipa mukava nukkua... :)

Sitten kun meillä vauvat vähän isompia, voisin tulla myös Oululaisia mammoja tapaamaan. Asutaan sen verran kuites kauempana, ettei nyt viitsi lähteä vielä pikkusen kans. Minulla asuu sisko siinä Toppilassa, joten siitä sitten on hyvä tulla. Katotaan sitten :)

Jouluhommat on täällä aika huonolla mallilla, nuo ristiäiset vei aikaa.. Ei auta kun jatkaa. Ärsyttää kun ei ole aikaa puunata paikkoja, kun on siihen tottunut *murr*.

palataan!

Vierailija
64/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi [b]OULULAISET[/b], minäkin tapaan teidät mielelläni, viime kerta kun meni ihan mönkään. Tietty " Private" treffeilläkin ;-P käyn mielelläni , sama se, pääasia että saan tutustua teihin kaikkiin!!! Olette olleet kyllä niiiiiiin ihania kanssasiskot :)! BTW: Kukaan teistä ei taida asua täällä ' korvessa' , ettei olla naapureita?????????

Eemil sairastui eilen flunssaan ja ihan järkyttävään räkäyskään :(. Voi mun pientä nappisilmää, sääliksi käy kun ei voi pahemmalti reppanaa auttaa :´(. Minä kun jo ehdin toivoa, ettei tuo tauti tartu tuosta isosiskosta. Eilen käytin just tytön kolmatta viikkoa kestävän räkätaudin ja kovan yskän vuoksi lääkärissä. Sillä oli TAAS korvatulehdus ja nyt vielä putki irti korvassa, joudumme siis seukka tulehduksen tullessa viimestään leikkaukseen putkien vaihtoon. Pysys nuo korvatulehdukset edes kaukana poissa Eemilin elämästä!

Mulla oli tänään jälkitarkastus ja siellä kaikki ok. Toivotteli tervetulleeksi uudestaan, vaan enpä tiedä, kyllä tää peli taitaa olla nyt tässä...............haikeet tunnelmat sinänsä, vaan kun ikä alkaa painaan ;).

[b]EMPUlle[/b] piti sanomani, että sama juttu, asiaa on niinpaljon, etten tiedä mistä alottas. Ja vielä kun ehtis joskus (lue: malttas) istuutua hetkeksi koneelle ja alkaa rustaileen vietiä...Mutta enköhän mä tästä piristy :). Täälläkin kun ehdin olla jo melkein kuus viikkoa palstahiljainen ;))).

[b]ÄITIKOLMELLE + perheelle[/b] toivottelen oikein ihanaa, tunnelmallista ja rauhaisaa joulunaikaa. Kuullaan viim. kun palailet :).

Nyt lyö taas laho latva tyhjää.....Taidan lähtee keittään kaffet. En olekaan vielä ehtinyt juoda ja kun tuolla pöydällä houkuttelee isoiso rähmämunkki :).

*Vallu (joka ei ilmeisesti halua päästä eroon 8 ylimääräisestä kilostaan) sekä päikkäreillä tuhiseva Eemil ja isosisko*

Vierailija
65/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*potku [b]Misuli79:n[/b] persuuksille*

Wau! Meidän neiti on sittenkin ihan eri luokkaa unien suhteen kuin isoveikkansa :) Nyt on tosi monena yönä syönyt vaan kerran, ja ne väliajatkin nukkunut aivan mahtavan upeasti!! Ihanaa! Tosin vielä ihanampaa ois, jos ei se huonosti nukkuva isoveli heräilis jatkuvasti... *huoh*

No, luulen kyllä että se on nyt tämä uhma joka saa esikoiselta unetkin katoamaan ihan tyystin.. yöunille meno on venynyt, siis kestää kauan ennen kuin herra nukahtaa, ja uni on vähän levotonta. Lisäksi varmaan pieni mustasukkaisuus ilmenee sit yöaikaan, on pojalla siis äitiä ikävä jne.. vaan kylläpä tämä tästä! Onneksi pikkuneiti siis nukkuu hyvin, enpä tiedä mitä siitäkin tulis jos saisin vuoron perään hyssytellä molempia :-O

Pinjalla tosin on vähän kurja tuo aika, jolloin yöunet alkaa. Useasti kello on ainakin 24 ennen kuin neiti nukahtaa! Vaan uskon että sekin vielä aikaistuu tässä, kunhan saan vähän " muokkailtua" tuota iltaa paremmin :)

[b]LAHJOISTA[/b]: Mitäs niistä kysyttiinkään?! :D No kuitenkin vastaan jotain, on ostettu omille lapsille (iät siis 2v2kk ja 2kk) jokunen paketti sekä toisillemme miehen kanssa yhdet. Kummeilta ja mummeilta tulee lisäksi jotain. Ja vaikka kuinka yrittäisi hillitä lahjojen määrää, niin sitä vaan tulee ostettua kun " tuo on niin ihana" ja " tän mä haluan sille ostaa" :D:D Luulen siis että kuusen alusta on TAAAAAAS täynnä paketteja! Hih!

Nyt kun [b]Vallu[/b] tuli maininneeksi ne raskauskilot..... ei taida tämäkään mamma haluta niistä eroon, tässä just jaffakeksejä napostelen pahimpaan nälkään :-O Joulutortut ym. herkut niin ikään maistuu ;-P Joo, no ei niitä kiloja enää ole kuin neljä, mutta sit siihen lisäksi vielä sellaset... ööööhmm... vaikkapa 8kg kun sais pois. Eli yhteensä voisin pudottaa 12kg, ja se onkin HELPOMMIN SANOTTU KUIN TEHTY!!

Tänään ois tarkoitus avata Pinjalle tili. On sekin homma vaan venynyt ja venynyt, mutta nyt kyllä aiotaan sinne pankkiin ehtiä!

Jup. Jos keittelis kaffet.

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja 8vko+1pv [color=red]♥[/color]

Vierailija
66/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan oli tulla sanomaan että käy melkein sääliksi tuo Pinja.... tuossa se nukkuu villatakki, kypärähattu ja tumput päällä, kun ei muuten meinannut nukahtaa :) Ihme pakkaus!!

Toi on siis päivisin oiva nukutuskeino, mutta eihän se sit iltaisin tietty enää tehoa ;)

Nyt sinne keittiöön!

Vierailija
67/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä länsirannikolla on aikas harmaa torstai, taitaa sataa tällä hetkellä vettä. Olisi niin kiva, jos jouluksi tulisi lunta. Pekka Pouta on kyllä vissiin luvannut valkean joulun lähes koko maahan, joten eiköhän me se sitten saada tännekin.

Olipas kiva sattuma, että SINILAISELLA löytyy jo eskari-ikäinen Minean kaima :)

VALLULLE ja Eemilille voimia, toivottavasti pikkuinen parantuu pian flunssasta ja säästyy tosiaan siltä korvatulehdukselta.

LAHJOISTA sen verran, että me ollaan ostettu Minealle lähinnä vaatteita lahjaksi. Ihan pari pakettia vaan, sillä isovanhemmat, kummit ja muut pitävät huolen siitä, että pikkuinenkin saa paketteja. Lisäksi ollaan itse ostettu isovanhemmille, kummeille, kummilapselle ja toisillemme lahjat.

Meillä oli eilinen päivä aikas raskas, kun Minea itki kolmesta saakka, kun heräsi päikkäreiltään, eikä millään enää suostunut nukkumaan päikkäreitä sen jälkeen. Eikä edes kylpyhetki iskän kanssa ollut nyt kiva (yleensä se on Minean suosikkipuuhaa). No, pikkuinen nukahti vaunuihinsa yöunille puoli kymmenen aikaan ja heräsi seuraavan kerran kolmelta ja sitten aamulla kahdeksalta. Eli yö onneksi meni tosi hyvin.

Oltiin tänään neuvolassa, lääkäri oli tutkimassa Minean, kun eilen tuli kaksi kuukautta täyteen. Neidin mitat olivat 4520 g, 55,1 cm ja pipo 38,1. Kaikki oli kunnossa, paitsi, että toisessa silmässä on vielä valoheijasetta, mutta on kuulemma vielä normaalia tuon ikäisellä. Sitä nyt sitten seuraillaan.

Meillä alkaa tänään joulusiivous... joskos menisin sitä aloittelemaan, kun Minea on unilla. Mukavaa torstaita kaikille :)

-piipi ja Minea-

Vierailija
68/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni taas pipariksi, jo neljäs yö peräkkäin, että sai max 5 tuntia pätkittäistä unta. No, onneksi aamulla Kusti torkkui (välillä tosin kitisten) tissin vieressä kymmeneen asti niin sain minäkin vähän nukuttua lisää. Nyt päivällä on kyllä taas nukkunut pidempiä päiväunia. Meilläkin pitää siis ehdottomasti ruveta satsaamaan enemmän päivän ja yön erojen opettamiseen.

Voisinkin kysyä teiltä, miten koitatte opettaa vauvalle, milloin on päivä ja milloin yö..? Jos tästä on vasta keskusteltu, jättäkää vastaamatta... Meillä koitetaan klo 21 alkaen hiljentää telkkaria ja omaa puhetta, ja himmentää jo valoja. Yöllä ei sitten puhuta mitään ainakaan ääneen ja korkeintaan yölamppu on päällä. Imetän öisin aina makuultaan, päivällä koitan aina tehdä sen istualtaan. Aamulla sitten valot päälle ja meteliä enempi. Tähän asti keinot ovat toimineet hyvin vaihtelevasti...

OULULAISET Mulle sopis tosiaan tapaaminen vasta ensi vuoden puolella, toivottavasti jotain järjestyy!! Minä asustan Kuivasjärvellä, olenko ainut?

Ekstratsemppiä kipeiden vauvojen äideille ja pyllypotkuja niitä tarvitseville (mulle siis myös)!

-Miumau

Vierailija
69/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hieman vähentynyt netin käyttö tän lokalajan (josta tuli itse asiassa marraslahja) syntymän jälkeen..

MIUMAU meilläkin on suuria ongelmia nukkumisen kanssa! Tyttö nukkuu sellaisia puolen tunnin-tunnin unia ja siinäkin välissä heräilee itkemään monta kertaa. Jos nukkuu 2,5 tunnin unet niin itketään jo ilosta.. :/ Tutille rauhottuu, mutta kun tutti ei pysy suussa.. Tuttia ollaan yritetty tukea, mutta kun tyttö huitoo käsillään hirveenä niin siinä lentää sekä tuki että tutti. Kapaloinutkin olen, mutta vänkää niin kauan, että saa kädet ulos kapalosta. Meillä silmäpussit raahaa jo maata! Tänään ajattelimme kokeilla nukuttamista turvakaukaloon. Laitaan vaan vaatetta päälle ja istumaan, kun se kerta näyttää olevan unilääkettä tälle. Joka kerta urvahtaa kaukaloon kun ollaan lähössä jonnekin. Jo ennen kuin saadaan edes ovesta ulos. Tulen huomenna kertomaan miten kävi. Sais nukuttua ees pari tuntia heräilemättä vähän väliä!

OULULAISTEN TAPAAMISESTA oli ollut täällä puhetta. Minä en varmaan jaksa ainakaan tän vuoden puolella tämän nukkumisongelman takia :( Jos unet paranee niin vaikka heti! Ois tosi kiva tavata! :)

On kyllä tosi kauniita nimiä teidän vauvoilla! Meidän neiti tulee jatkoksi siihen A-kirjaimella alkavien joukkoon. Nimenantojuhlat on loppiaisena, mutta voin jo paljastaa, että etunimi tulee olemaan Alissa. Toista nimeä vielä vähän pähkäillään.

Tänään meillä oli 5vk neuvola ja neidin strategiset mitat ovat: 4710g, 55,2cm ja päänymp. 37,2cm. Kovasti on vastannut hymyyn jo kolmiviikkoisesta ja lihasjäntevyyttä löytyy! Nyt on muutamien päivien ajan yrittänyt jo jutteluunkin vastata " huu" ja " aa" -äännähdyksillä :) Muuten aivan ihana ja rauhallinen vauva, nukkuis vaan paremmin!

Jees mut nyt täällä halutaan jo ruokaa! :)

Kielo ja Alissa-neiti

Vierailija
70/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo päässyt eroon raskauskiloista! Hip hei! Mut mulla tuota ylipainoa löytyy vielä muutenkin jotain 15kg, että siinäpä sitä urakkaa..

Vierailija
71/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitkästä koneella. Eli tarinahan on edelleen tämä: tyttömme tänään 6 vkoa nukkuu päivällä ulkona vaunuissa n, klo 11-12 - 15-17 ja a alkuillasta sitten n. 20-30 minsan päikkärit, nukahtaa yöllä 11-2 välillä ja herää, on sit valveilla aamuun asti! Viime yönäkin siis valvoi klo 3-9, syötin vauvan, nukahti puol 10 aikaan ja herättiin klo 13, syötin ja vaihdoin vaipan ja laitoin ulos vaunuihin nukkuun, nukkunut siis klo 2 asti ja yhä nukkuu. Kohta herää, on sellaista ääntelyä.

Mutta siis: kun on yöllä hereillä, vauva on tosi virkeä ja seurallinen, selittää älyttömästi asioita ja nauraa kovasti. Syökin vähän väliä, ennenku sitten aamulla vasta n. 3-6 tunnin valvomisen jälkeen pääsee uneen takas. Välillä koittaa voimia meiltä, mutta ollaan nyt valvottu vuorotellen. Ja kun yrittää lohdutella, ettei ole koliikkia tai muuta vatsaongelmaa..Ei silti tiedetä, mitä tehtäis? Ajan kanssako vaan menee ohi nämä sekavat rytmit?

Muuten, me lähdetään joulun viettoon lauantaina, ja olen koneen äärellä vasta 3.1. Mutta olen kanssa kiinnostunut oululaisten äitien tapaamisesta! Toivottavasti ehdin mukaan?

OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!

Vierailija
72/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta sen verran...

Jätetään suosiolla se tapaaminen tuonne uuden vuoden puolelle!

Kullakin vakiintuu päivä ja yörytmi ;)

Mulle voitte laittaa viestiä, niin ei tarttee täällä huudella!

seawind@luukku.com

Waimo72 & naama punasena karjuva Hanna

Vierailija
73/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään se tapaaminen ihan suosiolla ens vuoden puolelle. Vuoden alusta vielä 3 ja 4 päivä meillä menoa, mun jälkitarkastus ja pojan 2 kk neuvola. Sitten passaa mikä päivä vaan, jos vaan terveinä pysytään.

Kysymys muille: Kuolaako teidän vauvat???? Meillä poika kuolaa jo aika tavalla, oikeen päryyttää ton kuolan kans, ihanaa!

Toinen asia minkä huomasin, poika osaa kääntyä vatsalta selälleen, ja viimeyönä oli jotenkin kummasti päässy kääntyyn selältä vatsalleen! Arvatkaa säikähdinkö kun huomasin pojan olevan mahallaan!!! En kuitenkaan herättäny vaan annoin nukkua mahallaan aamuun asti, kävin vaan vähän väliä kattomassa ettei oo kääntäny päätään patjaa vasten. No päiväunet meillä on nukuttu jo pitkään mahallaan, siten tulee parhaimmat unet!

Joo, mutta lähenpä tästä taas, kiitos peffaan potkijoille, mutta valitettavasti ei ole tapahtunut mitään edistystä :(

T. misuli ja poitsu

Vierailija
74/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans cuplatoni sai kahta kauhiammin huutamaan joten purkki lens roskiin melko vauhikkaasti=) vaihto nannista tutteliin autto,rinta ruokinta kun loppu lyhyeen...Lahjoja ei osteta meidän suvussa kun pienimmille lapsille,isommille riittää isot halit=)

Vierailija
75/79 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mitäköhän sitä piti kirjoitella. Muisti pätkii..

Aika rientää tosi nopsaan. Kohta jo 7 viikkoa " vanha" laps, tuntuu pikkasen oudolta. Paavo tuntuu kovasti kehittyvän. Tiistaina Paavo kääntyi vatsaltaan selälleen, vautsi! Muutenkin näyttää jo paljon isommalta.

Joku valitti, kuinka vauva kakkaa harvoin. Varmaankin aika tuskallista. Paavolla taas vatsa toimii voisko sanoa turhankin hyvin. Vaippoja kuluu 6-10 päivässä, ja jokaisessa on kakka. Hyvähän se vain tietysti on kun toimii, mutta mietityttää, että kuinka monella toimii noin usein vielä tässä vaiheessa? Yöllä ei tosin tule kakkaa kuin korkeintaan kerran aamuyöstä.

Kuukautisetkin ehtivät jo tulla ja mennä. Luulin jotenkin, että eivät ihan heti näyttäytyisi kun ennen raskautta ilmaantuivat harvaan ja epäsäännöllisesti. Mutta kyllähän niiden kanssa elelee.

Päivärytmi vähän heittelee meillä, mutta onneksi öisin nukkuu aika hyvin, kunhan vaan onnistuu nukahtamaan. Joskus mukahtamiseen menee kolmekin tuntia, joskus huutaen, joskus ilman. Yleensä kuitenkin nopeammin. Toissa iltana ei tarvunnut nukuttaa oikeastaan ollenkaan, ja muutenkin tuntuu rytmi kuitenkin olevan jonkinlaista.

Tsemppejä kaikille loppuviikkoon ja jännittävää joulun odotusta!

Vierailija
76/79 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan !Oon kyllä taustaillut mutta en ole jaksanut kirjoitaa.Meillä Martha on nuhassa ,jota luulin jo että hellittäis mutta ei näemmä eilisesta on ollut pikkuinen nenä taas aivan tukossa.Tuli sitten ostettu limaimu apteekista kun nenääfriida maksoi 11 euroa ja lima imu 2 euroa ja risat:)ja on periaatteessa sama tuote ..eri valmistajalta.Toimii samalla tavalla kun nenäfriida.Onhan se vauvan rääkkäystä mutta saa edes vähän nenä auki ..kun pikku niistäjällä ei saa kyllä kaikkea.

mites teillä ..vietättekö /juhlittekö lastenne nimipäiviä?

Me emme ,koska meillä esikkon nimellä ei ole nimipäivää joten ei juhlita sitten kenenkään.Mutta välillä ärsyttää kun mummit muistaa aina muita lapsiamme nimipäivinään ja sitten 10 v esikoisella on suru puserossa.Vaikea on sitten lapselle selittää että miksi ei ole nimipäivä.

Olen sitä mieltä että syntymäpäivä on ihmisen tärkein päivä ja sitä kannataa juhlia.

Joulu valmisteluja ei täällä ollaa viellä edes aloitettu(huoh) mulla on jotenkin joulumieli hukassa tänä vuonna.

Kai se on vähän myös väsymystä kun Martha on valvottanut nyt nuhan takia muutaman illan.Eiköhän se siitä.

Rauhallista joulua teille lokamammat ja lokalahjat perheineen!

Minä palailen paremmalla ajalla.

Andromeeda ja Martha (tänään tasan 2 kk )

Vierailija
77/79 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa!

Ei oo aina aikaa koneelle, kun vauva ei aina nuku niin kuin haluaisi =)

Mutta yöt nukutaan tällä hetkellä hyvin 5-8 tunnin unilla :) Ja saatetaan jatkaa aamulla vielä 2-4 tuntia.

Arki menee ihan ok. Välillä on mieli aika pahastikin maassa, mutta kyllä se siitä unohtuu, kun vauva hymyilee.

Toisinaan vaan ei riitä voimia hoitaa huutavaa lasta, mutta onneksi on olemassa mies, joka tulee jeesaamaan, kun äiti ei enää jaksa.

Kurjinta tässä on se että mies ei ymmärrä mun tunteita ja fiiliksiä, vaikka niistä olen sille sanonut monta kertaa. Se ei osaa huomata kun olen masentunut vaan luulee mun olevan esim. vihainen ja äkänen... ja alkaa siitä sit haastamaan riitaa... :' (

Puhuta osataan ja aina vaan enemmän puhutaankin... että eiköhän se siitä...

Onneksi olen päässyt muutaman kerran käymään yksin ulkona ja kaupassa, jolloin mies on jäänyt kotiin yksin pojan kanssa. Mutta kun mies on töissä on vauva mussa kiinni koko ajan! Toisinaan rasittavaa ja ahistavaakin jopa, kun ei edes suihkuun pääse... Mutta sitten tulee kamalan huono olo siitä jo kun edes tuntee noin olonsa, kun kuitenkin on halunnut saada tämän vauvan ja jota rakastan koko sydämelläni!!!

On tämä vaan aika mullistavaa kaikella tavoin.

Mutta nyt pitää mennä.

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELISTA UUTTA VUOTTA 2006

Käyn lukemassa, kun kerkeilen mutta en aina kerkeä kirjoittamaan... =)

Kaisa & Niko 7v+2p

Vierailija
78/79 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimipäivistä: Ei ole tapana viettää, onnitteluhalit ja -pusut annetaan, mutta muuten ei sen kummemmin juhlisteta. Musta kans synttärit on ne tärkeimmät. Kunhan lapset vähän kasvaa, niin vois jokaisen nimpparipäivänä tehdä jotain " erikoista" koko perheen kesken. Ei mitään ihmeellistä, mutta vähän jotain arjesta poikkeavaa :)

Tänne ei ihmeitä kuulu, samaa kuin eilenkin!!

Esikko menee tänään yökylään joten rauhaisa ilta tiedossa miehen ja Pinja-neidin kanssa :) Saunassa käydään ja jos jotain leffaa katselis!

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja 8vko+2pv [color=red]♥[/color]

Vierailija
79/79 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kotona Niko-poika :)

Ja olipa mukava kuulla sustakin taas! Jaksuja sinne suuntaan!