***HAAHUJEN viikko 50***
Kommentit (73)
Neronja: Kyselit onko mulla turvotusta masussa. Kyllä sitä on ollut, jo jonkin aikaa. Eilen illalla huomasin, että niinkuin olisi vielä enemmän koholla tuo alavatsa kuin mitä vielä oli viikkoa aiemmin.
Sitten kyseltiin olenko neuvolaan soitellut. Eilen ei tullut soiteltua, sillä olin koko päivän poissa. Tänään olen yrittänyt, mutta on taas " vaihteeksi" ollut varattuna. Mutta yritys jatkuu... ;)
Oma napa: Taas on lonkkia kipuillut tänään. Sitten musta on tullut tosi hermostumis- ja itkuherkkä tässä viikon sisään. Tuntuu, että välillä ottaa ihan kaikki päähän. Mutta onneksi ei sitten kuitenkaan ihan koko aikaa ja kaiken päivää. =) Eilen jäi päikkäritkin nukkumatta kun en ollut kotona, mutta sen sitten huomasikin. Aloin jossain vaiheessa haukottelemaan ihan jatkuvalla syötöllä. Nyt tuossa vähän aikaa sitten heräsin 2 tunnin nokosten jälkeen ja taas oli oikea lonkka tosi kuuma. Sillä puolen olin nukkunutkin kyljelläni eli siis oikea puoli patjaan päin.
No nyt unohdin kuka ilmoittautui palstalle. Sori. =( Mutta pahoittelut keskenmenosi takia ja tervetuloa mukaan joukkoomme!
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
Voi miten harmitti lukea että sinäkin tänne siirryit, olin jo seuraillut plussauutisiasi innolla, mutta uusin voimin eteenpäin taas ja tervetuloa joukkoon. Mulla on menossa nyt kp 9 km:n jälkeen, ja kävin kyllä muutama päivä sit lääkärissä tarkistuttamassa että kaikki on kunnossa (km rv 5+4).
porkkanalle ja kerttukasperille ihan varovasti onnea haamuista.. toivotaan että ne siitä vahvistuvat!
nonnalle paaaaljon plussatuulia ja muillekin piinailijoille :)
kuonokas, mulla on kans km:stä tosi vähän aikaa, mutta jotenkin sen on vaan hyväksynyt suhteellisen kiltisti ja ilman sen ihmeempiä mutinoita vaikka surettaahan se ihan ältsisti.
kerttukasperi ja porkkana ja muutkin jotka on haamuja testailleet ennen km:ää, onko sillä jotain merkitystä jos testi on " vain" haamu keskenmenon suhteen? Itse testasin siis haamun kolme päivää sen jälkeen kun menkat oli myöhässä, siihen asti vaan negaa. Haamuhan ei siis vahvistunut juurikaan (ihan vähän vaan), olisinko testaillut n. viikon päästä ekasta haamusta ja tulos oli yhä vaan haamu, tai itse en ainakaan ihan selkeäksi plussaksi sanoisi.
Tsempityksiä kaikille, toivottavasti pian tulee lunta ja saadaan oikea joulu *<:)
olipa se keskenemeno missä vaiheessa tahansa, kyllä se koskee! Ja ikävä että sinäkin pepsimax7 jouduit sen kokemaan.
Neronjalle onnea ovisplussasta! Hienoa, että paukahti kunnon ovis, joten touhuiluiloa nyt vain ;) sekä hirveästi plussasäteitä!
Oma napa: tuhrua ei ole tänään tullut, eilen oli tullut aavistus. Mietin oliko se tuhrua vaiko kellertävää valkovuotoa. No huomennahan se selviää ultrassa. Eto olo on jatkunut. Tekee hirveästi mieli ruokaa, sitten kun on syönyt tulee huono olo ja hyvä että pystyy pöydän raivaamaan ruoan jälkeen. Tuntuu, että koko ajan olisi jotain naposteltava. Mutta jos tämä tosiaan tuo toivotun tuloksen, kestän tämän ja olen siitä vain onnellinen.
Rinnat on kipeähköt ja juostessa sen tuntee. No, tänään en onneksi ole kovin paljon haukotellut :)
Nyt täytyy alkaa valmistautumaan illan joulujuhlaan.
Hyviä jaksuja ihan kaikille (Sanille, masunasulle, nonnalle, Ennimaijalle, laurikselle, ulriinalle ja ihan kaikille!!)
Porkkanalle onnea plussasta!!! Kestävää plussaa!! Sekä kerttukasperille myös onnea!
Lämpimin terv. wbm
Masunasu: Hienoa, että ultrassa näkyi kunnon follikkeli! Nyt vain sitten paljon yritystä peliin! Toivottavasti parin viikon päästä kuullaan sultakin hyviä uutisian ;)...
Enni-Maija: Toivottavasti tämä kolmas inssi toisi jo sen toivotun tuloksen! Täällä peukut pystyssä!
pepsimax7: Pahoittelut keskenmenosi johdosta! Tervetuloa mukaan haahuilemaan!
Neronja: Nyt sitten vain ahkerasti miestä houkuttelemaan petipuuhiin, jotta saisitte mahdollisimman hyvin oviksen hyödynnettyä. Plussaonnea!!!
Lauris: sullahan on jännät paikat! Plussaonnea sullekin oikein roppakaupalla!!!
Wbm: Toivottavasti sulla olis huomenna hyviä uutisia kerrottavana ultrasta! Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä!!!
ON: Olin tänään " työhaastattelussa" ja lupasin että soittelen vielä tällä viikolla otanko paikan vai en (kyseessä olisi kesätyö, touko-elokuu). Toisaalta tunteja ei ole heillä hirveästi tarjota, jolloin päivähoitomaksun jälkeen voi olla että ollaan hädin tuskin +-0 tämän hetkiseen tilanteeseen verrattuna, mutta toisaalta työkokemus ei olisi pahitteeksi... Täytyy vielä kai soittaa ja kysellä kuinka monta tuntia / viikko siellä on tarjota...
Hups, onpas kello paljon, täytyy rientää ruuanlaittoon!!!
Täällähän on paljon tutun näköisiä nimimerkkejä!Nyt jo mieli virkeempi,mut oli se kova pala ja nostaa varmaan päätään vielä välillä vaikka niin lyhytkestonen raskaus olikin.Kaikki ne unelmat ja suunnitelmat mitä salaa jo ehti hymyssä suin miettiä otettiin vaan yhtäkkiä pois.
Jos kierto pysyy samana niin se on sit jouluaaton tienoilla laitettava simpat liikenteeseen ;)
Onnea haamuista ja oviksista!
-Pepsi kp1/24-31
..toivottavasti pääset pian nousemaan takaisin plussajunaan. Voimia toipumiseen.
Muutoin kuulosti tosi lupaavalta haahujen tilanne, siellähän pukkaa ovista ja plussaa oikein urakalla!
Minä tulin pikaisesti kysäisemään mielipidettänne: Neuvolasta soittivat tänään, että pitäisi tulla jälkitarkastukseen. (Spontaani km rv 6+5, ei kaavintaa ei mitään. HCG-seuranta, laskenut jo liki nollaan ellei sitten aivan nollaan. Huomenna vika verikoe.).
Sanoin, että mikäpä siinä, kuulostaa ihan hyvältä. Th antoi sitten ajan tammikuun 19. päivälle, enkä ehtinyt äimistykseltäni sanoa mitään. Siis silloinhan keskenmenosta on reilut puolitoista kuukautta, melkein jo kaksi!
Itse kuvittelin että olemme jo täydessä vauvantekotouhussa silloin, mikäli vain ne " vaaditut" menkat ovat tulleet...Th vielä sanoi, että " on se hyvä katsoa että kaikki kunnossa, niin pääsette sitten uutta yrittämään" .
Mitäs olette mieltä, meneekö vähän myöhään?
kuonokas
Porkkanalle onnittelut plussasta ja kerttukasperille haamusta. Toivottavasti se viiva pian siitä vahvistuu!
Pepsimaxille myös minun puolestani pahoittelut ja tervetuloa joukkoon. Ja tietysti saat surra menetystäsi olkoonkin sitten kuinka alussa tahansa.
Enni-Maijalle peukutuksia että nyt vihdoin inssi tuottaisi toivotun tuloksen ja saisit sen plussan ja aikanaan myös pikku tuhisijan. :o)
Masunasu onnea hyvistä ultratuloksista, toivottavasti nämä hyvät uutiset jatkuu ja pian saat hyviä testituloksia! ;o) Onkin ollut aika hiljaista plussarintamalla joten toiveita vaan sinne Korvatunturille!
Tsempitykset tietysti myös kaikille teille joita en nyt muistanut mainita.
Itsellä on taas kerran mieli vähän maassa, näyttää siltä ettei taaskaan lääkityksestä huolimatta ole tullut ovista. Tikut kyllä näytti plussaa noin viikko sitten ja oireitakin oli hiukan mutta lämmöt on pysyneet tiukasti alhaalla. Tiedä häntä sitten. Ei olla kyllä luovutettu vaan touhuiltu ahkerasti joten yrityksen puutteesta ei voi meitä ainakaan syyttää. Nyt siis kp20 ja toiveet heitetty oviksen suhteen. Taas on kai sitten pitkä kierto tulossa. Tämä menee täsmälleen samalla lailla joka kerta, alkukierrosta olen toiveikas ja varma että nyt se ovis varmaan tulee ja joka kerta kuitenkin lämmöt pysyy alhaalla ja loppukierron olenkin sitten ihan maani myynyt. Ja nyt vielä näyttää siltä että täti ehtii meille juuri jouluksi... :o(
Toivottavasti muilla on parempi tuuri ja saadaan haahuille paljon jouluyllätyksiä.
rosmariini kp20 taas kerran ihan surkeana
Voi Rosmariini :( *halaus* ja voimia sulle.
kuonokas, kyllähän tuo neuvola-aika tuntuu aika pitkälle menevän... Varsinkin kun mulle sanottiin että voi heti alkaa yrittämään kun km viikoilla 5+4 eikä tarvinnut kaapia tai mitään. Ei se lekuri ainakaan puhunut mistään jälkitarkastuksesta tms...
Mulla on taas paha olo, tai siis paha olo on jatkunut suhteellisen lievänä mutta kuitenkin kokoajan, ja tänään tuntuu että on ollut vielä enemmän kuvotusta kun normaalisti. En ymmärrä mistä moinen johtuu, voiskohan olla jotain tekemistä väsymyksen kanssa kun nyt tää rytmikin piti tälleen heilauttaa päälaelleen.
Älytön väsy ja koko pitkä yö edessäpäin vielä.
koko yö on mennyt jotenkin tosi tukkoisesti täällä töissä, nenä vuotaa ja kurkkuun koskee, ja on paha olo :( Siis todella paha olo, ja pahenee kokoajan. Jos en paremmin tietäisi niin olisin ihan varma että olen raskaana, mutta kohtuhan ultrattiin tyhjäksi. Alkaa pelottaa pikkuhiljaa, äsken kävin jo veskissä yökkimässä.
Normaalisti en ole mitenkään herkkä voimaan pahoin, mutta tää on jotenkin kamalaa, tosi kamalaa. Voiko tää viel johtua raskaushormooneista vai mitä ihmettä on meneillään?
t: luumis vielä kaksi " tehokasta" tuntia työaikaa jäljellä...
Huomenta kaikille! Pepsimaxille ensin pahoittelut km:sta, toivotaan nyt että noin varhainen km ei sekottaisi kiertoa ja uusi plussa tulisi pian! Kyllä se vaan niin on, että vauvahaaveita ehtii tulla ihan lyhyessäkin ajassa, joten ei voi sanoa, että surun pitäisi olla pienempi.
Kuonokasko se ihmetteli km:sta toipumista? Minä ihmettelin samaa asiaa elokuussa ja varsinkin heti kaavinnan jälkeen olin suorastaan helpottunut ja hyväksyin mukisematta km:n. Mullakin oli alusta saakka vahva epäily ettei kaikki ole hyvin ja toki olen tiedostanut km-riskin, joten en ehkä siksi osannut murehtia km:a. Luumikselle niistä haamuista: kyllä mä olen täältä palstalta kokemuksia lukenut, että jos haamuviiva ei vahvistu pian, se voi enteillä keskenmenoa. Mutta ei tietenkään aina! Mulla toinen selkeä merkki oli vähäiset raskausoireet, mutta toki sitä ajatteli ensin, että eri raskauksissa oireet voi olla erilaisia.
Masunasulle onnea follikkelista, nyt peukut pystyyn loppukiertoon. Samoin Neronjallekin onnittelut ovisplussasta :) Mullehan tää tärppi tuli ekasta sellaisesta kierrosta, jossa ovulaatio oli ajallaan eli kierron puolivälissä, joten uskon, että sullakin on hyvät mahikset!
ON. Tänään testasin uudestaan (kp 29/28). Tulihan siihen testiin siisti, tasainen punertava viiva, mutta on se kyllä paaaaljon heikompi kuin kontrolliviiva. Ei silti enää haamu. Se, mikä tässä on eilisaamusta eniten mietityttänyt, on se, että rinnat ei ole enää kovinkaan arat. Eilen aamulla oli vielä huono olo, mutta ei tänään. Alavatsajomottelua on, mutta ei voi puhua mistään kovista menkkakivuista: pientä nippailua vain ja edelleen koko ajan vain toisella puolella. Okei, tiedän että oireet tulevat ja menevät, mutta silti uskotte varmaan, että en millään voi iloita vielä :( Testailla en kuitenkaan enää aio, mutta jos nuo oireet väheni kertalaakista eikä enää voimistu, niin sitten taidan jäädä haahuihin toistamiseen.
Mikäs on Porkkanan tilanne? Entä Katri, saitko terkkarin kiinni? Nyt mars verikokeeseen, tuo sun tilanteesi on käsittämätön!!!
KK
Hipheijaa. Olen ihan sekaisin päivistä ja meinasin jo torstaista puhella teille. Jos nyt keskiviikossa vielä pysyttäis niin olis yksi yö aikaa vielä askarrella joulukortteja.
Kävin eilen katsomassa vanhan lukioni joulukonserttia ja vanha kuoronjohtajani pyysi minua takaisin seniorikuoroon. Parin vuoden tauon jälkeen aloitan siis sen harrastuksen uudelleen tammikuussa.
(.) Ovistuntemukset viime yönä oikein kunnolla, eli kai se silloin irtosi...toivottavasti maanantai-iltana kylvetyt simpat ehti perille ja pysyi matkassa...Tiistaina kun puuhastelu ei kiinnostanut,eilen oli tosi väsy olo...Peukut vaan pystyssä nyt. Tänään siis pp 1 ja kp 18/27-34...kierrosta näyttää siis tulevan melko pitkä. Ovisoireet tulkitsin mielestäni oikein, kun vatsakin vielä vähän pömpöttää, niin eiköhän tuo sitä itteensä ollut. Mies yllätti mut eilen aamulla tokaisemalla et " milloin sen testin vois tehdä? Mulla on aika hyvä fiilis tosta eilisestä!" Olin ihan suu auki...mut toivotaan parasta.
LT: Vaaka keikkuu edelleen siinä 80 kilon tietämissä eikä asiaa auta yhtään se, et jumpat on siirretty jouluaikatauluun jolloin päivän ainoa on vasta klo 18...jos pääsen 16 töistä, en saa itseäni motivoitua ensin kotiin ja siitä takaisin. Tänään töissä joulujuhlat, jotka loppuu klo 17 eli todellakin menen jumppaan.
Vähän masentaa. Kuultiin just uutisia miehen hyvästä kaverista, joka makaa koomassa sairaalassa. Miten 27-vuotias voi saada veritulpan aivoihin ja aivoinfarktin? Kyseisellä kundilla on vielä kesäkuussa syntynyt tyttö avokkinsa kanssa... Tässä nyt seuraillaan tilannetta, että onko toivoa parantumisesta vai ei?
Nyt töihin...palailen taas joukkoonne...
Nonna
Ovis taitaa olla jo takana päin. Ihmettelin eilen, kun ei alamahaa jomotellut, mutta alkoihan se kipu sitten lopulta illalla ja yölläkin se jatkui. Tällä hetkellä ei juurikaan kipua enää tunnu. Tässä oviksessa mulla oli tosi runsaat l*mat, vaikken ole mitään greippimehuja ym. käyttänytkään. Mies valitti, että on vähän liikaa;-). Itse asiassa mulla jäi hieman epävarmaksi, lähtikö ne simpat liikenteeseen vai ei eikä tainnut mieskään olla ihan satavarma. Mutta kyllä sitä kosteutta NIIN paljon oli, että voi hyvinkin olla, että kaverit lähti hommiaan hoitamaan. Fiilis tietysti vähän lässähti, kun ei nyt sillä tavalla varmalla pohjalla olla. Edelliset simpat lähti su ja ma välisenä yönä, joten ei siitäkään nyt niin kauan ole. Mulla vaan on tapana jäädä pitkäksi aikaa pitkälleen, etteivät ainakaan liian aikaisin valu pois, mutta silloin su-ma-välisenä yönä lähdin melkein heti suihkuun.
No, aika näyttää. Jos menkat tulee, niin onneksi ne kerkeää olla ennen meidän Vuokatin reissua. Tarkoitus on kuitenkin käyttää lapsia uimassa, joten pääsenpähän itsekin uimaan. Ja siitä olen tietenkin iloinen, että kierto näkyy pelaavan hyvin.
Kerttukasperi, toivottavasti raskausoireesi pian lisääntyvät ja kaikki menee hyvin! Oletko miettinyt alkuraskauden ultraa?
Nonna, toivottavasti teilläkin simpat sinnittelee ja tärppi tulee!!!
Olikos wbm:llä eilen ultra, vai muistanko väärin? Toivottavasti kaikki on hyvin!!! Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä!
Pakko ruveta hommailemaan. En ole saanut siivottua huushollia ja sen on kyllä näköinenkin. Pakko tarttua itseä niskasta kiinni, vaikka tuntuu, että tekis mieli mennä vielä nukkumaan.
Mukavaa päivää kaikille!
Maria: joko teidän auto on kunnossa? Meillä ei vieläkään.Onneks saatiin se kakkosauto.
Luumis:en löytänyt eittelyviestiäsi. Kuinka monta vk km on? Onko mahdollista, että olet raskautunut uudestaan? Kaverille kävi niin. Ei tullut yhtään menkkoja väliin. bdbdbd
ON:Oli pakko käydä heti aamulla apteekissa, kun oksensin yks´kaks aamulla. Plussa sieltä tuli! Teille voi sanoa, kun jos menee kesken. Miehelle en uskalla kertoa, ennen kuin käyn ultrassa varmistamassa(tuulimunaa pelkään). Juuri kun päätin marraskuussa aloittaa työt ja eilen ostettiin kakkosauto. Pomolle joudun sanomaan (etten joudu suorittamaan raskaana oleville vaarallisia töitä), mutta muuten yritän salata kaikilta niin pitkään kun voin. la aika olis vissiin 22.8 (tekayn kiekko)
Neronja: toki olen miettinyt ultraa ja jos niin pitkälle päästäisiin, se ajoittuisi heti uuden vuoden ekalle viikolle. Ilman muuta olisin sinne siis menossa! MUTTA, valitettavasti täytyy sanoa, että alan olla melko varma, että tää raskaus ei tästä etene. Näinhän mulla kävi kesälläkin: pahaa oloa kesti varmaan kaksi päivää ja se loppui siihen. Toisekseen rinnat oli vkl:na niin arat, että ei ne voi yhtäkkiä ilman syytä muuttua näin " tavallisiksi" . Nooh, tietty toivoa vielä on, mutta kyllä näin alkuvaiheessa se km-riski on melkoinen - etenkin kun oireet lopahtaa.
Muistatko Neronja, missä vaiheessa sulla alkoi viimeksi se testiviiva himmentyä? Etkös sä testaillut uudestaan jossain vaiheessa, kun sulla alkoi se tuhruvuoto?
Luumis:en löytänyt eittelyviestiäsi. Kuinka monta vk km on? Onko mahdollista, että olet raskautunut uudestaan? Kaverille kävi niin. Ei tullut yhtään menkkoja väliin. bdbdbd
Maria: joko auto kunnossa? Meillä ei vieläkään.
ON:Oli pakko käydä heti aamulla apteekissa, kun oksensin yks´kaks aamulla. Plussa sieltä tuli! Teille voi sanoa, kun jos menee kesken. Miehelle en uskalla kertoa, ennen kuin käyn ultrassa varmistamassa(tuulimunaa pelkään). Juuri kun päätin marraskuussa aloittaa työt ja eilen ostettiin kakkosauto. Pomolle joudun sanomaan (etten joudu suorittamaan raskaana oleville vaarallisia töitä), mutta muuten yritän salata kaikilta niin pitkään kun voin. la aika olis vissiin 22.8 (tekayn kiekko)
Täällä on taas plussailtu,kivaa!!Toivottavasti ovat kestäviä plussia.Onnea siis matkaan!
En taaskaan muista mitä piti sanoa,tässä on sen verran häiriötekijöitä.Kun lukemiseen menee kauan,niin ei enää muista kuka kirjoitti mitä :) Mutta minkäs teet kun puhelin soi ja mesekamutkin kaipailee aina just silloin kun olis muutakin ;)
Mä oon jotenkin joutunu taas ihme tunnemyllerrykseen.Oon nukkunutkin tosi huonosti,kun mietin vaan taas samoja asioita edestakas.Keskenmeno kalvaa välillä ihan kunnolla,ajoittain tuntuu,että on niin ikävä sitä pientä ihmisen alkua,että sydän halkeaa :( Ja tää vauvakuumekin on niin järkyttävä,että ei sekään kivaa ole,kun ei osaa muuta ajatella.Sitten taas välillä miettii,että mitäs sitten kun se plussa aikanaan pätkähtää...sitten taas pelätään sydän sykkyrällä.Luulen,että kun keskenmeno tuli tolleen kun tuli,pelkään saman toistuvan.Kun ennen aina on ajatellut,että kun ei ole kipuja tai vuotoa,kaikki on ok.Ja sitten kun kaiken piti olla ok,olikin vauva kuollut.
Eikä näitä viittis jatkuvasti ukollekaan jauhaa.Ei se ymmärrä kuitenkaan ihan täysin.Kieltäytyy pian uudestaan yrityksestä...Sitä en ainakaan halua!Hyvä,että täällä saa jauhaa samaa asiaa :)
Sari,väsyneenä kp taitaa olla 19/33-35 tai jotain
Mä tein tosiaan viime raskauden alussa useamman testin. Yhtään tummaa viivaa en saanut, mutta pikkuisenhan se viiva kylläkin tummeni. Vuodon takia tein tarkistustestin n. rv6+5 ja silloin viiva oli enää juuri ja juuri havaittava eli siis sellainen haamujen haamu. Toivotaan, että sulla ne raskausoireet tulee takaisin!!!
Lauris, onnea plussasta! Toivottavasti tästä raskaudesta olis nyt nyytti palkintona!!!
Mites porkkanalla menee? Toivottavasti kaikki on hyvin!
neronja, huusholli edelleen siivoamatta...
Onpa täällä tapahtunut vaikka mitä, kun en ole kerinnyt kirjoittelemaan.
Plussa uutisia vaan satelee! =) Ihanaa!
Porkkana: Onnittelut myös minun suunnaltani! =) Toivottavasti selkä särkysi loppuu ja saat nauttia raskaudestasi. Olen onnellinen sinun puolestasi. Paljon tarrasukkia masu-asukillesi matkaan mukaan! =)
Sartsu: Tsemppiä piinailuun! Voi kun te saisitte parhaimman joululahjan. =) Se vasta olisikin ihanaa. =)
Pepsimax7: Pahoitteluni keskenmenostasi! Ja, tervetuloa meidän muiden haahujen joukkoon. Kyllä sinä tänne olet erittäin tervetullut.
Kyselit että miten kierto on mennyt km:n jälkeen.. Itselläni meni yllättävän hyvin, kierto palautui heti ekasta kierrosta niin kuin aikaisemmin olikin ollut. Silloin kun sain km:t niin ekassa vuosin melkein pari viikkoa ja toisessa km:ssa vuotoa tuli n.reilu viikko. Ja, kierrot ovat olleet ihan normaalit. Mutta, sekin vähän riippuu henkilöstä. Me kun kaikki olemme erilaisia hormonitoiminnoiltamme.
Neronja: Toivottavasti pääset piinailemaan sitten kierron lopussa. =)
Katri72: Kyllä sinun oireesi ovat niin vahvat, että olet varmasti raskaana. Ei ole ¿epäilystäkään¿. Ajattelitko vielä testailla vai menetkö teettämään neuvolaan seuraavan testin?
Nonna: Ikävä tilanne teidän kaveripiirissä. =( Näin joulun alla se tuntuu niin pahalta ja tuntuu se muutenkin, on se vuodenaika mikä tahansa sitten. Ja, kun hän on niin nuori. Toivotaan että hän siitä herää ja paranee. Aikaa siihen vaaditaan ja paljon. Kummisetäni sai just tänä kesänä kanssa aivoinfarktin ja on paranemassa siitä pikkuhiljaa. Häneltä meni puhekyky ja kävely. Kuitenkin hän on ihan hyvin kuntoutunut siitä.
Lauris: Onnittelut plussastasi!!! =) Paljon tarrasukkia matkaan masu-asukille!
WBM: Olikos sinulla tänään se ultra??! Voi kun olisit saanut ihania uutisia. =)
Oma napa: kp 20/29-31.. Onpa aika mennyt nopeasti. Mieli on vähän ollut maassa, kun se nega sieltä tuli.. Olihan se jotenkin arvattavissa. No, tässä alkaa piinailupäivät olemaan lähellä... En ole kerinnyt pahemmin etsiskelemään " oireita" . Seuraavan kerran tädin pitäis tulla kylään tuossa joulun tienoilla jos on tullakseen. Täytyy kyllä sanoa, että en osaa sanoa et onko mahdollisesti tärppi käynyt vai ei. Koitettiin kyllä peittoja pöllyytellä silloin kun oviksen aika oli, mutta saa nähdä miten käy.
Joku taisi kysellä joulutraditioista.. Meillä on ollut yleensä tapana ollut mennä porukoille syömään jonne anoppi on myös tullut, mutta nythän omat vanhempani lähtivät Espanjaan.. Nyt tänä jouluna anopin pitäs tulla meille syömään ja ollaan vain kotosalla. Sitten pitäs käydä tietenkin haudoilla viemässä kynttilät. Meillä on myös ollut tapana mennä vielä illalla iltakirkkoon jouluaattona.
Nyt pitää jatkaa töitä..
Hauskaa päivän jatkoa kaikille!
Kaksonen76
Onnea Kerttukasperi ja porkkana! Mites Katri 72? Pahoittelut uusille haahuilijoille. Mitenkäs WBM voi?
Niin ja Neronjalle onnea ovisplussasta, jospa nyt sittenkin... Jolun jälkeen kuullaan.
ON: Paino 69 kg viime pe! jee!!! Tänään oltiin lasten kanssa tutustumassa tulevaan päiväkotiin.Illalla haetaan toinen auto. Sitä toista ei vielä saada korjaamolta.
Täällä tavallaan piinaillaan, mutta olen niin taikauskoinen, että ajattelin tänne kirjoittelun tuottavan huonoa onnea. Tavallaan. Siis kun on käynyt niin, että tuntee oireita, mutta täti kurvaa kuitenkin kylään juuri kun luulee saavansa plussan. Nyt kp 26/24-25. Huomenna voisin harkita ostavani testin, jos ei tätiä näy. Viikonloppuna palelsi ja rinnat ovat olleet kipeät, mutta mulla on joskus ollut muutenkin noita oireita ennen menkkoja.