Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN viikko 50***

12.12.2005 |

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mäkin näin siivouspäivän kunniaks vielä käyn pinoutumassa :) Oon siivonnu aivan hulluna koko päivän.Tais siis ekaks aamusta piti ottaa pieni matsi meidän 2v9kk poitsun kanssa.Alkaa pahemman luokan uhmis nostaa päätään ja se näkyy ja kuuluu...Siinä sitten sain sen verran adrenaliinit virtaamaan,että aattelin kiikuttaa matot pihalle ja hakata isommat höyryt pois päästäni =)

Nyt on sit muuten siistiä,mutta meidän makari odottaa vielä siivousta,kuopus nukkuu siellä,niin tässä on nyt aikaa naputella.

Wbm:ihania uutisia!!

Porkkanan selkäsärkyä pitäis yrittää pelotella tiehensä :)Kyllä on todella raskasta,jos jatkuvasti joutuu pelkäämään!Vaikkakin keskenmenon kokenut pelkää varmaan muutenkin,mutta jos sitten on vielä jotain oiretta,mikä pelottaa :(

Nyt sais muutenkin kaikki plussat kestää,ihan vaikka joulun kunniaks jos ei muuten =) Ja tietty niitä plussia vois joululahjaksi tulla itse kullekin!

Piti oikein laskee noi kp:t...en oikein pysy mukana...toisaalta ihan hyvä.Mutta siis 23/33-35(tai jotain) olis tänään.aivan järkyttävää tunnustaa,mutta meinasin eilen tilata niitä acon 10 testejä...että jos vaikka sais vähän aiemmin jo testata...Juu,minä joka vannoin,että odotan tällä kertaa,että täti on vähintäänkin muutaman päivän myöhässä :-S Onneksi joku pieni järjen hiven oli tallella ja jätin tilauksen lähettämättä,onhan mulla kaapissa yksi testi.Pakko malttaa vaan.Alkuviikosta oli aika negatiivinen fiilis,ettei varmaan ole tärppiä tulossa,mutta nyt on jo pikkasen kallistunu mielipide toiseen suuntaan.Saas nähdä,luultavasti ens viikolla on jo se aavistus,jos on tärpänny.Oon kaikissa muissa raskauksissa paitsi kahessa ekassa tiennyt lähes varmaksi jo monta päivää ennen kuin testit on näyttänyt mitään.Toisaalta nyt on kyllä niin paha kuume ja toiveet saattaa hiukan vääristää " aavistuksia" ;)On tää hullua,kun ei vaan malttais oottaa!!!

Sari+viisikko :)

Vierailija
42/73 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivää on tänään viettänyt näköjään joka toinen, vaan en minä...töissä raatanut. Kaikki jouluhommat tekemättä, mutta onhan tässä viikonloppu aikaa.

Wbm: Ihana juttu! Kuulostaa oikein hyvältä. Nyt vain liimaa ja tarraa joulupakettiin, niin hyvin menee.

Masunasu: limat kuulostivat lupaavilta;)

Porkkana: älähän veikkonen vielä heitä kaikkea toivoa. Selkäsärky voi lakata ja oireet vielä palata. Sydämestäni toivon, että niin käy.

Luumis: toivottavasti tilanne selviää pian. Epätietoisuus on rasittavinta. Mutta ihana ajatushan tuo on, toinen masulainen...

KK: Hyvältä kuulostaa! Se on sitä itseään.

Femmamamma: Edistysaskeleita siis otettu...ihanaa. Vaikea laji tuo miehen kanssa kommunikointi, pätee tässäkin huushollissa vaikkakin vähän toisissa asioissa.

Oma napa: Täällä nyt sitten alkaa olla kolme viikkoa keskenmenosta, ja keskiviikkona pöllytettiin vähän peittoa. Samaa lienee voisi jatkaa, kun se oli ihan mukavaakin...Meille siis lääkäri antoi luvan uuteen raskautumiseen, joskin sitten joka puolelta olen lukenut että olisi hyvä odotella.

No, mitään hajua ei ole oviksesta, en ole koskaan sitä oikein tuntenut. Enkä ala tikuttamaankaan ainakaan tässä vaiheessa. Jos ei ala kuulua, niin sitten tikut voi pistää tilaukseen.

Eli mitään toiveita en elättele, enkä edes suunnittele testaamisia kuun loppuun. Voisi olla ihan hyväkin että ne menkat tulisivat tässä, ja sitten voisi ryhtyä tositoimiin.

Mutta en näe syytä sen kummemmin ehkäistäkään, kun kerran lääkärin mukaan kaikki ok...

Nyt pitää rientää vaihtamaan 2v.n vaippaa, josko jo ensi kesään mennessä päästäisiin niistäkin edes osin.

Mukavaa joulunalusperjantaita, haahulaiset!

Plussasäteitä!

kuonokas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana lukea, että wbm:llä oli ultrassa kaikki hyvin! Toivotaan, että kaikki sujuu jatkossakin mallikkaasti!!!

Porkkanalle on myös peukut pystyssä, että raskautesi sujuisi tällä kertaa onnellisten tähtien alla!

Muutamat pyysi lähettämään energiaa jouluvalmisteluihin ;-). Voi hyvät ystävät, se energia on tällä hetkellä itseltänikin kateissa. Jotenkin vaan väsyttää enkä saa itsestäni mitään irti. Toisaalta onhan tässä vielä aikaa. Sitten kun saan taas innostuksen puuskan, niin yhdessä päivässä syntyy vaikka mitä ;-). Päätin etten teekään niitä pasteijoita. En yksinkertaisesti jaksa. Taidan kuitenkin tehdä siitä torttutaikinapaketista torttuja, helppoa ja nopeaa. Tai sitten en enää lisää torttuja teekään, vaan säästän taikinan uudeksi vuodeksi ja teen esim. kinkkupaprikarullia, joita onkin jo jouluksi pakastimessa. Tammikuun loppupuolella on vanhimman tytön 6-vuotis synttärit, todennäköisesti leipomuksistani säästyy osa myös niihin juhliin.

Tämä päivä meni kaupunkireissulla. Vein tytöt miehen tädille hoitoon ja itse menin hammaslääkäriin. Huomenna poika haluaisi Vuokattiin lumilautailemaan. Olen jo luvannut, että lähdetään, joten täytyy kai aamulla ruveta tekemään eväitä.

Sori pääasiassa omanapainen viesti. Masunasulle toivotan vielä onnea oviksen bongaukseen! Toivotaan, että se ovis sieltä tulee. Hyvältä ainakin vaikuttaa!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
44/73 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti omanapainen viesti...

Jipii!!! Vihdoin tuli ovistestiin vahva viiva!!! Tosin mammaksi.fi :stä ostetut testit eivät näytä toimivan ollenkaan :/. Näyttävät edelleen haaleaa viivaa eli ei ovista. Tohkeissani ultran jälkeen kävin apteekista ostamassa h#%&¤?%n kalliitta Clearbluen testejä, koska niiden pitäisi olla " idioottivarmoja" . Tämä testi näytti siis tänään oviksen ja siihen luotan. Esikkokin sai alkunsa siitä kierrosta, jossa Clearbluen ovistesti näytti plussaa. Pääsen vihdoinkin piinailemaan. Toivottavasti mieheni jaksaa tänäänkin vielä pöllytellä peittoja kanssani ;-).

Tsemppiä kaikille haahuille tasapuolisesti!!!!

Tulen myöhemmin taas kirjoittelemaan lisää. Nyt siivoamaan keittiötä ja sitten ulos kipakkaan pakkaskeliin ulkoilemaan.

masunasu, kp17

Vierailija
45/73 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!!!

Meidän pitäis ehkä huomenna lähteä mummulaan kuusta hakemaan. Katsotaan ehditäänkö vai mennäänkö vasta aatonaattona.

Esikoinen vaikuttaa taas jo vähän nuhaiselta, joten näinköhän meillä taas sairastetaan jouluna. Voi kun toivon ettei nyt olis kuumetta tai korvatulehduksia just sillon. Itselläki vähän nenä tukossa. Täytynee ottaa extra-annos c-vitamiinia.

Kiitos kaikille tsempityksistä!!! Kiva kun jaksatte kannustaa.

Nyt kyllä vaan ikävä todeta, ettei niistä kannustuksista tällä erää tainnut olla apua mahan kannalta. Oireet on poissa, ollut jo muutaman päivää. Ei ole enää kuin tämä selkäsärky. Ei vihlo mahassa, nännit ei ole enää arat jne. Voisinpa melkein varmaksi sanoa, että tällä erää alkio kehitys tyssäs jo heti alkuunsa (rv4+4 tienoilla tais oireet lakata).

Nyt sitten tarvis jaksaa tämän selkäsäryn kanssa kärvistellä keskiviikkoon tai torstaihin. Jos ei vuoto ala sitä ennen niin silloin menen polilla käymään. Ei tarvi sitten enää joulua murehtia.

Ajattelin vielä tänään käydä rtestinkin hakemassa, katson onko viiva alkanu jo haaleta.

Tällästä tänne.

Mä jo tässä mietin, että mitenköhän saan tsempattua itseni uutena vuotena reissuun. Kun pitäis mennä mun sukulaisen luo. Mä nimittäin pelkään kuulevani tältä odotusuutisen, koska on vähän vihjaillut että heillä vauva toiveissa. Ja kun mä aina oman km tienoilla olen kuullut jonku tuttavan odotuksesta, niin näinköhän se sittentällä erää olis tuo mun sukulainen, joka uutisensa kertoo. Vaikka toisaalta, ei kenenkään vauva ole multa poissa. Mut ei sitä vaan sit haluu olla just keskenmenon kokeneena tuossa tilanteessa, koska ei kuitenkaan pysty oikein kovin innolla toista onnittelemaan. No kai se sit siitä...jos niin käy.

Nyt aamupalalelle.Tänään tarvis lähteä käymään huonekaluliikkeessä lipastoa katsomassa.

-Porkkana-

Vierailija
46/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut ihana viikonloppu, on satanut lunta ja pakkasta on. Pistin eilen aamusta heti mattoja ulos tuulettumaan ja siellä ne ovat vieläkin.. =) Saavat kunnon tuuletuksen.

Vaikka lääkäri käski lepuutella tuota koipea, mutta enhän minä ole sitä noudattanut laisinkaan. Olen tehnyt vaikka mitä. =) Kyllä sen illalla sitten huomaa, että ei ole pysynyt paikoillaan ku polvea pikkusen särkee. Tiistaina menen jo ihan normaalisti töihin, ei se enään ole onneksi niin kipeä et saikkua tarvis hakea lisää.

Porkkana: Toivottavasti kaikki olisikin hyvin, vaikka oireita ei nyt ole ollut. Älä menetä vielä toivoasi. Pidän peukkuja että kaikki menisi hyvin loppujen lopuksi. Ja, jos vuotoa ei näy ja selkäsärky jatkuu niin mene ihmeessä lääkäriin. Tsempityksiä sinulle paljon!

Masunasu: Hyvä että sen oviksen olet bongannut. Toivottavasti olette saaneet pöllyyteltyä peittoja kunnolla. Sinulla on mitä piinailla sitten loppukuusta. =) Tsemppiä!

Titi75: Miten konsertti sujui? Taisi olla ihana konsertti. Tuosta Boccellista tuli tv:stäkin juttua ja sen laulu on kyllä mahtavaa kuunneltavaa.

Luumis: Miksi et kuitenkaan testaisi...? Niin kuin masunasu sanoi, että kaksosraskaudessa toinen menee kesken.. Tee ihmeessä testi, jos sinulla vaan niitä oireita vielä esiintyy.

Femmamamma: Tuo kommunikointi miehen kanssa, se on sitä mikä on tässä elämässä vaikein asia. Voi elämä, joskus saat oikein vääntää rautalangasta asiat et ne menee perille. Mutta, hyvä juttu kun olette edistyneet. Siitä se sitten lähtee.. =) Tsemppiä!

Kuonokas: Eikö tosiaan lääkäri suositellut, että odotatte edes yhdet menkat ennen kuin yritätte uutta raskautta...? Onpa kumma, koska olen niin monelta kuullut et lääkäri suosittelee odottamaan nuo ekat menkat ja sitten uutta yritystä kehiin.

Oma napa: kp 24/29-31.. Pikkusen on mahassa nippaillut ja rinnat ollut arahkot. Mutta, muuten ei oikeastaan ole mitään muita " oireita" esiintynyt. Ei tässä voi muuta kuin odotella ensi viikkoon. Se olisikin kun saisi maailman parhaan joululahjan. =)

Tänään täytys tehdä pipareita, leipoa yksi kakku, käydä joulumarkkinoilla.. Kyllä noita jouluaskareita löytyy vaikka kuinka, jaksais kaikki vaan tehdä. =)

Oikein ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille =)

Kaksonen76

Vierailija
47/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippailee ja vihloo...siinäpä ne tärkeimmät.

Viikonloppu meni valmistujaistohinoissa ja suriessa läheisen ystävän äkillistä poismenoa. Kyllä elämä on sitten julmaa, kun 6kk vauvalta viedään isä ja naiselta avopuoliso ihan yhtäkkiä.

(.) Edelleen pyöreä on. kp 22/27-34, menkkoja odottelen alkaviksi jouluaaton tietämillä...ei kauheesti innosta ajatus vatsakipuisena keittiössä hääräämisestä, mutta mitään muutakaan en uskalla odottaa vaikka just oviksen aikoihin taas puuhasteltiin.

LT: Ostin aerolates-videon, kun näyttää siltä, et salin joululukkari on vähän köyhänlainen tuntien osalta. Suurin osa alkaa klo 18 ja jos mä pääsen klo 16, en takuulla odottele kaupoissa kierrelleen 2 h jumpan alkua. Jos taas kotiin tulen välillä menee tunti matkoihin enkä kuitenkaan ehdi syödä. Siispä jumppaan kotona korvikkeeksi niinä päivinä kun en salille ehdi. Paino junnaa edelleen 80 kilon tietämissä.

Tällaista tänne. Joulusiivot vielä ihan vaiheessa. Pitäis varmaan rupee tekemään.

Nonna

Vierailija
48/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita kaikille. Täällä on mennyt joulusiivouksessa IHAN KOKO PÄIVÄ! Mutta tämä olikin jo aiemmin sovittu miehen kanssa, että nyt tänä su:na on siivo tehtävä, muuten jää tekemättä. Koko tuleva viikko on kuitenkin vielä ainakin meillä kovin kiireinen.

Porkkana: Älä menetä toivoasi sen pikkuisen suhteen. Tiedän omasta kokemuksesta myös mitä tuo kurja selkäsärky on noissa km:ssa, mutta joku myös aiemmin kirjoitteli, että selkäsärky voi olla ihan osa normaaleja raskausoireita. Olen itse myös kuullut, etti joillakin ei muuta olekaan kun pelkkä selkäsärky raskausoireena. Hakeudu kuitenkin ihmeessä lääkärille vielä ennen joulua tosiaan jos tuntuu sille, ettei kaikki ole kunnossa.

Masunasu: Loistavaa, että nyt sait sen kunnon vahvan viivan ovistikkuun. Hyvä, että olette jaksaneet myös aktiivisesti pitää simpat liikenteessä. Kivaa, että sinäkin pääset piinailemaan. =)

Kaksonen: Koska sinä pääsit piinailemaan? Olikos se joulun väliviikolla? Itselläni pitäisi varmaan väliviikolla sitten piinaviikko myös olla. Saas nähdä miten käy?

Nonna: Voihan surku mitä uutisia sieltä teidän rintamalta. Otan osaa suruunne. Ei tuohon oikein osaa mitään muuta sanoa. Kyllä elämä välillä koettelee julmalla tavalla. Voimia sinne suuntaan kovasti.

ON: Mä olen tuosta siivouksesta niin poikki, että jaksa kovasti kirjoitella, mutta kyselitte miten Bocellin konsertti meni? Onneksi varasin sen Nessu-paketin mukaan käsilaukkuun. Sieltä kun ensimmäinen kappale pärähti, niin olin NIIN herkistyneessä tilassa, että kyyneleet vaan valu silmistä. Onneksi sielä oli pimeetä. Sielä sitten niistelin nenää vähän väliä. Konsertti oli kerta kaikkiaan mahtava. Bocellin taustana soitti 80 henkinen Tsekin kansallinen sinfoniaorkesteri, joten eivät olleet ihan millään pienellä setillä liikenteessä. No kyllä se sitten upealta kuulostikin. En osaa sanoin kuvailla sitä tunnelmaa mikä sielä hallissa vallitsi. Ja se oli ihan tupaten täynnä väkeä. Kaksi tuntia joka ikinen ihokarva oli kyllä niin pystyssä kun vaan olla ja voi. Jos Bocellin musiikki kuulostaa hyvältä ihan vain CD-levyltä, niin voitte vain kuvitella mitä se kokemus on live versiona!!! Ja sen konsertin jälkeen jäi sanoinkuvaamattoman hyvä olo!

Omia oireita on lähinnä se, että vatsaa nippailee koko ajan. Kova painon tunne ollut alavatsassa koko tämän päivän ja ihmettelin, kun eilen rakastelun jälkeen vessareissulla tuli ihan aavistus¿siis todella vähän verta¿voisiko olla jotain kiinnittymisvuotoa. Se oli vain tosiaan se hyvin pieni määrä sen yhden kerran heti rakastelun jälkeen, eikä muuta ole näkynyt. Eilisestä tasan vko sitten lauantainahan mulla oli ne tosi kovat vatsakivut ja vein miehen kädestä taluttaen makkariin, että nyt vois olla hyvä aika touhuiluun. Ajattelin vaan, että eikös se kiinnittyminen tapahdu jotain 6pv oviksesta? Muistaakseni joku sellaista kirjoitteli joskus. No se olis sopinut tähän eiliseen kuvioon. Eli ellei tuo niukka vilahdus vuodosta ollut merkki saapuvista menkoista ja eivät yllätä tämän viikon aikana, niin sitten ¿ehkäpä¿ pääsisi piinailemaan. No mitenkään super aktiivisia ei tässä kuussa olla oltu, mutta eihän se tarvi kun sen yhden kerran oikeaan aikaan, mutta¿katsotaan nyt miten käy. No jouluani en aio sillä pilata, vaikka mensut tuliskin. Niin ja en tiedä kuvittelenko vaan näitä juttuja, mutta eilen kun olin saunassa löylyissä, niin mua PALELI saunassa. ollut näissä kahdessa ekassa sama juttu. Sellainen hassu sisäinen kylmyys¿.en osaa selittää. Mutta voi olla, että mä vaan kuvittelen. Lämpöjäni en sillain ole seurannut, mutta nyt piruuttani olen muutamana iltana katsonut, niin lämpö on ollut ihan normaali. Kai mä vaan kuvittelen näitä juttuja. Vielä pitäis jaksaa viikko venata, ennenkö mitään ihmeellistä varmaankaan olis näkyvissä. Parempi vaan olla miettimättä sen suurempia, niin ei tule sitten pettymyksiä.

Mä maksan nyt parit laskut ja valmistaudun katsomaan Idolsin finaalia.

titi75

Vierailija
49/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumis, olitko siis Helsingin messarissa koiranäyttelyssä vai ymmärsinkö väärin? Itse siis olin tänään siellä tuon meidän karvakasan kanssa. Ei ole kyllä nuo sisänäyttelyt minua varten, alkaa aina ahdistaa se kaikki melu ja tungos.

Masunasu, iso hurraahuuto oviksen bongaamisesta! Minulla on käynyt samoin kuin sinulla eli esikoista aloin odottaa juuri siitä kierrosta kun bongasin ovisplussan clearbluella. Taidanpa marssia minäkin ostamaan paketillisen heti seuraavaan kiertoon. Nuo aconin tikutkin juuri loppuivat enkä kyllä aio ostaa niitä lisää kun tuntuu että ne minulla näyttää mitä sattuu. Tai sitten vaan mun kropassa tapahtuu mitä sattuu...

Itsellä on nyt taas iso ihmetys kun nyt ne lämmöt sitten lähtivätkin nousuun. Ja meillä loppui jtp kestävyys puuhastelun suhteen jo sitä ennen joten jos ovis on ollut vasta myöhään niin haaskuun meni sekin. On kyllä ollut jotain vatsakipuiluja ja niiden takia menin ihan varmuuden vuoksi labraan kokeeseen että saadaan varmistettua että se tulehdus tosiaan parani sillä lääkekuurilla. Huomenna saan tulokset.

Mutta kaipa tässä sittenkin piinaillaan... ehkä? Huonoa oloa ja väsymystäkin on ollut mutta niin on ollut joka päivä siitä asti kun aloin sen Parlodel-lääkityksen, siitä tulee minulle aika ikäviä sivuvaikutuksia. Ja nyt vielä enemmän kun annosta nostettiin.

Onko täällä ketään muuta jolla on joku jatkuva lääkitys raskautumisyritysten tukena? Tuon lääkityksenkin takia harmittaa aina niin vietävästi se tädin vierailu kun se tarkoittaa sitä että edelleen pitää vaan kestää niitä sivuvaikutuksia, sen lisäksi että taas toiveet vauvasta häviävät ilmaan.

Jaahas, piti ihan pikaisesti kirjoittaa mutta juutuinkin lörpöttelemään. Onnea piinailijoille ja oviksen bongailijoille ja kaikille muillekin tasapuolisesti.

Vierailija
50/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille ja huokaisten täältä yksi liittyy joukkoonne *huoh*.

Omaa napaa tulee täältá:

Olen seuraillut juttujanne jonkin aikaa ja taikauskosta en ole itse kirjoittanut, kun niin ajattelin, että entäs jos vaan tulenkin taas tästä kierrosta raskaaksi, mutta eipä se vaan niin onnaa.. Täti tuli siis kylään, perjantaina, 3pv myöhässä, vaikka kuukautiset on aina ajallaan ja kesti vaan tähän asti. Siis alle 48 tuntia kunnon vuotoa. outoja juttuja nämä mensut..

Olen yhden pienen pojan äiti (08/03) ja yhden hollantilaisen miehen (28v) aviovaimo (30v). Kakkosta ollaan yritetty elokuusta 05. Heti tärppäsi ekasta kierrosta silloin, mutta meni myös melkein heti kesken (rv 4+4). Järkytys ei kyllä ollut kuitenkaan pieni, koska eka raskaus onnistui tosi helpolla ja meni hyvin, joten ei käynyt mielessäkään että jotain voisi sattua.. No sitäkin korkeammalta pudottiin ja epäily on vahva että työpaikalla alkaneen kiusauksen ja stressin takia näin kävi, johon lääkäri ei juuta eikä jaata sanonut tietenkään. Olen opena ja toinen sellainen alkoi vaatia tuntejani ja sai káännytettyä puoli työpaikkaa vastaani :-/ Mutta nyt siis tilanne ilmeisesti ohi ja pitäisi senkin takia valoisemmalta näyttää..

Niin, että tilasin sitten ovis tikkuja ja raskaustestejä just tosta raskaustestit.comista ja eikun vaan kiertoa odottelemaan.. Esikoisen kohdalla alkoi niin, että kp8 simpat lähti matkaan ja se onnas, oli nääs vaan yks mahku siinä kuussa.. Eikä kyllä ollu alussa raskausoireita ollenkaan silloin alussa, joten en osaa nytkáän niitä odottaa.. Ovista en bongaa ikinä.

Kysymyksiä siis oliskin: Voiko ovulaation ajankohta vaihdella? Mitä vois tehdä et edesauttais raskauden alkamista (peiton pöllyyttämistä lukuunottamatta siis ;-) se kyllä onnistuu:)Millon kannattaa alkaa tikuttaa niillä ovistesteillä ja kaikkea muuta mahdollista, mitä osaatte kertoa???

Kova olis halu saada toinen lapsi ja miehellä myös! Masentaa kun meidän paikallisella mammojen listalla ainakin 4 raskaana olevaa mammaa on ilmottanu sen nyt tällä viikolla ja minäkin olin melkein varma, kun ne menkat oli myöhässä (tein varmaan 4 testiä..) mut ei niin ei.. Nyt oli viime viikolla vielä silmätulehdus ja täyty vielä kaikille kertoa et on raskauden mahdollisuus et mitä lääkkeitä voi ottaa (kun silmälääkäri äidin tuttu) ja sit kaikki tietty kyseleen..

Nyt lopetan, mutta palailen mahdollisuuksien mukaan ja niin kaikille plussanneille ja haamuplussanneille niitä tarrasukkia ja paaljon peukkuja matkaan!

peebee kp3/26-30

Vierailija
51/73 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just palattiin vasta kuusenhaku reissulta. Pikaisesti tulin vaan kurkkaamaan uudet viestit.

Juu kyllä se nyt vaan on niin, ettei tästä raskaudesta tullu mitään. Joten ei kannata enää yrittää tsempata tämän osalta. Tänään on jo pientä tuhrua näkynyt, joten. Selkäsärky+tuhru= varma keskenmeno. Ja uskokaan mua, mä TIEDÄN näin olevan mun kohdalla!!!!!!!!!

Nyt vaan mietin, että miten tästä edetään...millon meen lääkäriin, ja mitä toimenpiteitä ois edessä.

Tsemppiä muille!!!!!

Mä tosiaankin toivon, että joskus näille keskenmenoille löytyis joku syy.

-Porkkana-

Vierailija
52/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Axelara[/b]

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Femmamma[/b] mä 33v 5 muksun äitee Pirkanmaalta,mies on 45. Meillä on minun lapsii 3 ja yhteisii 2 eli kuopuksemme on 7/04 syntyny. Km 6/ 2005,viikot oli 15+2 ja synnytin pikkuveikkamme .

[b]hende[/b] 32 vuotta, mies 34, asutaan Länsi-Suomessa, esikoinen toiveissa. keskenmenot 11/2004 rv 5 ja 6/2005 rv 8.

[b]Juanita[/b] Ensimmäinen pienokainen on ollut toiveissa kesästä -05. Km huhtikuu -05. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Minä olen vm -80 ja mies -77.

[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.

Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.

[b]karoli[/b] 28v ja asun Saksassa saksalaisen mieheni kanssa. Meillä on poika synt. 09/02 ja pikkukakkosen yritys aloitettu 02/04. Keskenmenoja kaksi: 11/01 (rv 9 kohdunulkoinen) ja 05/05 (rv 6+1).

[b]katri72[/b] Olen 33-v ja mies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/02 tai -03. Elämäni eka plussa 3.7. Ultrassa 19.7. ei havaittu mitään eli kesken oli mennyt jossain vaiheessa.

[b]Kerttukasperi[/b] Olen vm -72, mies -75 ja esikoinen syntyi 11/03. Toisen yritys alkoi 04/05, plussa 07/05 ja km 08/05 (rv9+2). Asutaan Itä-Suomessa.

[b]kuonokas[/b] Miehen kanssa ollaan molemmat 30+, asutaan pk-seudulla, tyttöesikko täyttää alkuvuodesta kaksi vuotta, km tuli rv 6+5 marraskuun lopussa (11/05).

[b]Lauris[/b] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 ja 8/05. Kolmatta yritetään. Asumme Turun seudulla.

[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,

perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )

[b]Maija_27[/b] Olen pian 27 v. ja mies on 36 v. Meillä on 02/03 syntynyt tyttö, hänen syntymänsä jälkeen ei ole ehkäisyä käytetty. Km 10/05 rv 9+2.

[b]mami-74[/b] minä-75, mies-69, pojat -99 ja -02. Pohjanmaa. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa: 11/04 (kaavinta rv 12+5) ja 08/05 (synnytys rv 14+5).

[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.

[b] marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.

[b] masunasu[/b] minä -75 ja mies -68, tyttö 4/04 haaveilemme kovasti pikkukakkosesta. Lievä PCO. Km 3/05 rv12, tuulimuna.

[b]minnilotta[/b] oma ikä 37, mies 41, kolme muksua 17v,10v ja 8v. Keskeytynyt km vk 8+4, lääk.tyhj. 11/2005

[b]Minttuli79[/b] minä 26 vee ja aviomies 30 vee Porista, esikoista kovasti yritetty ja toivottu 8/2004 lähtien. Tuulimunaraskaus 7/2005.

[b]minttumaria-78[/b] olen 26v, mies 28v ja poikia 2, toinen 3v ja toinen 6v. nyt rv 14 todettiin vauvani kuolleen kohtuun.

[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.

[b]neronja[/b] minä 36, mies 43. Lapset 98, 00, 01 ja 02. Km:t 10/96 rv5+, 3/04 rv12+, 8/04 rv12+, tm 7/05 rv9+ ja 11/05 rv6+. Kainuussa asutaan.

[b]Niamey_85[/b] Minä 20v. ja avomies 28v. Asustetaan keski-pohjanmaalla. Ensimmäinen lapsi on toiveissa ja aloitettiin asian tiimoilta puuhastelu toukokuussa. Km 9/05 rv 6.

[b]Ninni-78[/b] minä 26 mies 28. Yritys aloitettu 01/05. Plussasin äitienpäivänä, mutta todettiin tuulimunaksi rv 9. Km 7/05, rv 5-6. Esikoinen toiveissa.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.

[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.

[b]PikkuNasut[/b] minä 24 ja mies 26, pohjois-pohjanmaalta. Esikoisen yritys aloitettu 2/05, pian saatiin alulle kaksoset. Keskeytynyt km 6/05 rv:lla 10, kaavinta.

[b]pinjuska-04[/b] minä 29 v., mies 30 v. Helsingissä asustellaan. Yritys alkoi 08/03, josta seurauksena 3 raskautta: 02/04 km rv 5+5, 07/04 rv 23+6, 04/05 km rv 8+3.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10 ja 10/05 rv9.

[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.

[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.

[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.

[b]Samake[/b] Minä 32 ja mies 22 ;-). Esikoisen yritys aloitettu helmikuussa -05. Km 07/05.

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]sartsu[/b] olen 30-v viiden lapsen äiti,2 keskenmenoa kokenut. Ensimmäinen vuonna -98 oli kaksosraskaus, joka päättyi rv 9+ jotain ja sen jälkeen tehtiin kaavinta. Ja nyt reilu kuukausi sitten (10/05) todettiin np-ultrassa keskeytynyt km rv 13.

[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.

[b]taapero74[/b] Minä 31 ja mies 35. Km9/05. Huomenna jäkitarkastus. Sit ootellaan menkat ja yritys alkaa taas toden teolla.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8), nyt selvitellään löytyykö hyytymistekijää. Molemmissa raskauksissa kun kuitenkin ollut asukki.

[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.

[b]ulriina[/b] Minä -73, mies -71, lapset (kaksoset) -98. Asutaan Keski-Uudellamaalla. Kolmannen yritys aloitettu 10/04. Km 10/00 rv7+, km 2/05 rv 9+6, km 7/05 rv5+.

[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]wannabemami[/b] 28 v. Yritys alkanut 10/03. Kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 9/04 (rv 12) ja toinen 8/05 (rv 8+5). Naimisissa ja esikoinen haaveena.

[b]Zilla76[/b] minä vuosimallia -76, mies -70 ja aivan iiihana poika 07/04.

Toista yritetty heti ensimmäisen jälkeen. Km 10/05, viikoilla 5+6.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Helis77[/b] plussa 21.3.05, la 17.11.05

[b]maaria73[/b] plussa 25.3, la 30.11

[b]Pilkukas[/b] plussa 27.3. LA 1.12.2005

[b]Martina[/b] plussa 28.3., la 4.12.2005

[b]Sonnette[/b]: plussa 6.4.2005, la 11.12.2005

[b]Bojo[/b] plussa 11.4.2005, la 17.12.2005

[b]tepsukenkä[/b] plussa 21.4.2005, la 17.12.2005

[b]rouva80[/b] plussa 28.4.2005, la 10.1.2006

[b]Emmasophia[/b] plussa 6.5., la 14.1.2006

[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006

[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006

[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?

[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?

[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006

[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006

[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006

[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006

[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006

[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006

[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006

[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?

[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006

[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006

[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?

[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006

[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006

[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006

[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006

[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006

[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]tammenterho[/b] plussa 14.10.2005, la 17.6.2006

[b]MinnaY[/b] plussa 18.10.2005, la?

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?

[b]Denise-84[/b] plussa 29.10.2005, la?

[b]pörrimöykky[/b] plussa 31.10.2005, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[color=blue][size=1][b]Nimimerkki:[/b] Lauris

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 173cm/74,3kg; BMI 25

[b]Keinot:[/b] Sokeri, vaalealeipä ja karkit, erit. suklaa, pois. Koirien kanssa juoksua. Pienet ruoka-annokset ja useammin säännöllisesti.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] maria80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91

[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni

[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...

[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] masunasu

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 178cm/87,8kg; 27,5

[b]Ongelmakohdat:[/b] liikaa herkkuja ja karkkia/suklaata, liikun liian vähän

[b]Keinot:[/b] kevennän ruokavaliota, kahvileipää vain 3-4x/vko, ei juuri muita herkkuja, liikun väh. 2x/vko ja teen vatsat ja selät väh. 5x/vko

[b]Tavoite:[/b] 10 kg pois (ihanne 15 kg)

[b]Nimimerkki:[/b] neronja

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 160 cm/70kg; 27,3

[b]Ongelmakohdat:[/b] olen perso herkuille, liikun liian vähän

[b]Keinot:[/b] lasken Painonvartijoiden pisteitä, liikun väh. 2x/vko

[b]Tavoite:[/b] 5 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] wannabemami

[b]Keinot:[/b] lisää liikuntaa, vähemmän herkkuja, työmatka pyörällä tai jalan

[b]Tavoite:[/b] 4 kg pois

Vierailija
53/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoikin sitten yövuoroviikko, ensimmäinen yö on kohta taisteltu loppuun saakka.. Väsyttää kamalasti, mutta kotonakaan ei nukkumaan heti pääse kun meille tulee jotain setiä kokoamaan ihka uusia makuuhuoneen kaappeja, ärh! Jospa sitten ensi yönä vähän paremmalla mielellä..

Nyt ei päässä kyllä liikoja liiku, mutta palaan sitten myöhemmin taasn :)

Vierailija
54/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden rankkaa syyllisyyttä, että olen pitänyt teidät pimennossa...Koneella olen istunut normaaliin tapaan tuntikausia, mutten ole teille kirjoittanut. Ehkä mä pyrin siihen maaliskuuhun asti pitämään tällaista neutraalia tulee jos on tullakseen -linjaa, etten pety enää niin.

(.) kp 16/27-34 (kuinka monta viimeistä kiertoa muuten laskette tohon vaihteluväliin?), ovistestiin eilen hieman normaalia vahvemmat viivat ja kun kerroin miehelle että on taas " nips-nips" (mies sitä sillä nimellä rupesi kutsumaan, kun sanoin sille, että mahaa nippailee), halut saatiin kummasti taas jostain heräteltyä. Muutenkin tuntuu, että naimisiin menon myötä ollaan kunnostauduttu...entinen 2 kertaa kuussa on vaihtunut 2 kertaa viikossa tahtiin.

LT: Vaaka näytti perjantaina tasan 80 kiloa. Siitä on hyvä jatkaa. Tosin jouluohjelman ja perjantaina olevien valmistujaisten takia en ehdi tällä viikolla kuntoilla niin paljon kuin pitäisi. Selityksiä selityksiä, mutta kalenteria kun katselin, mietin, miten ihmeessä jaksan.

Voimia uuteen viikkoon ja Kerttukasperille onnittelut haamusta! Toivottavasti tullaan perästä. Pari viikkoa vielä saa kuitenkin jännätä.

Nonna

Vierailija
55/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin tänään ollut aikaisin liikkeellä.

MEnin sit yksin sinne verikokeisiin, sillä ei oltais saatu aamulla esikoista herätettyä, tämä kun valvotti taas yöllä ja oli vasta aamulla kuuden aikaan nukahtanu uudestaan. Nyt vielä tuolla nukkuu.

Mua väsyttää ja varmaa miestäkin, joka viime yön oli nukutusvuorossa.

Mies menee sit jonain toisena aamuna sinne kokeeseen.

Multa otettiin 7 putkee verta. Nyt sit pitkä aika odotella tuloksia.

Tiiä sitte jos sattusin nyt raskaana oleen, etä saisinko niit tuloksii sit soitella aiemminki.

Apteekin kautta kurvasin kotiin, ostin pojalle perusvoidetta (atoopikko) ja itelleni....testin! :)

Alaselkäjomotus jatkuu ikävänä. Menkkoja ei oo näkyny, eikä tuhrua. Rinnat on taas " sellaset oudot" . Jaa-a...millonkohan ton testin tekis.

-Porkkana kp...ööö...*laskee* 33/~28 -

Vierailija
56/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani: Kunhan saan neuvolaan ajan, niin ekalla käynnillä mut pitäisikin ultrata. Kesäisen keskenmenon jälkeen kun soitin neuvolaan ja siitä ilmoitin, niin terkkari sanoi, että tehdään noin seuraavalla kerralla ja sanoi vielä, että muistuta sitten. Jollain lääkärillä on kuulemma ultrauslaite siellä ja siten on siis sekin mahdollista. =) Tsemppiä sinullekin!!

Porkkana: testaa ihmeessä, niin pääset jännityksestä. Jollei tänään, niin ehkä sitten huomenna??

Oma napa: Lisää oireita olen havainnut. Musta on tullut aika herkästi hermostuva ja itkukin tulee aika herkästi. Silloin kesälläkin muistan kyllä, että aika helposti itketti, mutta en kyllä ihan niin helposti hermostunut, ennemminkin silloin oli päinvastoin eli olin mitä parhaimmalla tuulella koko ajan aina siihen saakka kun tuli np-ultra ja sain kuulla keskenmenostani. Eli aina jotain eroa huomaa tuohon edelliseen.

Jaa' a, ensi viikon lauantaina olisi sitten jouluaattokin, jo. Mihinköhän tämäkin vuosi on kadonnut. Tuntuu että aika menee nykyisin tosi äkkiä. Ovatko muut huomanneet samaa? Jotenkin tuntuu että nuorempana aika meni hitaammin ja nykyisin tuntuu, että menee koko ajan nopeammin ja nopeammin aina vaan.

Eilen tuli sitten piparitkin leivottua ja ostettiin joulukuusikin. Enää onkin lattioiden pesu ja mattojen tamppaus ja se olisi ohjelmassa nyt ensi viikonloppuna. Ja tietysti sitten se kinkun nouto ja paisto, mutta se noudetaan aatonaattona.

Mitäs haahulit, mitä teidän jouluperinteisiin kuuluu? Meillä aattona ollaan ihan vain kotona, sitten joulupäivänä anopille ja tapanina mun vanhempien luokse.

Mutta kohta puoliin pitää lähteä, joten enempiä en ehdi taas kirjoitella. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
57/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en malttanu pidempään.

Sellanen sieltä tupsahti...plussa, haamu....

kyllä mä sen arvasin.

Nyt pitäis iloita, mutta kuten sanoin....selkäsärky ei ole hyvä enne.

Saanpa sentään hyvällä omalla tunnolla sanoa, että en verikokeisiin mennessä tiennyt, että olen raskaana. :)

Epäilenpä vaan, ettei tätä kovin pitkään kestä, tälläkään kertaa.

-Porkkana-

Vierailija
58/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: onnea haamusta, vaikka en ole täysin varma haluatko onniteltavan?! No, nyt siinä sun verikokeessa selviää varmaan myös hcg:n taso tai ehkä sun kantsii mitatuttaa sitä nyt useammin, jotta nähdään pian miten raskaus lähtee kehittymään? Toivotaan kuitenkin hartaasti, että kaikki olisi tällä kertaa hyvin!

Mäkään en malttanut olla testaamatta jo tänään ja sain taas haamun. Itku, olisi vaan pitänyt malttaa mieli ja odottaa huomiseen. Mielessä on siis ne km-raskauden haamutestit ja heti alan pelätä pahinta. Ei sillä, vastahan olen kahden vuorokauden sisällä nuo testit tehnyt ja koko ajan viiva on vahvistunut, vaikkakaan tänään ei ollut yhtä selkeästi vahvempi kuin eilisen testin vertaus lauantaiseen (hmm, sanoinkohan hieman epäselvästi?). Josko nyt malttaisin odottaa pari päivää ja käyttää sit vikan testipuolikkaan? Miehelle kuitenkin vilautin testiä tänään ja hän otti sen niin tyynesti kuin vain voi. Kaipa hänkin muistaa ne haamut heinäkuulta ja onnettoman lopputuloksen. Ja tietty vaikka viiva olisi ollut vahvakin, eihän tää alkuraskaus silti mene välttämättä hyvin.

Tällaisissa mietteissä

KK

Vierailija
59/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukasperille varovaiset onnittelut =) Kuten myöskin Porkkanalle,täällä pidetään peukkuja,että selkäsärky ei enteile pahaa!!!

Tässä alkaa joulu lähestyä hurjaa vauhtia :) Ihan hassua,ettei siihen oo enää kahtakaan viikkoa.Ei kyllä yhtään " tunnu joululta" .Eilen lapset leipoi pipareita ja isommat oli siivonneet koko huushollin,kun olin iltapäivällä tuppereilla.Tänään ajattelin järkätä keittiön kaapit,ettei tarvii ovien aukaisua pelätä ;) En kyllä yleensä tee kaappeihin asti ulottuvaa joulusiivousta,mutta nyt on pakko noillekin tehdä jotain.Onpahan sitten hyvä mieli kun kaapit on järjestyksessä.

Vauvarintamalla on taas rauha maassa,ainakin nyt.Pariin kertaan oon saanut jo ukon unohtamaan kuminsa :) Eilen osuttiin jopa samaan aikaa oviksen kanssa,joten...Jotenkin on silti sellanen tunne,ettei tällä kertaa natsaa heti.Mutta ei se mitään,pääasia että yritetään.Ja onhan se tietenkin mahdollista,että yllätynkin iloisesti =)Ei vaan auttais ruveta nostelemaan liikoja toiveita,kun oon muutenkin niin malttamaton luonne ;)

Nyt tää lähtee hommiin,toivottavasti tästä viikosta tulee kaikille hyvä!!

Sari jo toiveikkaana :)

Vierailija
60/73 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttukasperi:

Porkkana: onnea haamusta, vaikka en ole täysin varma haluatko onniteltavan?! No, nyt siinä sun verikokeessa selviää varmaan myös hcg:n taso tai ehkä sun kantsii mitatuttaa sitä nyt useammin, jotta nähdään pian miten raskaus lähtee kehittymään?

No ei toi nyt oikeestaan haamu ollut. Ihan selkee viiva kyllä. Varsinki n.10min kuluttua testin teosta. Mut mut... ku haluisin oikeen sellasen tummanpunasen viivan, täysin yhtä vahvan kuin kontrolliviivaki. No...ihan sellasta en saanu.

Ei multa mitään hcg:tä nyt otettu!?

Eikä oo mitattu koskaan aikasemminkaan. En tiä miks ei gyn.pkl käynneillä oo ikinä sitä haluttu seurata.

JAa-a...kai mä loppuviikosta soittelen tonne gyn. pkl ja kysyn, miten edetään. Ellei nyt sit sitä ennen ala vuotaan tms.

Katotaan kuin nihkeitä ne siellä sit on tekeen mitään.

-Porkkana-