Tekisi mieli ilmoittautua Vaimot vaihtoon:)
Lapsetkin kannattavat ajatusta. Tämän päivän jaksossa on 6 lapsen yliboheemi yh, jonka lapset saavat mm. syödä vaikka jätskiä aamiaiseksi. Tuli mieleen, että jos tuollaiset hullut päätyvät ohjelmaan, niin miksi ei mekin....Musta se olisijännää, ja lapset saisivat lomaa minusta. Lisäksi meillä on muutama lisäjuttu, joka ei ehkä ilahduttaisi kovin perinteistä mammaa.Kämppä on kaaos ja lemmikkieläimiä riittää..
Onko kukaan täällä ilmoittautunut, ja mitäs mieltä olette ideasta?
Ainoa vain, että mulla ei ole tv-lupaa, joten siitä varmaan narahtaisi;)Vai?
Kommentit (5)
Aviosänkyjä en meinaan tahdo vaihtaa! Muuten vois olla ihan kiva kokemus.
Miehellä saattais mennä hermot vaihtovaimon kanssa, sillä se on välillä aika tarkka. Meidän lapset olis todennäköisesti ihan tyytyväisiä, jos tulis joku enemmän kotiäitityyppinen nainen taloon. Mutta ap:lle: ilmoittaudu mukaan vaan! Minä en oikeasti voi mennä, kun olen sellaisessa työssä, että se ei oikein sovi.
Yllättävän rankka kokemus, mutta kun oli ohi, niin parisuhde sai uutta potkua ja ainakin meillä ukon kanssa rakastuttiin uudestaan;)
Tottakai ilmoittaudut, jos mieli tekee. Kaveriperhe oli mukana (jaksoa ei vielä ole esitetty) ja kokemuksena juttu oli heistä tosi hyvä ja valaiseva. Eiköhän oo aika unohtumaton viikko, vaikka mitään hirveän erikoista ei sinällään tapahtuisikaan. Sinne vaan ja ilmoittautumisen jälkeenhän on vielä mahdollisuus perua, jos homma ei tunnu omalta (kuvausten jo alettua ei tietty enää voi perääntyä).