Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v: Joko teistä huomaa, ettette ole enää esim. 20v?

Vierailija
10.12.2005 |

Itse täytän ensi vuonna 30v ja kun meillä oli tänä vuonna abiluokan jälleennäkeminen, porukat oli vanhentunut tosi paljon. Ehkä 3-4 oli sellaista, joista edelleen vois ajatella, että ulkonäön perusteella olis vaikka 22v.

Luin jostakin, että ikääntyminen alkaa näkyä useimmilla just 30v ja viimeistään 35v, eli iho ei enää ihan sellainen heleä ja herkästi tulee otsaan ryppyjä jne.

Eli viimeisiä nuoruusvuosia tässä elellään, joskus multa kysellään papereita vielä ravintolaan ;)

Itse olen tutkinut naamaa ja huomaan, että otsaan tulee herkemmin rypyt, kun rypistää ja ehkä ihän vähän näkyy uurretta suupielissä, mutta ihan täydestä menisin vielä esim. 20-vuotiaasta ja kun tuolla opiskelijamaailmassa vielä olen, aina ihmetellään ikääni, kun väittävät, että menisin abista.

Ja nyt jo kahden äiti ja tosiaan 30 mittarissa ihan pian...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse kyllä huomaan vanhentuneeni, on pieniä ryppyjä otsassa ja suupielissä. Ihan hyvältä näytän silti..

Vierailija
2/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkulmissa muutama naururyppy ja suun ympärille ovat tulleet kivat hymykuopantapaiset (nuo voivat olla laihduttamisestakin peräisin olen aina ollut pyöreä nyt viimeisen vuoden painoindeksissä 19/20). Itse en ole ryppyyntymisestä ottanut mitään paniikkia itsekin tykkään miehessä pienistä naururypyistä ja muusta vastaavasta josta näkee ettei ole enää mikään poikanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjestäen luullaan 19-22v ikäiseksi,mutta mieluummin niin kuin että luultaisiin 35 vuotiaaksi.

Vierailija
4/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen tietysti eri näköinen kuin 20 vuotiaana! Ja itse asiassa kauniimman näköinen. :) Kyllä 30-vuotiaat jo näyttävät vanhemmilta ja niinhän sen kuuluukin. Minusta rypyt ja juonteet ovat kauniita. Miehille tosin alkaa tuossa iässä kovasti jo kertyä massua :)

Vierailija
5/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppiset menee 2-kymppisestä, niin silloin mä vastaan teitä 4-kymppisinä? Ja omasta mielestä olen hyvännäköinen ja lisäksi pitkä & hoikka.. Ehkä ikäarvioon vaikutti mukana olevat 3-lasta....?

Vierailija
6/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. ja minua luullaan aina 30-35 vuotiaaksi......

oli kyllä kätevää teininä kun pääsi baariin, mutta nyt ei enää naurata!

Vierailija
7/60 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se tapahtuu aina niin se ei oikeestaan oo enää hauskaa... Ainoastaan ihan tos lähikaupassa ei kun ne sentään " tuntee" ja tietää iän. Mut ihan tavallisessa marketissakin kaljaa ostaessa kysytään ikää.

Ja sekään ei oo kivaa,et luullaan " teini-äidiksi" . Ei mitään ko.luokittelua vastaan,mut ne säälivät katseet!! jne

Samaten poliisi kysyi ihan toissa viikolla kun rutiini-pysäytys,niin et " ootkos saanut vasta kortin?" HEH HEH " juu,10v sitten"

Silloin kyllä nauratti sen ilme ihan kauheesti :D

Mut joo,160cm yhdistettynä " lapsen" naamaan...

Vierailija
8/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aattelee aina et oon 3 kk ikäinen, vaik oon 100 v ja 3 kk!

Vierailija
9/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvia kehiin, kiitos! =D

Vierailija
10/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että näytän suunnilleen ikäiseltäni (29). uuden lain tultua voimaan papereita on alettu kysyä tiuhempaan, mut ei sentään joka kerta. kertaakaan kukaan ei ole vielä veikannut mua yli 30v., yleensä aina jotain 24-26. ...musta on ihan kivaa näyttää ikäiseltään, tulee sellainen varma fiilis, ettei tässä ihan kakaroita enää olla. 

Vierailija
11/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:53"]

Täytyy kyllä sanoa, että tässä on joko valikoitunein vastaajajoukko tai sitten eniten irrallaan todellisuudesta oleva vastaajajoukko. Suomalaisissa 30-naisissa ei nimittäin ole järin paljoa niitä joita luullaan alle kolmekymppisiksi.

[/quote]

Onhan tänne vastannut miehiäkin kai. Heille "näytät kaksikymppiseltä" ei ole kehu.

Vierailija
12/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis giva ku mua aina luullaan niinku 16 vee, vaik oon 45 vee. Siis, en tajuu auttakaa"!

Vierailija
13/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan kysytty papereita. Ei edes nyt.

t. 32 vuotta

Vierailija
14/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemuksesta se on paljon kiinni, etenkin nuorena aikuisena. Toiset huokuu rauhallisuutta, auktoriteettia ja jämäkkyyttä, jolloin heitä pidetään myös vähän vanhempina. Toiset taas vaikuttavat naiiveilta, epävarmoilta ja lapsekkailta, jolloin ikäarviokin menee alakanttiin. Samoin vaatetus ja muu tyyli vaikuttaa.

Tämä miehen silmin katsottuna.

Vierailija
15/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäiseksi mua luullaan, mutta kovasti ihmetellään miten mulla voi olla 9-vuotias lapsi "minkä ikäsenä sä oikein oot saanu sun lapsen???" Olen 31-vuotias, että en ihan teiniäiti kuitenkaan ole ollut =) Olen itse huomannut että mitä vanhemmaks tulee, sitä vaikeempi on hahmottaa toisten ikää, ja sama toisin päin, toisilla on vaikeempi hahmottaa mun ikää.

Vierailija
16/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on nuorekas, mutta kukaan 30-v. ei näytä samalta kuin 20-vuotiaana. En ole sellaista ainakaan nähnyt.

Vierailija
17/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu nyt 33-vuotiaana 18-24 -vuotiaaksi. Olenkohan syönyt riittävästi säilöntäaineita? :D Lapsiakin mulla on jo kyllä monta.

Luulisin, että pukeutuminen paljastaa mut ennemmin kuin muut piirteet. En käytä pillifarkkuja, tennareita/balleriinoja tai kanna käsilaukkuani kyynärtaipeessa. No, siitäkin huolimatta luullaan nuoremmaksi.

Vierailija
18/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ketju täynnä ''nuorekasta väkeä''. Huijaatte itseänne. Olette ikäisiänne, halusitte tai ette. Ja myös näytätte ikäisiltänne.

Vierailija
19/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 29, ja viimeisen vuoden aikana oon huomannut kasvoissa muutosta. Ei ryppyjä vielä, ihoni on sileä, mutta tyynyistä yön aikana painuneet unirannut ei enää lähdekään aamuisin heti herättyä pois. Lisäksi vaikka oon todella hoikka, niin kasvoista on nyt lähtenyt sellainen nuoruuden pyörekkyys pois. Kaavot on tavallaan kulmikkaammat. Pitäis varmaan lihottaa vähän.

Kropassa en oo huomannut isoja muutoksia, selluliittia tuntuu tulevan hieman helpommin kuin nuorempana, jos ei liiku. Lisäksi kroppa ei siedä enää alkoholia niin hyvin kuin nuorena, ja työpäivien jälkeen väsyttää selkeästi enemmän kuin viis vuotta sitten.

Nyt oon ruvennut pitämään kropasta parempaa huoltakin kuin nuorena, vältän alkoholia, syön terveellisemmin, yritän liikkua säännöllisesti ja käytän aina auringossa suojakerrointa. Lisäksi ostin ensimmäisen anti age-kasvovoiteen. ;)

Mua luullaan nuoremmaksi kuin olen. Papereita kysellään ja iäksi arvataan yleensä 25. Mutta mun vartalo on teinimäisen hoikka ja mulla on pitkät, vaaleat hiukset.

Vierailija
20/60 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa yhtään itse arvioida minkä ikäiseltä näytän. 11-vuotias tyttäreni tässä taannoin kuitenkin kommentoi kun sanoin olevani 34-vuotias, että äiti sä oot kyllä sikavanha, mutta onneksi sä näytät ihan nuorelta. Kroppa on nuoruuteni mitoissa ja iho on hyvä. Mielestäni tiettyä kypsymistä ei kuitenkaan pysty piilottamaan niidenkään taakse. Olen ihan mielelläni sen ikäinen kuin olen ja mielestäni näytänkin oikein hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä