Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten hoitaja pariksi tunniksi päivässä...

10.12.2005 |

Tietääkö kukaan onko sellasia hoitipaikkoja joihin voi viedä lapset hoitoon pariksi tunniksi päivässä. Koska Isän työ on aamua ja äidin iltaa, niin mihin lapset voi laittaa siiä välissä 2-3 tunniksi oitoon, kun meillä ei ole edes sellaisia mummoja ja vaareja tai muita tuttuja, jotka niitä pystys kattoo sen aikaa...

Mikä ois hyvä ratkasu?

Valottasko joku mulle vielä hieman niistä mll:än hoitajista?

ja paljon maksaa? ja ootko ollu tyytyväinen?

Kiitos sille joka jaksaa vastata...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut laittaa vaikka työkkärin sivuille tiedon että hakisitte kotiin lastenhoitajaa aina pariks tunniks päivisin..

Tai muuten johonkin paikkaan (kauppaan/opiskelija taloihin/ lastentarvikeliikkeisiin tms) ilmoituksen että hakisitte lastenhoitajaa, varmaan joku opiskelijakin saaattaisi kiinnostua.. tai vanhempi rouva joka mielellään katselisi lapsianne..

Vierailija
2/3 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ovat koulutettuja, joille pitää maksaa 4,20¿/h ja minimi palkka on muistaakseni kahdesta tunnista. (Itse en tätä sääntöä noudata)

Lisäksi on korvattava mahdolliset matkakulut (tätäkään en itse pyydä) ja jos on pitkä aika niin myös hoitajalle on annettava mahdollisuus syödä.

Kannattaa soittaessa MLL:n jo ilmoittaa, että haluaisi hoitajan joka olisi esim. joka päivä klo 12 - 14. Se ei välttämättä onnistu, mutta kokemuksesta vin myös kertoa, että on hoitajallekkin mukavampi mennä tuttuun paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisikö lähipiiristä/leikkipuistosta jne. joku kotiäiti, joka ottaisi teidän lapsenne pariksi tunniksi omien lastensa kaveriksi? itse olen lupautunut ensi syksynä ottamaan meidän lapsen kaverin isosiskon meille aamuhoitoon parina päivänä viikossa, kun tokaluokkalaisella alkaa koulu vasta klo 10 ja vanhemmat menee jo aikaisin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan