)))))) TRUPLAT laskettelee lauantaihin ((((((
Simahdin siivouspäivän uuvuttamana kympiltä petiin ja tässä sitä sitten ollaan... Melkein riitti unta aamuun asti joo *kiukkuaa ja polkee jalkaa*
[color=green]Tänään olisi nyt sitten se paljon mainostamani kerhon joulujuhla. Vieläkin on epävarmaa, kuinka lähdön kanssa käydään, mutta pohjustin tytön jo eilen siihen, että homma taitaa mennä sivusuun. Isovanhemmat olivat iltakahvilla ja pyysin tyttöä esittämään joulujuhlan laulut heille, onpa esitettynä nyt sitten edes vähän pienimuotoisemmalle yleisölle...
[color=blue]Jokos Axe on leppynyt miehelleen..? Mites muuten, onko se teidän " viikonloppu-poika" tulossa teille joulunviettoon, vai viettöökö omien vanhempiensa kanssa?
[color=orange]Federica
Onkos teillä lähivuosien suunnitelmana pysytellä siellä " rapakon takana" vai palaatteko Suomeen opiskelujen jälkeen?
[color=red]Leanna
*reps* Meillä on molemmat lapset kantaneet mun punaiset pitsirintsikkani pyykkinarulta keittiöön vieraiden kahvitellessa. Siis siinä iässä, kun on juuri opittu kunnolla kävelemään ja perässä pitää aina rehata jotain kummallista. Kirotut rintsikat, mutta ilmeisesti sitten lapsista jotenkin mielenkiintoisen väriset! Ei nyt ehkä niin noloa, kuin joku kortsu, mutta kyllä emännän naamanväri on tainnut sointua yllättävän hyvin rintaliivien kanssa yhteen...
[color=hotpink]Kuinkas Mii toipuu baari-illasta? Sinne te taisitte kuitenkin päätyä, vai kuinka?
[color=blue]Entäs miten Piipaan pikkuinen? Minkälaisen diagnoosin saitte?
[color=green]Mä lähden surffailemaan, ei väsytä yhtään...
Serpenttiini ja hiljainen massu (yleensä kova rumba, kun istun tässä, mutta vauva vissiin meinaa et ois nukkuma-aika...)
Kommentit (22)
Kyllähän toi omakin teksti näyttää vähän erikoiselta nän jälkikäteen ajatellen, mutta kyllä sitä ns. nuoruutta (nuoriahan tässä vieläkin tosin ollaan) ehti kyllä ihan tarpeeksi juhlia vuosien kuluessa! Mä olen muuttanut jo 17-vuotiaana pois kotoa yksin asumaan, joten ilmeisesti aika normaalia silloin, että biletys kuuluu asiaan...Sitä ennen olin kaikki viikonloput reissussa ikäistäni vanhempien serkkujen ja tuttujen luona, ja minne muuallekaan kuin baariin, festareille, risteilyille jne. Oli kyllä hauskoja aikoja! Siis osa selittyy sillä, kun mulla oli tuolloin nuorempana yksi tosi pitkä seurustelusuhde ja tää silloinen mies asui eri paikkakunnalla, eli mä reissasin viikonloppuisin aina miehen luokse ja sitten eikun vaan juhlimaan...sitten hieman vanhempana muutinkin jo ulkomaille opiskeluvaihtoihin ja olihan se ihanaa aikaa! Uusia ihmisiä, uusia kaupunkeja, uusia baareja ja musiikkia...No voi ainakin rehellisesti sanoa, että ei ole nuoruus jäänyt elämättä! :)
Kävin shoppailemassa vaatteita valmistujaisiin ja löysinkin paidan sinne:) Mutta tsiizuz miten huono valikoima odottaville äideille on:( Katoin netistä kaikki mahdolliset nettikaupat ja kiertelin äitiysvaateliikkeitä, mut ihan ihme rättejä oli tarjolla. Lindexistä sitten löysin, ei tuokaan paita kovin hieno ole, mut hienoin mitä löysin. Jos joskus vielä kakkosta alan odottaa niin sitten pitää alkaa itse ompelemaan odotusvaatteita niin saa sellaset kun haluaa.
[b]Federica[/b]: Tunsin itteni ihan mummoks kun luin sun tekstiä :D Mulla tuo huima bileputki jakso kestää vaan muutaman vuoden, ei puhettakaan et oisin jaksanu mitään kymmentä vuotta:) *kalkkeutunut* Aloitin nuorena ja lopetin nuorena, miehen löytyessä alko baarien vetovoima hiipua ja koti-illat kiinnostaa:)
Kauhee nälkä, pitäiskö vetästä vielä jotain " yöpalaa" naamaan... mä voisin syödä ihan jatkuvasti :D Jääkaappia kohnaamaan->