Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

)))))) TRUPLAT laskettelee lauantaihin ((((((

10.12.2005 |

Simahdin siivouspäivän uuvuttamana kympiltä petiin ja tässä sitä sitten ollaan... Melkein riitti unta aamuun asti joo *kiukkuaa ja polkee jalkaa*

[color=green]Tänään olisi nyt sitten se paljon mainostamani kerhon joulujuhla. Vieläkin on epävarmaa, kuinka lähdön kanssa käydään, mutta pohjustin tytön jo eilen siihen, että homma taitaa mennä sivusuun. Isovanhemmat olivat iltakahvilla ja pyysin tyttöä esittämään joulujuhlan laulut heille, onpa esitettynä nyt sitten edes vähän pienimuotoisemmalle yleisölle...

[color=blue]Jokos Axe on leppynyt miehelleen..? Mites muuten, onko se teidän " viikonloppu-poika" tulossa teille joulunviettoon, vai viettöökö omien vanhempiensa kanssa?

[color=orange]Federica

Onkos teillä lähivuosien suunnitelmana pysytellä siellä " rapakon takana" vai palaatteko Suomeen opiskelujen jälkeen?

[color=red]Leanna

*reps* Meillä on molemmat lapset kantaneet mun punaiset pitsirintsikkani pyykkinarulta keittiöön vieraiden kahvitellessa. Siis siinä iässä, kun on juuri opittu kunnolla kävelemään ja perässä pitää aina rehata jotain kummallista. Kirotut rintsikat, mutta ilmeisesti sitten lapsista jotenkin mielenkiintoisen väriset! Ei nyt ehkä niin noloa, kuin joku kortsu, mutta kyllä emännän naamanväri on tainnut sointua yllättävän hyvin rintaliivien kanssa yhteen...

[color=hotpink]Kuinkas Mii toipuu baari-illasta? Sinne te taisitte kuitenkin päätyä, vai kuinka?

[color=blue]Entäs miten Piipaan pikkuinen? Minkälaisen diagnoosin saitte?

[color=green]Mä lähden surffailemaan, ei väsytä yhtään...

Serpenttiini ja hiljainen massu (yleensä kova rumba, kun istun tässä, mutta vauva vissiin meinaa et ois nukkuma-aika...)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työviikko takana, mutta edessä kiireinen viikonloppu opiskelujen suhteen. Pari raporttia on saatava valmiiksi, joten urakkaa löytyy. Kunpa vain joskus saisi nämäkin opinnot tehtyä, niin en kyllä ihan heti aloittaisi uusia tutkintoja. Eiköhän tässä ala olla jo yhdelle ihmiselle ihan tarpeeksi!

Serpentttiini: Eli rapakon takana asustellaan ihan pysyvästi, ollaan oltu nyt poissa Suomesta jo melkein 7 vuotta ja tarkoitus on olla jatkossakin. Lähinnä miehen työn takia ollaan ulkomailla, koska miehelle ei löydy tarpeeksi haastavaa työtä Suomesta. Joten...näyttää pahasti siltä, että pysyvästi olemme maailmalla, ajatukseen on jo tottunut, että emme palaisi takaisin kotimaahan. On sen verran tullut jo maailmaa nähtyä, että Suomikin alkaa tuntua jo aika vieraalta, eikä siellä varmaan osaisi enää edes asua. Tiedä sitten, kuinka mieli muuttuu, mutta molempien työn takia lähinnä on ' joutunut' alunperinkin lähtemään maailmalle. Ihan ok sinänsä, mutta elo on huomattavasti rankempaa, vaativampaa ja yksinäisempää poissa tutuista maisemista. Itse ehkä haluaisin takaisin muuttaa Suomeen jossakin vaiheessa, mutta siihen on jotenkin tottunut jo, että kaksistaan elellään täällä kaukana kaukana...koti-ikävä aina vaivaa kausittain.

No tulipas taas pitkä analyysi...ehkä mun pitäisi jatkaa taas raporttien parissa, kun kellokin on jo vaikka mitä!

Vierailija
2/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sitten eilen viihteellä!!!:)

Miehen työpaikan pikkujouluissa. Eka oltiin ravintolassa syömässä ja sitten jatkettiin matkaa baariin. Kotoa lähettiin n.17.30 ja kotona oltiin 22.30...et ihan niin kauan maltettiin olla pois!!=)

Mun äiti oli tytön kanssa illan ja laittoi sen yöunille ja hyvin niillä kuulemma oli mennyt, vaikka tyttö nosti hirveen metakan kun me lähettiin.

Ilta meni mukavasti vaikka siellä suurinosa oli aika moisessa kunnossa (pomo tarjos ruuat ja juomat).

Ollaan miehen kanssa viimeksi oltu kahestaan liikenteessä maaliskuussa (kaverin häissä) jossei lasketa paria ultrakertaa ja yhtä kauppareissua.

Me mentiin ajoissa nukkumaan (heti kun kotiuduttiin), mutta silti olo edelleen tosi väsynyt.

Ruuan sain just uuniin ja nyt aattelin vaa loikoilla sohvalla!!=)

Uusille tervetuloa!!!!

Ja pahoittelut tädin kouriin joutuville!!!:( Uutta yritystä!

Kaverini sai torstaina pikkusen pojan!!!=) Painoa oli tulokkaalla 3445g ja pituutta 49cm!!

Ennestään niillä tyttö 2.5 vuotta!

Taidan yrittää käydä lukemassa eilisen pinon (jos tyttö on asiasta kanssani samaa mieltä).

Palaillaan!!

toioopi lottis rv. 26+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jäänyt pinoutuminen vähän nolliin, sain eilen ihme puhdin ja tein työpäivän jälkeen joulusiivouksen:) Taas on joulu askeleen lähempänä, enää jouluruokia ja kuusta vaille.

Kiitoksia [b]Axe[/b], just tota tarkotin:) Oon ihan samaa mieltä sen sun tutun sh:n kanssa, mulla ihan samanlainen olo ton harjoittelun jälkeen, et terveitä vauvoja ei vaan VOI syntyä. Niin paljon näkee niitä ei-terveitä-vauvoja.

Järkyttävä meteli kuuluu taas seinän takaa:/ Käsittämätöntä et aamusin kun saa silmät auki pitää heti alkaa popittaa stereoita täysillä. Toi meidän väliseinä tulee varmaan vielä romahtamaan tosta jumputuksesta.

Taidan lähtee ulos koiran kanssa, jospa se sitten olis hiljentynyt.

[color=lime][size=4]Hauskaa viikonloppua truplikset!!

Vierailija
4/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait kuitenkin vielä unta Serpenttttiini!!!!

Meillä aamu alkoi klo 8.05 ja lattioiden pesulla=(

Koiraparalla tullut ripulit poikien huoneen matolle ja sieltä pitkin lattioita omalle pedilleen asti.Kyllä mä yöllä juomassa käydessäni ajattelin että ompa karsee kakkan haju,ketä kaasuttelee!!!!????

Mutta ei ollu kiva herätä siihen hajuun,että koiran köntsät haiseekin!!!!

Osaako kukaan sanoa miten Tamagotchi laitetaan paussiin???HELP!

Tytär 7v lähti kaverille ja jätti tän vehkeen tänne.Nyt se piipittää ja pyytää huomiota ,enkä mä osaa sitä käyttää......

Kun ne sai nää virtuaali lemmikit sanoin heti etten sitten niitä hoida vaan kantavat huolen niistä itse,ja tässä sitä ollaan=)

Ja Marieelalle piti vielä toivoa että se kurja pahoinvointi jo alkais hellittää!!!!!!!

L+5

Vierailija
5/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin sit illalla vielä shoppailemaan :) Löysin 2 paitaa ja ihanat farkut jotka jäi vielä kaupan hyllylle. JC:ssä ei ollut sopivaa kokoa joten ryntäsin vauhdilla ennen sulkemisaikaa toiseen liikkeeseen, mutta matkalla jouduin auttamaan jonkun kohtauksen saanutta miestä ja kaupan ovi meni nenän edestä kiinni :/ Ne oli niin kalliit (120e), että ehkä on tarkoitus etten saa niitä. No, tänään on uusi päivä;)

Illalla lähdettiin vielä miehen ja sen kaverin kanssa kuuntelemaan bändiä. Ja taas mulla meni mieheen hermot, grrh! Alkoholin käytöstä:/ No, se on jo selvitetty!

[b]Serppu:[/b] Se poika tulee jouluviikolla luultavasti käymään, muttei aattona.

Mites [b]Miin[/b] juhlimiset meni?:)

Voi [b]leanna[/b], mä en osaa auttaa kyllä sun ongelmassa;)

A kp13 (teen kohta sen testin)

Vierailija
6/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yritetään tehdä tähtöä ulos. Mutta pojalla tuo pukeminen kestää ihan tolkuttoman kauan. Mies nukkuu eilisillan pikkujoulukrapulaansa pois vielä. Kauppaan pitäisi tänään kaiketi suunnistaa ruoka ja joululahjaostoksille. Niin ja toinen auto pitää hakea kesustasta pois, kun mies jätti sen sinne eilen.

leanna: Toi koiran ripulointi on kyllä niin ei kivaa. Meillä vasta viime viikolla siivoiltiin niitä jätöksiä moneen kertaan lattialta. Tai mies siivosi. Mä nimittäin oksensin kun yritin alkaa siihen puuhaan. Sen verran tää raskaus on tota hajuaistia herkistänyt.

Axe: Vai että ihan " töihin" jouduit kauppareissulla. Toivottavasti ei miehelle sen kummemin käynyt. Peukutukset ovisplussalle!

Serppu: Mulla on kanssa tässä raskauden aikana ollut taipumus heräillä aamuyöstä vähän väliä. Nukahdan kyllä yleensä aina uudestaan, mutta joskus saatan valvoa pidemmänkin pätkän. Sitten kun pitäs nousta sitä onkin ihan kuoleman väsynyt. Outoa... Toivottavasti nyt pääsette joulujuhlaan.

Katzu: Kurjiatollaset naapurit, jotka ei ajattele naapureita ollenkaan. Toivottavasti eivät sentään ihan kamalan aikaisin ala sitä poppia huudattamaan.

No nyt on pojalla viimein sisävaatteet päällä. Stten ulkovaatteitten kimppuun.

mirulii 11+2

Vierailija
7/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tosissaan iltaa vietettiin miehen kanssa ja nyt se lukee kokeisiin joten voin rauhassa vauvistella hetken... Sitten lähtääkin kaupungille shoppailemaan ja mulla on viel illalla 6h pätkävuoro töissä... sitten vasta vapaille. Huomenna lähtään sitten aamusta käymään Jyväskylässä (uskoisin Mirulii että kotona ollaan hyvissä ajoin niin kerkee jumppaan, mutta soitellaan)

[b]Axe:[/b] toi on ihan karseeta huomata että kaikki ne farkut mitkä haluis ostaa maksaa sen yli 100euroa... Keväällä kattelin yksiä ihania jotka maksoi 160 egee... meinasin pyörtyä kyllä joten siellä ne varmaan vieläkin kaupan hyllyllä oottaa ostajaa :/

[b]Serppu[/b] Hyvä että teillä kävi koti yleisöä niin ei lasten harjottelut mee ihan hukkaan jos ette joulujuhlaan pääse :( toivottavasti pääsette kuitenkin!!

[b]Miille[/b] hauskaa krapulapäivää!!! Taisitte eilen lähteä kuitenkin tuulettumaan, hyvä niin, toivottavasti oli mukava ilta!!

Jeps, taidan mennä laittamaan naamaa kuntoon niin pääsee viel liikenteeseenkin!!! Mukavaa lauantaipäivää kaikille!!!

Miitsu rv[b]13+0[/b] tässähän meinaa itekin pudota kärryiltä näissä viikoissa... miten aika meneekin näin nopeesti??????

Vierailija
8/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää eilen jaksanu koneelle tulla, koko päivä taas meni lääkärissä yms.

Diagnoosina esikoisella siis laryngiitti(tai jotain sinnepäin) eli kurkunpääntulehdus joka on virustauti eli ei lääkkeitä, ootellaan vaan ja toivotaan, että se menee ohi. Lääkäri totes sen siks, kun toisen ääni on maassa. Mutta se yskä ei kuulosta haukkuvalta niinkuin tässä taudissa pitäs, ota näistä sit selvä.

Viime yönä isompi neiti oli taas ihan tulikuuma ja valitti korviaan, mutta suppo helpotti joten en oikein usko korvatulehdukseen. Silti ollaan tässä ukon kanssa mietitty, että pitäskö lähtee uudestaan lääkäriin, voihan se korvatulehdus tulla niin nopeesti. Tähän asti ei onneks kummallakaan neidillä oo yhtä ainutta ollu. *koputan puuta*

Pienemmällä kuitenkin sama pöpö ja viime yön valvoin hänen yskänpuuskien kanssa. Nyt oonkin vaihteeks ihan silmät ristissä.

Serppu! Sitä enterorokkoa mä itsekkin epäilisin, mutta ei se lääkäri nähny suussa mitään. Aika outoa, koska toisen suu on ihan selvästi kipee eikä ruoka maistu vaikka nälkäin on. Banaania haukkas eilen ja heti sylki pois, jätskiä sai sentään vähän menemään alas.

Eikö nää jo alkas meidän perheelle riittää..

Anteeks omanapainen taudinselvitys.

Ai juu, vielä omaa napaa, tällä kertaa omaa ovistuskailua vaihteeks! =) Tänä aamuna lämmöt oli nousseet eli ovis oli eilen. Ja ihme juttu, mutta mä kuvittelen tunteneeni munasolun irtoamisen. Tunsin päivällä sellasen hassun pienen napsahduksen, ihan kuin ois kuplamuovin paukauttanut. Ja jotenkin samantien se vaan tuntu musta siltä. Ei kai se oikeesti voi olla mahollista, mutta aika hassu fiilis siitä jäi.Mutta nyt pitäs siis oikeesti kai pomppia sinne syyskuisiin, koska tuon ovisajan mukaan la ois 1.9. Vai pitäskö vaan laskee menkkojen mukaan, onpa tääkin hankalaa. Mikse kroppa voinu tässä kierrossa olla yhtä täsmällinen kuin viimeks, inhottavaa tällänen jahkailu ja pähkäily. Ja nyt mua pelottaa, että luteaalivaihe jää liian lyhyeks, kun tää ovis oli vasta kp20. Huoh.. Te ootte varmasti jo ihan kypsiä mun jauhantaan.. sori siitä... Mutta nyt se on ainakin tältä kierrolta loppu! =)

Ninnulle pahoittelut tädistä. Kehtas se kutale sitten tulla sua kiusaamaan, parempaa onnea ens kiertoon!

Serppu! Kiva, että sun pikkunen on jo parempi, toivottavasti pääsette juhliin!

Nyt taas tätä romaania suoltaessa unohdin kaikki muut mitä piti höpäjää, no palaan myöhemmin!

Vierailija
9/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tosiaan äityi olo siihen malliin ->laitoin hiukset ja meikkasin, piti mennä jouluostoksille. Aloin oksentaa niin kovin että käytiin ruokakaupas 15 min. ja takas kotiin kiireellä.

No nyt sama yritys paremmalla onnella ;DDD

Nuo illat tosiaan vielä saattaa olla totaalisen oksennuksen vallassa, mutta onneks enään silloinkaan harvemmin. Hitaasti hyvä tulee ;/

Leanna, paina TAMAGOTCHIN kaikkia nappuloita yhtäaikaa -> menee pauselle. Samoin tehdään kun halutaan pause pois päältä :)

Nimimerkein: olen hoitanu tamagotchia kohta vuoden ;D

Axe, onnea ostoslöydöistä. Täällä kans täytyy kts tänään toisel silmäl jotain paitaa itselle ja joku kiva hamekin olis kiva :)

Mites ovis plussan kans? Joko on tullut...

Piipaa, toivotaan et lapset paranee pian. Meilläkin poika yski jo 3. yön putkeen. Mies menikin tytön huoneeseen nukkuu ku oli ollu ed. yön töissä ja oli hieman väsyny..

Meillä naapurissa tukehtui 1½ poika vuosi sitten kurkunpääntulheduksesta kärsiessään. EI itse tautiin mutta lääkäri määräsi kyy-pakkauksesta ½ tablettia laskemaan kurkun turvotusta. Eka tabletti meni hyvin, iltapvällä annettu jäi kurkkuun jumiin ja poika tukehtui :' ' (((

Serppu, toivottavast pääsette juhlimaan :)

Mirulii,mukavaa kauppa reissuasinnekin jos menette :)

Miin krapulan tilaa tiedustellaan? ;D

Nyt hiukset ja kauppaan, moi =)

M + PP 11+6

Vierailija
10/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut monesti larygniittiä,lapsilla.Ja juuri sitä haukkuvaa yskää sekä äänen käheyttä.Se on tosi kurjan oloinen tauti,ne kuuluvat oireet tuntuu tosi pahoilta vaikka itse tauti on aika tavallinen.

Meidän astma-lastenlääkäri kehoitti antamaan höyryhengitystä ja jos esm yöllä menee oikeen hankalaksi niin käärii lapsen lämpimään peittoon ja vie hetkeksi ulos hengittelemään kirpakkaa ilmaa(ihan pakkasellakin,pienen aikaa)

Toivottavasti pääsette pian taudista,KUrjat taudit,hus pois!!!!!

L+5 ja nyt meen hoitaa kotihommia ja sitten lähetään katsomaan koko perhe salibandya(mahtokohan olla oikeen kirjoitettu?)

Vierailija
11/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika kamala tapaus teidän naapurissa ja outo määräys antaa kyypaketista kortisonia lievittämään turvotusta,varmasti olisi ollut parempiakin keinoja lapsen hoitoon!Kamala juttu!

Mut nyt mun on PAKKO mennä!!!!!!!!!!!!!!!

L

Vierailija
12/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähdetty juhlaan, silmä rääppää vieläkin ja just äsken tyttö halus mennä meidän sänkyyn lepäämään (kertoo sen, että ei todellakaan ole vielä kunnossa). Noh, onneksi kummitäti lupasi tulla parin tunnin päästä käymään, se paikkaa paljon :o) Hän on vauhdikas opettaja-opiskelija, joka jaksaa aina leikkiä tytön kanssa ja siksi tietenkin todella odotettu vieras meillä.

Mun masuni joutui muutes äsken yllättävän huomion kohteeksi. Meillä kävi joku ihan vieras ihminen ovella kysymässä ajo-ohjeita tuohon meidän naapuriin, joka on vähän piilossa metsän takana. Ja ko. nainen kävi heti oven auettua taputtelemaan mun masua, että voi kun ihana kun maaseudulle tulee uusia lapsia. No joo, ihanaa tämä tietenkin on, mutta hämmennyin kyllä niin paljon, ette meinannut osata neuvoa niitä ajo-ohjeita...

Vierailija
13/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa välillä ehtis kirjottaakin.

Siis toi ot työllistää niin paljon että huh huh. No nyt on palautettu seminaarityö! Ens viikolla olis vielä yks tentti johon pitäs lukee, mut ei tänään. Huomenna sitten!

Voi MARIEELA, vieläkinkö se sun " krapula" jatkuu!?!! Sympatiat sinne!

Ja Axelle nyt tsemppiä tähän kiertoon ja paljon pupuiluintoa! =)

Kun keskustelitte noista kamalista sairauksista (vaikee nimi: lary...) ni voisin hieman osallistua siihen. Mun veljellä oli pienenä valekuristustauti! Onko se nyt siis sama asia ku toi lary.....????

Se oli jotain aivan kamalaa! Me oltiin usein viel jossain mettässä mökkeilee ku vuokrattiin usein mökkejä pitkin suomea. Tk:sta ei tietty tietoakaan ja lähtö tuli sillon tällön. Vieläkin pelkään sitä sairautta ku ruttoa! Kokemukset oli niin hirveitä! Onko tuosta sairaudesta olemassa joku lievempi ilmiökin? Veljellä oli niin paha että joka kerta sairaalaan ku henkeä ei saanu. Tuli varmasti isällä ylinopeuskilometrejä aika paljon... Hui, vieläkin menee kylmät väreet ku miettii.

Meillä olis tänään kaveripariskunnan tuparit ja sitä ennen pitäs tehä ruoka, tiskaa kamala tiskivuori pois ja piparkakkutalon rakentaminen olis aikeissa (jos ehdin!).

Mutta muutama tunti aikaa joten nyt on mentävä.

Kivaa lauantaita!!!!(onks nyt la?) =)

Soffu 11+3

Vierailija
14/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on tullu joku ihme vaihe raskausuutisen jälkeen et haluis pämppää vaik joka viikonloppu. Onneks ei mahdollista, sillä sillä on joka kolmas vkl vain vapaa. Siis se ei koskaan ole ollut alkoholin perään. Oli pitkään absolutisti! (isä alkoholisti)

Ajattelen et se nyt jotenkin prosessoi tätä raskautta ja haluu tavallaan elää nyt nuoruuttaan vikaa kertaa kun voi. Onhan se tosi onnellinen raskaudesta ja puhuu et sit loppuu ku vauva syntyy!

Ja todella luotan siihen täysillä et loppuu. Ei se nyt mikään kamala doku oo mut ottaa mielellää muutaman vapaaviikonloppunaan.

Mua ei haittaa, yritän antaa sille tilaa vaan tohon isyyteen kasvamiseen. Hyvästelee nuoruuttaa ja valmistautuu isyyteen! Ihan ok!

Nyt keittiöön =)

Vierailija
15/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oikein päättelitte, lähdettiin baariin! Ja oli peräti ihan kivaa, ei tullut vuosisatojen takaisia exiä nurkan takaa vittuilemaan niinkun edellisellä kerralla eikä mies ollut örvelökunnossa niinkun usein käy. *hurraa*

Lähdettiin baarista kolmen aikaan, sitten käveltiin lähimpään kebap-pitseriaan ja tilasin kännipäissäni niin paljon ruokaa, että jäi puolikas pitsa ja mies huuteli just että jääkaapissa olis kokonainen kebap-rulla jos kiinnostais. =D Kylmänä, hmmmm...

Yöllä kun tultiin kotiin, mua oksetti ihan törkeesti. Ajattelin sitte että pakko yrjötä, sanoin miehelle et mä käyn yhtäkkiä oksentaas ja sit menin yök yrjöömään. Kattelin komeen väristä laattaa (olin juonu sekasin sitä sun tätä), sit vaan pesin nassun ja riivin hiukset pois otsalta ja menin olkkariin miehen viereen muina miehinä SYÖMÄÄN PITSAA JA KEBAPIA!!!! =D =D X) Ja mikä uskomattominta, ne pysyi sisällä!!!!! en siis ole sen yöllisen jälkeen yrjönnyt. Väsyttää vaan pirusti ja on muuten huono olo, ei yrjötä.

Siinä pytyllä, keskellä yötä, ehti miettiä yhtä sun toista. Mä muistin sua,MARIEELA, yökkiessäni siinä. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu jatkuvasti harrastaa mokomaa. Mietin, että haluanko edes mitään lasta jos joudun moista kokemaan... *yyyyyyäääääääääääk*

Ja hei, sit sattu hauska juttu!!! Olin näkevinäni NEIDIN miehen siellä baarissa?=D En siis livenä oo nähnyt edes neitiä koskaan, mut sen ristiäiskuvan perusteella IHAN samannäkönen tyyppi hiippaili siellä baarissa!!! Läheltä piti etten mennyt kysyy että moi, onks sulla kaks lasta, mä ehkä kirjottelen netissä sun tyttöystävän kanssa?=) Mut en sentään NIIN taju kankaalla ollu. Nyt ois vaan kiva tietää että oliko se oikeesti neidin mies. Mulla on kyllä valokuvamuisti, että kun kerran nään jotain niin muistan sen aina, että voisin väittää aika varma olevani.

FEDERICA, ei mekään käydä baarissa kun ehkä jotain 2-5 kertaa vuodessa. Molemmilla vuorotyö (mä siis käyn töissä opiskelun ohella) eli ollaan yleensä viikonloput töissä, eikä kyllä olis halujakaan enää sen useemmin käydä. Rahaa menee ihan törkeesti eikä se muutenkaan enää huvita, mieluiten yleensä vaan ollaan kotona, lämmitetään sauna ja katellaan leffa. Mä eroankin jonkun verran muista ikäisistäni (oon siis 25) sillä ne käy kyllä vielä aika paljon, mut mä oon varmaan viettäny niin hurjan nuoruuden että sen takia on alkanu baarielämä kyllästyttää. Ja mun mieshän on " jo" 30, että olis se aika outoakin jos me riekuttais nakit silmillä tuolla käviksellä joka viikonloppu. =D Sillon tällön se on vaan tosi kivaa päästä tolleen vähän tuulettuu.

joo, mut ehkä mä lähdenkin tästä kattoo, jos sen kepap-rullan sais jotenkin vielä lämmitettyä syömäkelvolliseks...

Vierailija
16/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIEELA: Nyt tuli selkeästi vahvempi viiva kuin aikaisemmin muttei vielä plussa. Kysymys kuuluukin: [b]Onko sen viivan tarkoitus vahvistua pikkuhiljaa vai pläjähtää kerralla tyhjästä plussaksi?[/b] Mun järki sanois jälkimmäistä kun kerran LH-huippua metsästetään, mutta ota noista nyt sit selvä... Epäilen, että menee vielä pari päivää (jos tulee ollenkaan), nyt kun vasta kp13.

Vierailija
17/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe, musta se hiukan vahvempi testiviiva (riippuen nyt sen vahvuudesta tietty..) ja plussan väliin tulee varmaan vielä miltei plussa ja sitte kolmantena pvänä luultavasti se testiviiva on jo vahvempi kuin kontrolli viiva. Siis mulla ei ainakan vahvistunu se viiva kuin sen 2-3 pvää, eli pian siitä plussaks muuttuu jos alkaa jo vahvistumaan...

Nyt meen taas, heippa :)

Vierailija
18/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vähän lepposampi päivä, kun töitä oli vaan kolmeen. Ja piparkakkutalot sain vihdoin ja viimein äsken valmiiks!! *hitto mikä homma*

Melkoset juhlinnat ollu [b]Miillä[/b] ;D *hyi kun alko puistattaa* Onneks ei sitten tullu kuiteskaan krapulaa..

[b]Axeko[/b] se siellä metsästää ovista - Kyllä se sieltä vielä tulee :) Mulla se hormoni nous pikku hiljaa eli viivat vahvistu myös pikku hiljaa plussaksi. Mut miksei se vois tulla silleen yhtäkkiäkin!

[b]Marieela[/b], meilläkin on maanantaina jumpan joulujuhla :) Saas nähä miten niitten esitys menee ;) Minjakin ekaa kertaa yksin jumpassa (eli ei äi+lapsi ryhmässsä)..

Töissä on muuten menny ihan ältsin hienosti!! Minjakin viihtyy hoidossa jne. Eli silleen ihan hyvillä fiiliksillä täällä kekkuloidaan :D

Taidan hetkeks lössähtää soffalle - kun just syötiin ja maha on ihan pömpällään ;) Sit luen edellisiä pinoja paremmin.. Moikka taas!

Vierailija
19/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä taas tylsistyn... mun pinna ei kohta enää kestä yhtään hippapikkujouluilijaa... Taitaa olla äippäloman jälkeen alan vaihto jos musta tosissaan tulee tämmönen ihmisvihaaja töissä...

Lunta sataa ja jaarin jaarin... en kyllä taida enempää ees kommentoida vaan jatkan kellon tuijottamista ja koitan ajatuksen voimalla siirtää sitä tonne 22... :(

Mukavaa iltaa kaikille ja Soffulle ainaskin kivoja pippaloita!!!

Vierailija
20/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aamu kierrelty kauppoja ja yritetty tehdä pikaisia joululahjaostoksia, että saisi paketit vielä postiin ennen joulua ja muutenkin, kun kestää se matka täältä rapakon takaa Suomeen. Mutta kun on hyvin suunniteltu, on se jo puoliksi tehty, eli tiesin suunnilleen etukäteen, että mitä aion hankkia kenellekin, niin sitten vain juoksee kaupasta kauppaan. Shoppailua sinänsä rakastan ylikaiken, mutta nyt ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa, kun on noita opiskeluraporttien deadlineja tulossa parin päivän kuluttua, joten ehtii tässä kai vielä kauppakierrokselle ennen joulua useamman kerran. Palkitsen aina itseäni vaikka uusilla vaatteilla kiireisen opiskeluputken jälkeen, joten ensi viikolla palkkapäivän jälkeen jatkan shoppailua...ihanaa....

Miillä olikin sitten ollut rankemman puoleinen ilta, mutta hyvä, että olet toipumassa :) Meilläkin miehen kanssa oli vielä noin 5 vuotta sitten aika meno päällä ja tuli käytyä ulkona tosi usein. Mä kun aloitin mun biletyshistorian jo noin 13-vuotiaana, niin ei sitä jaksanut turhan kauan, kuitenkin reilut 10 vuotta ihan kepeesti... :) Tuli silloin käytyä baareissa ihan tarpeeksi, kun 15 v. asti on päässyt sisään ilman papereita...Eli ei tarvinnut odottaa täysi-ikäiseksi sitäkään autuutta. Opiskeluaikoina tuli käytyä usein, liiankin usein. Joskus tuossa pari vuotta sitten loppui vaan kiinnostus koko hommaan, kun sitä oli tehnyt aika urakalla jo nuoresta lähtien. Nyt ollaan 27v ja 29v, joten ihan kai aikakin jo nauttia koti-illoista ja leffoista ja ulkona ravintolassa syömisestä...

Mä palaan taas koulukirjojen pariin - mukavaa viikonlopun jatkoja!