mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.
Kommentit (154)
Melkoista pervoilua jonkun mielestä kaikki mitä olen tehnyt ja tuleen olemaankin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:30"]olin ehkä 18v kun otin kahdelta kundilta suihin peräkkäin niin että kun toinen laukesi suuhun toinen katseli vierestä. Ja kumpikaan näistä ei ollut sen aikainen poikaystäväni. ja ehkä huikein juttu oli että kerroin tapahtuneen hänelle, eikä suhde edes karahtanut siihen. Tätä poikaystävää joskus ajattelen haikeudella, hänellä oli elämänasenne kohdallaan. Hän rakasti minua aidosti, enkä ymmärtänyt sitä silloin, harmi
[/quote]
Taudit ei vissiin pelottanut sitä poikaystävää?
Sain mieheni lisäkseni kahdelta muulta munaa, kaikki lopuksi ruuttas spermansa vittuuni. Veivät mut kylppäriin laittaen minut selälleen, nää kaks venytti vittuani ja mieheni kusi vittuuni ja välillä "lipsahti" kusta naamallenikin. Hetkenpäästä kysyivät, haluaako pikkuhuora lisää kyrpää. Sinä viikonloppuna sain munaa enemmän kun tarpeeksi, kusella käydessäni kirveli varmaan viikon, mutta paskantamisessa ei ollu ongelmaa.
Mikä on pervoa toiselle on suurta nautintoa jollekkin muulle :) Joskus ajattelin että jo itsensä koskettelu oli jotain aivan sairasta ja luonnotonta... Nykyisin pidän vain "kakkosen" tuotoksia yököttävinä mutta muuten en koe oikeastaan mitään varsinaisesti "pervoksi". No ehkä jos parisuhteessa käyttää salaa toisen alusvaatteita niin se on mielestäni pervoa. Meidän lelulaatikosta löytyy niin kahleita, dildoja, anustappeja ja latex vaatteita eikä niiden käyttö yksin tai yhdessä saa omaa "pervomittariani" värähtämäänkään ;)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:14"]
Monta kertaa olen ajatellut miltä tuntuisi työpaikalla kun joku miespuolinen kumppani veisi minut meidän invavessaan ja kusisi jakkupukuni kaula-aukkoon ja hameeni alle. Tämä täytyisi kyllä toteuttaa työajan jälkeen.
Minttu 39v
[/quote]
I think I love you... Itse tyttöystäväni päälle kusen joskus muutaman kerran vuodessa, mutta todellinen intohimoni on nussia häntä kurkkuun ja anaaliin ja taas kurkkuun, antamatta kosketella itseään, sen jälkeen komentaa hänet mukaani kauppaan tai keskustaan syömään pesemättä hiuksiaan tai hampaitaan tai muuten siistiytymättä. Syntymäpäivänäni hän ei saanut pestä kustani iholtaan ennen klubille lähtöä, jossa runkkasin hänen kasvoilleen ja kauluspaidalleen miestenvessassa. Pervointa on silti varmaan entisen tyttöystäväni kanssa ilta jolloin käytin dildoina erilaisia tikkareita ja aina nussiessa toiseen reikään, nussin häntä tai hän nussi itseään tikkarilla. "Join" tikkareista liukenevia karkkivärisiä nesteitä hänen vitustaan samalla kun hän squirttaili kuin vesiputous. Jatkoimme raakaa nussimista kullillani sekä tikkareilla, joskus xl- tikkari ja kookas lekani samassa reijässä sitä äärimmilleen venyttäen kuutisen tuntia, sillä kuin Jumalan armosta, katosi ko. iltana (luultavasti myös uskomattoman eroottisen tilanteen johdosta) ns. "lepoaikani" lähes olemattomiin, olin kova kuin kivikautinen dildo koko yön.
Yhdynnän jälkee nuolen spermat ja pillunesttet ja nielen;)
Ehkä pervointa mitä olen tehnyt on ollut hevosen kalun hyväily.. Pitkään silloinen poikaystäväni "painosti" minua siihen, mutta lopulta sitten suostuin. Se on sanottava, että kyllä kannatti suostua. Kokemus oli todella uskomaton ja ihana. Oli ihana tuntea kuinka suuren orin paksu mahla valui pitkin naamaani. Muuten en ole tehnyt mitään hirveän pervoa. Tottakai olen avoin monenlaisille asioille. En ole kertonut tästä kokemuksesta kenellekkään ennen tätä..
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:36"]Haluaisin työntää naisen pimpsaan käteni, on siitä joskus keskusteltukkin. M
[/quote] liukkarii tarpeeksi ni onnistuu
Olen työntänyt käteni lehmän märkään pilliin
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:05"]Olen työntänyt käteni lehmän märkään pilliin
[/quote] pilluun
Tavannut kadulla miehen ja mennyt lähimpään vessaan ottamaan siltä suihin. Nielin.
Masturboinut parvekkeella.
Ottanut suihin julkisella paikalla ja bussissa. Olen myös käyttänyt dildoa bussin takapenkillä ja squirtannut lattialle.
Nussinut meressä muiden ihmisten keskellä ja esittäny että vaan halataan.
Pakottanut miehen ottamaan mun squirtit naamalle ja suuhun.
Tunnen itseni hyvin siveelliseksi, kun luen näitä juttuja.
Itse työnsin kerran sukkapuikon miehen virtsaputkeen.
Oon ottanut suihin taksin takapenkillä, jossa oli muitakin kyydissä.
Harrastin peppuseksiä mieheni kanssa ystäväni vessassa kesken tupaantuliaisjuhlien.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:05"]Olen työntänyt käteni lehmän märkään pilliin
pilluun
Niin minäkin ja muovikassi käden päällä lehmän perse reikään melkein kyynärpään asti.
Menin nuolemaan kaverin tyttöystävän jalkoja (en voinut vastustaa niitä todella kauniita jalkoja) kun he nukkuivat vierekkäin.
Ja neito tietenkin heräsi siihen. Mutta ei herättänyt kaveriani, eikä saanut kohtausta. Menin nukkumaan peläten että hän kertoo kaverilleni. Mutta turhaa oli pelko. Kaverini daami tuli kuiskaamaan korvaani että hänen pillunsa oli ihan märkä, ja syy oli se kun nuolin hänen jalkojaan. Kukaan ei ollut aikaisemmin tehnyt niin. Ja siinä aamuyön tunteina sitten nuolin hänen jalkojaan ja pilluaan. Ja rakastelimme. Nyt kumpikin meistä odottaa tilannetta että pääsemme kokemaan uudestaan saman.
Leikitään miehen kanssa erilaisilla vihanneksilla. Esim myskikurpitsan päälle istun miehen katsellessa takaapäin.
Vänyttää hulluna, mutta ihanaa näyttää miehelle kuinka teen mitä hän pyytää.
Toisessa keskustelussa jo mainitsin.
Panin vuoronperään naista ja miestä anaaliin. Molemmat oli sängyn laidalla kontallaan. Muutama työntö ja vaihto.
2m+n sessio.
Bi-mies
Ei kovin pervoa. Muijan nussiminen runsaiden kuukautisten aikaan. Sänkyyn alle jätesäkki ja tumma pyyhe. Kyllä oli vinkeän näköistä. Molemmat napaan asti veressä. Muija vaati aina tätä, koska raju orkku helpotti menkkakipuja.
haluiasin saada yhtäaikaa oikeaa penista ja tekosellaista. Ja oikea fantasia on, että minulla olisi suussa, pillussa ja pyllyssa tavaraa. Ja kun kerron tästä mun miehelle niin hän pitää minua ihan pimeenä, että ei kukaan täysijärkinen tuollaisista fantasioi