Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä mieltä olet Mersusta ?

Vierailija
09.12.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se laatukin on viime aikoina ollut muihin verrattuna vähän sitä sun tätä.

Vierailija
2/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 löytyy pihasta.

Muun merkkisiä ei meille enää laiteta.

Ainoa miinus on, että kateellisia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyy mun mielessä vauraisiin, aasialaisperäisiin brittilääkäreihin... Munkin omalääkäri on nimeltään Patel ja ajaa Mersua :)

Vierailija
4/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään, haluaisin jonkun normaalin perheautomerkin. Meillä on Mersu kun tarvittiin turvallinen ja kestävä diesel-auto, joka vaihtoautonakin on vielä hyväkuntoinen ja parin vuoden päästä saa vielä jotain rahaa kun vaihtaa pois. Ihan mukava auto ajella, mutta merkistä en pidä lainkaan.

Vierailija
5/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi E-Mersun, minä taas A6-Audin. Saa nähdä kuin käy. Nuo autot ovat aika tasaväkisiä, mutta minusta Mersu on jotenkin molon näköinen. Eikä uusien (pikku)mersujen maine ole mikään erikoinen, vikaisia ovat olleet.

Vierailija
6/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteikäs ja hieno auto. Meiltä löytyy kanssa kaksi. Ihan heti en lähtisi vaihtamaan.

Vierailija
7/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies haluaisi E-Mersun, minä taas A6-Audin. Saa nähdä kuin käy. Nuo autot ovat aika tasaväkisiä, mutta minusta Mersu on jotenkin molon näköinen. Eikä uusien (pikku)mersujen maine ole mikään erikoinen, vikaisia ovat olleet.

Vierailija
8/8 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kovasti ostamassa E-sarjan farmaria vuosimallia 2001 ja itse en oikein ole asialle lämmennyt ( tulisihan auto kuitenkin pääasiassa minun käyttöön ). Olen kanssa ollut sitä mieltä että se on hienostorouvien/ junttien auto, mutta täytynee perua luulot... :) Todella hyvä auto on kun kävimme koeajamassa. Onneksi sen etutähden saa vaihdettua pois.