G: Mitä mieltä olet Mersusta ?
Kommentit (8)
2 löytyy pihasta.
Muun merkkisiä ei meille enää laiteta.
Ainoa miinus on, että kateellisia riittää.
Yhdistyy mun mielessä vauraisiin, aasialaisperäisiin brittilääkäreihin... Munkin omalääkäri on nimeltään Patel ja ajaa Mersua :)
En tykkää yhtään, haluaisin jonkun normaalin perheautomerkin. Meillä on Mersu kun tarvittiin turvallinen ja kestävä diesel-auto, joka vaihtoautonakin on vielä hyväkuntoinen ja parin vuoden päästä saa vielä jotain rahaa kun vaihtaa pois. Ihan mukava auto ajella, mutta merkistä en pidä lainkaan.
Mies haluaisi E-Mersun, minä taas A6-Audin. Saa nähdä kuin käy. Nuo autot ovat aika tasaväkisiä, mutta minusta Mersu on jotenkin molon näköinen. Eikä uusien (pikku)mersujen maine ole mikään erikoinen, vikaisia ovat olleet.
Perinteikäs ja hieno auto. Meiltä löytyy kanssa kaksi. Ihan heti en lähtisi vaihtamaan.
Vierailija:
Mies haluaisi E-Mersun, minä taas A6-Audin. Saa nähdä kuin käy. Nuo autot ovat aika tasaväkisiä, mutta minusta Mersu on jotenkin molon näköinen. Eikä uusien (pikku)mersujen maine ole mikään erikoinen, vikaisia ovat olleet.
on kovasti ostamassa E-sarjan farmaria vuosimallia 2001 ja itse en oikein ole asialle lämmennyt ( tulisihan auto kuitenkin pääasiassa minun käyttöön ). Olen kanssa ollut sitä mieltä että se on hienostorouvien/ junttien auto, mutta täytynee perua luulot... :) Todella hyvä auto on kun kävimme koeajamassa. Onneksi sen etutähden saa vaihdettua pois.
Ja kun se laatukin on viime aikoina ollut muihin verrattuna vähän sitä sun tätä.