***PERJANTAIPINOON ELILINTUSET***
Kommentit (2)
Pakko yrittää jotan kirjoitella, kun on niin hiljaista nyt lintuparvessa.
Onnea plussanneille ja haamun saaneille. Pahoittelut tädin yllättämille. Varmaankin perässä tulen syyskuisiin. Niin ainakin luulen, koska ei tunnu miltään...
Ostin kaappiin pari raskaustestiä varastoon, että jos vaikka joskus sattuis tarvitsemaan. Suuri kiusaus olisi ollut heti yksi tehdä, koska olen juhlimaan lähdössä, mutta säästän ensi viikkoon. En ole nyt tosiaan yhtään hössöttänyt ja näin ei ole aikakaan kulkenut niin hitaasti kuin viime kierrossa. Ei minkäänlaisia oireita edelleenkään. Ei mihinkään suuntaan...
Viime kierrossa oli lämmöt koholla ja palelin jatkuvasti. Samaisessa kierrossa en bongannut limoja. Nyt bongasin limat enkä palele.
babyunelma kp 24/28-30
Olen käynyt lukemassa aiempia kuulumisianne ja onnittelenkin plussauksesta kaikkia tasapuolisesti!!! =) ja tarrasukkia matkalle mukaan!!!
LeiMu: Pidän peukkuja, että plussaat piakkoin! bd
Täällä odotellaan piinaviikkoa, kp 18/28 (viime kierto kyllä venyi 32, mut tuo 28 on tasaisin) Tänään on pikkujoulu, mutta eihän sitä voi olla kuin olisi raskaana, eli juhlimaan aion. Ensi viikolla sitten piinaillaan ja odotellaan... odotellaan... toivottavasti plussaa! Onko meitä montaakaan, joilla la sattuu elokuun hännille, mullakin mahd. 29.8.06?
Mut nyt töiden kimppuun,
hyvää alkavaa viikonloppua toivoo
KJ25