**Truplien viikonlopun aloitus...**
Kommentit (27)
että kiitos kaikille jotka jakoi mulle ovis-tietouttaan!!! :)
Tosin tässä osotteessa ei varmaan taaskaan päästä ees piinailee, koska ovis alkaa olee hetkillä eikä hommailtu eilen eikä luultavasti tänäänkään, jos kerran ollaan baariin lähdössä. ( Ollaan ehkä KERRAN koko yhdessäolon aikana jaksettu kännissä hommailla )
joten ei taida tulla vaavia tästäkään kierrosta miille.
Ihan karsee olo ollu koko päivän... tai siitä asti kun heräsin puol kahdelta, tekee pahaa (en o oksentanu) nälkä muttei tee mieli laittaa suuhun mitään. Väkisin sitten söin lohkoperunoita ja tomaattia... (hyvät eväät mulla) ja päätin lähtä ulkoilemaan tähän anopin koneelle ja kaupasta kahvia hakemaan. ihan vetopois tosissaan.
Axe: toivottavasti löytyy joku parempi kostokeino!! ;) toi jalat ristissä ei kuulosta kauheen kivalle...
Marieela: voi ei, eikö se herra ido meinaa sua ollenkaan hylätä? :( toivotaan että helpotta pian! En muista muistinko onnitella eilen sydänäänistä!!!
Federica: on tainnu mennä pinot tällä viikolla vähän hutasemalla etten oo huomannu sun opiskeluista juttua: kiitos kertauksesta :)
Mirulii: jeps, soitellaan sunnuntaina paremmin siitä jumpasta!!
Emmasanna: Kiva kuulla että yö meni hyvillä unilla.Jaksaa sitä kummasti paremmin päivällä kun saa nukuttua!! Syökös poika rintamaitoa vai pulloa? aattelin vaan että " sotkiko" sairaalassa olo imetyken alkua?
ääh oon ihan jotenkin pihalla enkä muista kommentoida kyllä mitään.... Taidan mennä oottelee tonne sohvalle et mies tulee hakee mua... On jotenkin ihan karsee olo... :(
Palailen siis illalla tai huomenissa!!
Hauskaa iltaa baarissa tai kotona!! Joskus se vaan on oikeesti niin vaikeeta päättää et lähteekö vai ei liikenteeseen... :)
no voi höh, tuon hommailun kanssa....Tosissaan kännissä harvoin jaksaa kyllä mitään tehdä... tai meillä mies jaksais mut mä en, makaankin sitten vaan kuolleena lahnana sen alla tosi piristävää touhua siis!!
kannattaiskohan teidän jäädä kotiin kuitenkin... saatais sullekin se pikkunen vaavi masuun ;)
Täällä minä onneton vielä puoli päivää töissä ja nyt jo tuntuu, että olis ikuisuuden ollut...no sentään jo 5 tuntia...huoh...
Miille: Meillä tuskin ollaan missään liikenteessä taikka baarissa oltu miehen kanssa varmaan kohta 3 vuoteen...siis haluja olis ehkä käydä jossakin, mutta sit pitäis mennä kahdestaan ja se ei oikein enää kiinnosta. Kun ei sattumoisin asustele täällä kavereita eikä ole paikallisia tuttuja. Aika ankeeta, eiks? Siis kotona vaan ollaan viikonloppuisin taikka aika usein reissussa, mutta eipähän tartte potea sitten krapulaa. Jos miettii esim. mitä alkomahoolia olen ottanut koko tänä vuonna, se saattais olla ehkä pari siideriä, pari gin tonicia ja muutaman lasin kuoharia. Eli ei ole paljon ollut juhlia näkyvissä...ennen siis opiskeluaikoina ja Suomessa asuessa ravasin baareissa noin 3-4 kertaa viikossa ja tulihan se tietty kalliiksikin ja siinähän ne opiskelutkin sitten vähän kärsi joskus. Ollaan siis nykyisin kuin mikä tahansa 50 vee pariskunta :) Kotona vaan istutaan ja opiskellaan...auts...pitäis kai tehdä jotain repäisevää joskus...Harmi vaan, kun ei oikein ole seuraa kenen kanssa tehdä näitä juttuja.
Mukavaa perjantai-iltaa teille truplille ja hauskaa iltaa baariin lähtijöille!
Baariin=)
Mukavaa iltaa Miille,taisitte kuitenkin mennä!!!!
Istumme viinipullon kera ja minä ilkeä vaimo karkasin koneelle katsomaan mitä truplille kuuluu=)
No mies kattoo urheilu uutisia jotka mulle EVVK!
Axe!
Ehkä se kumien haku vois kuitenkin olla hyvä " kosto"
Kun ei ne miehet niistä tyykkää kuitenkaan.
Kun se siinä povillaan anoo,etteikö voitais jättää tyynyn alle niin voit auliisti sitten monien lahjusten kautta myöntyä=)Ei maar,vitsi vitsinä....
Mä yritän harva se päivä,jos JO jätettäis lipastoon,epätoivoisena.
Mun sisko oli 5v kun vanhemmilla oli ystäviä kylässä ja elettiin 70-luvun alkua.
Vanhemmat siinä seurusteli ja jutusteli ja sisko kohnas tyytyväisenä ympäri huushollia.
Kun sitten tuli kuin naantalin aurinko,kovaan ääneen huutaen portaita alas:
Äiti,kato teeputiputi(suomeksi tee pussi)
Ja roikotti kumipakettia jonka oli vanhempiemme lipastosta löytänyt.
Ja voitte kuvitella illan värin=O)
Illan kevennykseksi!
Sleep well,all!Ja huomenta sinne toiselle puolelle palloa truplalaisille!
L+5
Haettiin mummolta sellanen iänvanha lipasto, jonka äiti on tätini kanssa joskus nuorena (salaa) maalannu kirkuvan keltaiseksi (oikea väri sellanen tumma ruskea) ja alettiin hellun kans sitä sit puhdistaan. Aika käry saatiin autotalliin aikaiseksi sillä puhaltimella mutta maali lähti hyvin. Voin sit vaikka laittaa postiin ennen- ja jälkeen kuvat, niin näätte millanen kaameus se oli. Nyt oli pakko tulla jo sisälle ja kohti untenmaita, kun huomenna mennään ensin aamusta ostoksille ja sit kummitytön 1-v synttäreille. Eli ohjelmaa riittää.
Jospa huomenna ois sit paremmin aikaa istua tässä koneella.. Toivottavasti ainakin, olen ihan pihalla teidän jutuista. :/
on tää taas niin vaikeeta, niiiiiin vaikeeta...
Meidän piti mennä kaveripariskunnan luo iltaa viettämään, tänään selvis että se tarkottikin että iltaa viettämään PLUS baariin, no mä olin sitten ihan kypsä ku mies haki töistä ku olin väsynyt eikä meillä oikeen olis rahaa baariin. Siis todellakaan EN halunnut lähteä baariin. No, menin pariks tunniks nukkuu ja kun heräsin, ajattelin että vois sitä sittenkin lähteä vähän tuulettuu. No oli kai mies ehtinyt jo soittaa että ei me lähdetä mihinkään, kun on niin huono rahatilanne. 8) Miten niin menee halut vähän ristiin tässä taloudessa? =D Äsken se mies kuitenkin sanoi, että vois sitä sitten kuitenkin ehkä lähteä, et jos mentäis pienellä budjetilla. (Sillä lähtee yleensä homma käsistä ja menee jotain 150 euroa)
TULOS:Mä vedän VARMUUDEN VUOKSI täällä pakkelia naamaan minkä ehdin, että jos me sitten kuitenkin lähdetään. =D =D en tajua miten voi näin yksinkertainen asia mennä näin vaikeaks.