**Truplien viikonlopun aloitus...**
Kommentit (27)
Sulla yövuoro alkaakin jo olla ohi, on varmaan ollut taas rankkaa pysyä hereillä. Nikki meni oikein :) Kirjoittelin muistaakseni keskiviikon pinoon pitemmän sepustuksen mun opiskeluista, mutta lyhyesti, teen jatko-opintoja managementista eli suomalaisittain kai johtamisesta ja muista businekseen liittyvistä aihealueista englantilaiseen yliopistoon. Eli siis toinen tutkinto menossa, mutta siis keskittyen erityisesti johtamiseen ja eri strategioihin ja päätöksentekoon yms. mukavaa.
Tässä vielä saa aivosolut työskennellä ainakin vielä muutaman tunnin raporttien parissa ennen kuin pystyn menee nukkumaan (eli siis annan itselleni luvan mennä nukkumaan) - aamulla taas aikainen herätys duuniin kuten joka aamu klo 6. Huh!
Muille truplille oikein hyvää huomenta!
Arvasin sen jo illalla, kun alkoi jalkoja särkeä. Kierto oli sit sen 44 päivää. Ja luteraalivaihe kaiketi vain 10 päivää, sen verran mulla ainakin oli lämmöt koholla. Toivottavasti tuo lyhyt luteraalivaihe ei aiheuta ongelmia, mullahan on se yksi keskenmeno jo ennen tuota onnistunutta raskautta.
Nyt tuli tällainen omanapainen viesti. Tulen paremmalla aikaa, kun saan tätä mökkiä vähän kuosiin, ruokaa napaan ja tuolle yhdelle päälle. Ja kerhoonkin pitäisi kohta kiiruhtaa...
Hyviä unia teille yönvalvojat!
NinNu
Niin se viikko taas hurahti,varmaan tuo itsenäisyyspäivä sekoitti ajantajun,kun tuntui että meni viikko ihan hirmu nopsaan...
Federicalle jaksuja opiskeluun! Opiskeleeko sun mieheskin vai onko töissä? Hassua tosiaan lukee sun juttuja,kun on tää aikaero niin suuri ;)
Miitsulle onnittelut työsopimuksesta! Mitäs se tosiaan pomolle kuuluu vielä tässä vaiheessa,kerkiäähän tuon sanoa vielä monistellen ;)
Serppu: Lepoa sinä tarvitsetkin,joten älä suotta omatuntoile siellä yhtään ;) Ei se tee äteestä yhtään huonompaa,vaikka omaa jaksamista aatteleekin! Ja saavathan lapsetkin nyt leikkiä ikätovereidensa kanssa,kun ei sitä väsyneenä jaksa kaikenmaailman virikkeitäkään niille keksiä... Niin,ja ilmanmuuta voitte mennä juhliin,jos olo sen sallii! ei ne antibiootit ole este...
Leannalla vauhdikas päivä tulossa. Olet sinä energinen pakkaus! Ja hmmm... kukas sen on sanonut,että kolmikymppinen olisi jotenkin vanha tapaus... ;))) Onhan noita yli nelikymppisiäkin ensisynnyttäjiä aika lailla kummiskin...
Nekulle mukavia työpäiviä ja jaksuja kiireiden keskelle! Taidat viihtyä hyvin? Mitäs Minja on tuumannut nykytilanteesta?
Miruliille mukavaa,hyvin ansaittua lomaa!!!
Katzulle jaksuja kipujen kanssa! Nuo liitoskivut ovat kyllä ihan hirveitä! Mutta onneksi ne loppuvat synnytykseen eivätkä jää loppuiäksi!!!
Jontsaliini: Tervetuloa mukaan! Lahopää kun olen,niin en muista kyllä et olis " tavattu" odotuspuolella,MUTTA mukava tavata kummiskin nyt ;)
Ja Eetulta vilkutus ikätoverille! Jokos teillä liikutaan hurjasti? eetu ottaa rauhallisesti ja on alkanut vasta nyt hiukan ryömimään,mutta ei tosiaankaan yleensä muuta kuin leiki leluillaan lattialla ollessaan... siis jos saa olla rauhassa,nuo isommat kun tahtovat aina olla ottamassa syliin ;)
Axelle tsemppiä tjottailuun! Sieltä se sitten loppuvuodesta paukahtaa kuin uuden vuoden ilotulitus :D bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb
Piipaan lima- ja ovispohdiskeluihin en kyllä osaa sanoa oikeen mitään,mutta koitas googlettaa,jos löytäsit jotain tietoa. Ja kun ootte ukon kanssa vällyjä siellä ahkerasti heilutelleet,niin eiköhän sieltä joku simppa ole tiensä perille löytänyt! Peukutukset sille!!!!!!!!!!!! Mukavan joululahjan sieltä sitten saatte,kun plussa testiin tulee sopivasti ennen Joulua,eikös niin!
Emmasannalle jaksuja pikkuisen kanssa! Väsyttävää,mutta niin ihanaa aikaa tuo pikkuvauva-aika! Mitens isovanhemmat ovat suhtautuneet? Taitavat olla onnesta mykkyrällä tuommoisesta pikku tonttu-pojasta :)
Marieelalle onnittelut sydänäänistä! Ne on sitten niin huojentava kuulla,kun tietää,että siellä tosiaan joku pikkuinen asustaa :`)
Olikos Ninnulla ne pikkujoulut? Millaista oli,jos siis oli...
Huh,tästä tuli romaani,saaisinkohan minä Finlandia-palkinnon tästä hyvästä ;) Tai ehkä saisin Nobelin rauhanpalkinnon siitä hyvästä,että lakkaisin kirjottelemasta tämmösiä ;DD
Nyt pitäis tilata netistä vielä joulukorttikuvat,hämäläiseen tyyliin hiukan viimetipas,mutta siihen ollaan jo totuttu ;)
Viikonloppu meneekin sitten taas nettipimennos,kun on niin kaikenlaista touhua ja menoa,mutta palaillaan alkuviikosta asiaan!!! Tai ehkä tänään vielä ehdin kurkkia jossain välis :)
Vai kehtasi se akankuvatus teille luunsa tunkea! se ei sitten tiedä koskaan minne mennä...Rasittavaa tuommoinen... ))lohtuhali((
Niin ja tuli mieleen,että missäs se Mariposa on?
Me ollaan nyt menossa pikkulikan kanssa lääkäriin. Aamullakin kuumetta 39,5 ja suu on pipi.
Palaan illemmalla, hyvää viikonloppua kaikille!
Meillä nyt toinen yö perätysten kun poika yskii hirmuisesti ja yskii miltei keuhkot pihalle, no oksennuksen ainakin :(((
Tää mamma on kuin seinästä repäisty kummajainen *haukottelee*
Taitaa meillekin siis joku pöpöläinen tulla pörräämään,plääh!
Piipaan ja Serpun muksuille pikaista paranemista. Ei ole kivaa ei kun muksut kipeenä :(
Teretulemas uudelle, olikos Jontsaliini tjsp. :)
Miitsu, onnea uudesta sopparista -> ihan oikein sun pomolle ;D
Miruliille mukavia vapaita :)
Mariposa, alahan ilmoittautua!
Nekku, miten tosiaan Minja ottaa tilanteen. Onko ihan iloinen edelleen jne? Ihan hyvä varmaankin nyt jo aloittaa säännöllisyys menoihin kun eskari lähenee koko ajan. Eipä tule sitte kaikki kerralla opeteltavaksi :)
Onko jo uutta asuntoa kiikarissa, tai toista tilalle siis?
Ninnulle pahoittelut täältäkin tädistä. Tyhmä ämmä :(
Axelle toivotaan vahvaa plussa viivaa testiin, huomisellekos se oli..
Nukkiko Emmasannan poika hyvin ku oli eilen valvoskellu ihan kunnolla jo? Meillä hikkaan auttoi kun laittoi hetkeksi villapuvun päälle -> lämpö poistaa hikkaa. En tiiä kuin paikkansa pitävä väite mutta sanovat et hetkellinen kylyys/kylmänväre aiheuttaa hikkoja.. Meillä siis aika paikkansa pitävä väite ollut..
Leannalla kiireinen pvä, voimia siis porskuttamiseen ;)
Katzu, jospa se osastonhoitaja vaan hieman liioitteli ;D Mäkään en meinaan ole kuullut kuin muutamasta väärin menneestä ultrauksesta, ja nekin veikkausket olivat tulleet sellasielta ultraajalta kellä ei oikeesti kokemusta ja lupia edes moisia sanoa. Jorvissa käsittääkseni rakenneultrassakaan vain muutama ultraaja on vastuullisia kertomaan mahdollisen sukupuolen, ei siis kaikki ultraajat. Jos sellainen osuu kohdalle *toivon kovasti* niin silloin vain mahd. edes kysellä..
Mitäkhän vielä. Meitä alkaa olee niiiiiiiiiiiiin paljon et pakosta alkaa unohtua puolet ;D
Mutta meen laittaa pyykit kuivuu, ollaan sisällä nyt aamupvä kun en tiiä tuosta pojan yskästä ja alkavasta nuhasta mikä olisi hyväksi..
Marieela ja P-P 11+5
Muutaman tervetulotoivotuksen ainakin sain, joten jatkan mukana..
HÖNTTÄ mä tosiaan ihan muutaman kerran silloin odotusaikana sain toukoihin aikaiseksi kirjoittaa, jotenkin sitä töissä mukamas oli aina niin kiireinen ja sitten kun se jäi niin helpompi oli vaan taustailla, eli ei ihme ettet mua muista.
Meillä tosiaan poika ryömii jo vauhdilla eteenpäin ja toinen mieleinen etenemistapa on kieriminen- selältä mahalle ja toisinpäin- ja monta kierrosta peräkkäin kunnes aina seinä tulee vastaan. Nämä touhut sitten valitettavasti näkyvät myös yöunissa, jotka me kaikki nyt nukutaan tosi huonosti, huoh. Tämä kai kuuluu asiaan, mutta tuntuu tosi raskaalta varsinkin kun tähän saakka on menty pitkään yhdellä syönnillä öisin. Nyt sitten nukunkin pojan kanssa aina aamupäiväunet, jotta jotenkin jaksan.
La:n yli menemisestä kokemusta myös täällä. Pojan ' piti' siis syntyä toukokuussa- kuun lopussa tosin ja sanoinkin kaikille, että kesäkuulle varmasti mennään kun en vielä la:nakaan tiennyt mitä supistukset ovat. No, toukokuun puolenvälin jälkeen ne kyselyt sitten alkoivat: mitä, vieläkö olet liikenteessä, eikös se vauva pitänyt jo syntyä jne..Kyllä otti päähän. Ja poika syntyi kuitenkin ' vain' 8 pvää lasketun ajan jälkeen, mutta olihan se raskasta aikaa itselle jo ilman noita päivittäisiä kyselyitäkin.Tuo onkin ihan hyvä neuvo, ettei niin tarkkaan kerro laskettua päivää vaan jotain ympäripyöreää. Aionpa minäkin tehdä noin jos vielä joskus siinä tilanteessa olen, toivottavasti.
..Serppu, kyllä mulla vaan maha jo näkyy siltikin että kohtu on voimakkaasti taaksepäin kallellaan. Mutta olen vissiin niiin ohut/laiha että vaikka on taaksepäin niin mun takaosa on jo tossa edessä silti ;))
Tosin nyt huomaa et masu on selkeesti hieman pinentynyt, eli se oli alkuturvotusta se mikä heti tuntui olevan alusta asti..
Iltasin kyllä viel suurenee puolivälin kokoiseksi ;DDDD
Nyt taas meen..
Hetken huili tauko koneella...
Kun kerran tuolla alakerrassa oli paikat kunnossa, niin sen kunniaksi oikein kunnon siivouspäivä tänään. Sain viime yönä nukkuakkin ja heti tuntuu olo oikein superenergiseltä! Mulla kyllä heilahtee nää jaksamisen tuntemukset ihan laidasta laitaan...
Tyttö on lepäillyt päivän, silmä rähmii mutta kuumetta ei ole. Ruokakin maistui, joten taisi kurkkukin olla parempi.
[color=orange]Piipaa:
Eihän teillä pikkasella vaan ollut enterorokko?
Pojalla oli se kesällä ja siinähän on rakkulat suussa ja suu TOOOSI kipeä.
vaikuttaa nälkäiseltä, joten kirjoitukset jää lyhyeen. Nukkui hyvin yön: yhdeltä syömään, ja puoli kolmelta ja sitten vasta heräsi vähän ennen kahdeksaa, vau. Tänään kylpy edessä.
en ehdi nyt kommentoimaan...
Yövuorot takana ja loma edessä. Mikäs sen mukavampaa. Kohta pitäs hakea poju päikystä kotiin. Ollaankin ilta kaksisteen kun isillä on työpaikan pikkujoulut. Sitä on siis turha ennen aamua kotiin odottaa. Lomalla olis tarkotus tehdä noita jouluruokia valmiiksi pakkaseen ja tietty pipareita. Pakkaillakin pitäs kai alkaa kun lähestyy tuo muutto huimaa vauhtia. Hui...
Ninnulle pahoittelut tädistä!
Jontsaliinille telvetuloa joukkoon!
Serppu: Mukava, että teillä jo nukuttiin paremmin. Toivottavasti pääsette niihin huomisiin joulujuhliin.
Marieellalle rauhallisia öitä. Hätistelee pöpösiä pois.
miitsulle hyviä vapaita. Soitellaan vielä siitä sunnuntaista. Jos mäkin saisin tän laiskan ahterini vaihteeksi liikkeelle ja sinne jumppaan.
Nyt tyhjeni pää. Hauskaa viikonlopun alkua nyt kuitenkin kaikille!
mirulii 10+1
On näitä viikkoja jo kertynyt niin paljon, ettei millään voi pysyä perässä ;D
täällä on mukavasti viikkoja raskautuneilla.
Katzu: ei se mitenkään yleistä ole, että sukupuoli menisi väärin... joskus kait niin käy, mutta harvemmin. Toisaalta mikään ei ole varmaa tietoa...
vauva taas mun sylissä nukkuu...
Mirulii: kävitkö muuten alkuraskauden ultrassa?
[b]Katzu[/b] taisi tarkoittaa sitä, että vauvan sukupuoli on epäselvä syntymisen jälkeenkin(?). Tämä on mahdollista, esim. pippeli on, mutta kivekset puuttuvat. Tai klitoris on niin suurentunut (=pippeli?) ja munasarjat ja kohtu puuttuvat, että sukupuolesta ei ole varmuutta. Tai on kummaltakin sukupuolelta piirteitä. Kromosomeja tutkitaan ja hormoniarvoja selvitellään, mutta varmasti on vanhemmille vaikea paikka. Ja välillähän niitä " vääriäkin" päätöksiä näissä asioissa tehdään, koska vanhemmat haluavat jomman kumman, eivät androgyyniä. Tuommoisessa paikassa näkee niin paljon kaikkea, että todellisuus " hämärtyy" ja tuntuu, ettei terveitä lapsia synnykään. Näin minulle sanoi yksi vastaavanlaisessa paikassa työskentelevä sh.
Mulla meni viime yönä niin [b]hermot mieheen[/b], että päätin jo, että tuon kanssa en lasta hanki! Ja haen kortsuja! No, saa nähdä kauanko mun päätös kestää;)
Hyppää hetkeksi mukaan,pomps!
Axe!Älä nyt menetä hermojasi mieheen=o)Kyllä siitä ihan kunnon isä vielä tulee,luulisin=)
Raukat simpat muuten iskee päätään jatkuvasti päin kumi seinää~~o
Mun silmissä sumenee ja heikottaa,täytyis varmaan ehtiä jotain nakata suuhunsa tässä hulinassa.
Tänään on tappelu päivä,tuntuu että koko huusholli noussut väärällä jalalla aamulla vuoteesta.Räyhätään ja rähjätään,MRRRRR
Leivoin kakun jos saisin vanhempani kahville ruokailun jälkeen,ne kun aina tekee vain ranskalaisia pikavisiittejä.
pieni hajupommi tuli syliin räpläämään ja tuhoamaan,hyh ku haiseekin->pyllyn pesulle siis!
Hei ja Emmasanna,meinas unohtua!Ihanaa kuulla että vauva nukkuu hyvin.Oikeen ihanaa kylpyhetkeä!!!
L+5 mölyapinaa=o)
Juu, kyllä siitä hyvä isi tulis, mutta itsellä meni niin hermot, että suunnittelin laittavani kostoksi jalat ristiin;) Ja mä kun meistä olen nopeammin puutteessa, niin ei taida onnistua... *miettii muita kostokeinoja*
Kiva että olitte kaipaillu ja ANTEEKSI että olen loistanu poissaolollani pari päivää. Lukemassa olen just ja just kerenny käydä, olen vähän tehny rästihommia ja kotitöitä. Ja eilen oli pojilla pokeri-ilta, en saanut herken rauhaa tehdä MITÄÄÄN. Nyt sitten ollaankin menossa mun mummolta hakeen yhtä vanhaa lipastoa, meinataan kunnostaa se tuohon meidän eteiseen. Eli kiirettä pukkaa...
Lupaan ja vannon että tulen vielä tänään lukemaan pinot kunnolla ja kirjoittelemaan paremmin okså. :D
TÄNÄÄN TAAS PAHAOLO MEINAAVALTAA JOKA TUNTI. VAIKKA SYÖN, NIIN PITÄÄ VAAN TUNNIN MAX. 2 TUNTIA OLOA POISSA JA SITTE TAAS TULEE HRA iDON HALAILU-FIILIS PÄÄLLE :(( Ohoh, anteeksi,tulipas isolla *nolouden noloin* No kuitenkin, siis ällötyspvä tämä ollut, no jospa sitte taas ei viikkoon olis *toivoooooooo*
Axe, mäkin repsin sun jutusta. Oli hauskasti kirjoitettu =DD
Joo, ehkä kandee keksii sittenkin joku toinen keino kostolle ;) Vitsit kun sun mies tykkäö siivomasisetakin,ei voi kostaa ees sekamelskalla ;D
Kukas teil pyykit hoitaa? Mä hoidan meil ja jos tulee jotain,kostan sen niin ettei miehel ole puhtait alusvaatteita käsillä ;DDDD No joo, harvoin niin tapahtuu, mutta se toimmi aina silloin ku tarttee sitä kipeimmin ;)
Joo, hiljaista on ollut täällä tänään. Mutta eipä ihme, eihän sitä aina jaksa kun kaikkea muutakin on mielessä, näin joulun alla. Vaikka täällä kyl ois ollu aikaa. Niin kuvottava olo ja viime öisistä kaamee väsymys päällä. Eipä juuri mitään ole aikaiseksi saanut :/
Mutta nyt meen sohvalle, poika haluu kts 101 koirapentua, eli dalmatialaista ;) Tyttö menikin kaverille. C u..
M
Ei auta pyykkien pesemättä jättäminen. Jos miehellä ei ole tarpeeksi puhtaita vaatteita, niin se pesee itse. Ja useimmiten se ehtii tehdä sen ennen kuin mun tarvitsee pestä. Heikolta näyttää... *jatkaa pohtimista*
Oon kyllä jo sen verran leppynyt, että jos se edes yrittää halata, niin mä kaadan sen sänkyyn ;)
T: maailman huonoin vihoittelija
Yö meni päänsärkyä potiessa mutta ehkäpä en ainakaan samoja virheitä tehny kun viime yönä... :( onneksi ei oo kun lauantaina iltavuoro ja sitten vapaat!! saa huilailla taas...
Miruliille Hyvää Lomaa!!! toivottavasti lomaillessa väsymys alkaa hellittämään!! Vaikka hommaa taitaa olla muutokn kanssa riittämiin :)
Federica: jessus iski yllättäen dementia... menikö nikki ees oikein???? no anna anteeksi... ;) Jaksuja opiskeluun!! Toivottavasti pääset huilahtamaan joulun aikaan vähäsen!!! Mitä muuten opiskelet? en muista onko ollu jo puhetta??
Tosissaan Mariposa, missäs luuhaat?? *huhuilee*
Mä olin äsken ihan tippa linssissä kun luin iltssanomist tai lehest (eilisest) juttua englannista: äiti oli hylänny vastasyntyneet kaksoset sairaalan pihalle... Tietenkin asiakas tuli kun kyynelehdin ja oli ihan ihmeissää et mitäs itken... *noloa* vähän katto pitkää kun näytin juttua.. höyrypäiset naiset saa varmaan mainosta taas...
Mutta pidemmittä höpinöittä jään oottelee kotiinpääsyä ja nukkumista!!! :) palataan taas!!
MIiitsu 12+6