Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: Naapuri ehdotti parinvaihtoa...

Vierailija
08.12.2005 |

Saunoin viime lauantaina naapurini kanssa.

Joimme kaljaa ja juttelimme kaikenlaista.

Naapuri ehdotti sitten varovasti, että

kiinnostaisiko parinvaihto. En ottanut

kunnolla kantaa, mutta vitsailimme asiasta,

Olen nyt miettinyt monta päivää hyviä ja

huonoja puolia. Naapurin vaimo kiinnostaisi

kyllä koeajaa. Hän on ihan viehättävä ja

piristävällä tavalla oman vaimoni vastakohta:

hoikahko, pienirintainen, hiukset erimittaiset

ja väriset kuin vaimollani. Olisi siis varmasti

sängyssä piristävän erilainen kokemus.

Takanani on 10 vuotta seksiä saman naisen

kanssa.

Olen kuitenkin empiväinen ja hiukan

mustasukkainenkin kieltämättä. Naapurillani

on luullakseni isompi kalu kuin minulla

(ainakin lepotilassa selvästi isompi).

Näin ollen mietin, onnistuisinko tyydyttämään

naapurin vaimon riittävän hyvin - ja toki mietin,

tyydyttäisiköhän naapuri oman vaimoni paremmin

kuin minä itse.

Kokemuksia naapureiden tai läheisten kavereiden

kanssa tehdystä parinvaihdosta?

Häviääkö tämä mustasukkaisuus itse tilanteen myötä? Olettaen, että seksi onnistuu hyvin molemmilta pareilta.

Olen kuitenkin suht luottavainen kyvyistäni.

Kaluni on 16cm ja kestävä. Sen lisäksi olen

hyvä nuolemaan. Pieni epävarmuus kuitenkin

hiertää. Kommentteja??

PS. Sen tiedän, että naapuri on jo puhunut asiasta

vaimonsa kanssa ja hänen vaimonsa olisi valmis

tähän peliin. Omanikin luultavasti (tosin

ei mitenkään 100% varmuudella).

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 24

Vierailija
22/40 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaako yhden parin kanssa tehty kokeilu väistämättä kasvavaan nälkään, eli siihen että aletaan hakemaan tiettyä tunnetta uudestaan ja uudestaan? Elikkä johtaako tällainen kokeilu hyvin todennäköisesti siihen, että ajaudumme seksiin yhä uusien pariskuntien kanssa? Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä oli kyllä päivän huippu aloitus :D Olisiko sinusta ap asia ok jos vaimosi pettäisi sinua? Tai sinä häntä? SAMA ASIA!!

Vierailija
24/40 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyä haaveilemaan

Vierailija
25/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu teidän kesken olisi kuitenkin aina paras ratkaisu, itse keskustelisin mieheni kanssa. Tosin, jos hän tulisi kertomaan kuinka haluaa panna naapurin muijaa, kirjottelisin lähinnä eropapereita. Kerro siis ensin ja seuraa vaimosi reaktioita.

Vierailija
26/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin luulen.

Vierailija
27/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille esität, että pidit ihan täytenä vitsinä koko ehdotusta!

Muuten on kohta puukkotappelu edessä tai vähintään asunnot myynnissä.

Vierailija
28/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltiin tuota vaihtoa, samaan aikaan, toiset eri huoneessa ja toiset toiseessa. Miehelläni ja toisella naisella ei kemiat pelanneet, jotenkuten saivat hommat hoidettua. Mulla ja toisella miehellä toimi liiankin hyvin, ja jatkoimme kahdestaan salasuhdetta miltei kolme vuotta.

Näin jälkeenpäin ajatellen en enää ryhtyisi moiseen! Meillä ainakin tuo kokeilu sotki paljon asioita, toinen pariskunta on eronnut, me melkein erosimme.

Ja tuo pariskunta oli todella hyvä tuttavaperheemme, kaikilla meillä on lapsia emmekä ihan nuoria enää siis ole. Minä ihastuin pääasiassa juuri tuohon isoon kaluun ja lopuksi koko mieheen. Onneksi olemme päässeet tuon yli ja olemme taas onnellisia mieheni kanssa. Hän ei siis tiedä edelleenkään että minä ja tuo mies jatkoimme kaksin tuota juttua, eikä tule toivottavasti ikinä tietämäänkään!!

Vierailija
29/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai tynnyrissä kasvanut. Että tälläista tapahtuu siis ihan muuallakin kuin elokuvissa...

Vierailija
30/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko valvoja poistaa tämän?

Vierailija
31/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saunoin viime lauantaina naapurini kanssa.

Joimme kaljaa ja juttelimme kaikenlaista.

Naapuri ehdotti sitten varovasti, että

kiinnostaisiko parinvaihto. En ottanut

kunnolla kantaa, mutta vitsailimme asiasta,

Olen nyt miettinyt monta päivää hyviä ja

huonoja puolia. Naapurin vaimo kiinnostaisi

kyllä koeajaa. Hän on ihan viehättävä ja

piristävällä tavalla oman vaimoni vastakohta:

hoikahko, pienirintainen, hiukset erimittaiset

ja väriset kuin vaimollani. Olisi siis varmasti

sängyssä piristävän erilainen kokemus.

Takanani on 10 vuotta seksiä saman naisen

kanssa.

Olen kuitenkin empiväinen ja hiukan

mustasukkainenkin kieltämättä. Naapurillani

on luullakseni isompi kalu kuin minulla

(ainakin lepotilassa selvästi isompi).

Näin ollen mietin, onnistuisinko tyydyttämään

naapurin vaimon riittävän hyvin - ja toki mietin,

tyydyttäisiköhän naapuri oman vaimoni paremmin

kuin minä itse.

Kokemuksia naapureiden tai läheisten kavereiden

kanssa tehdystä parinvaihdosta?

Häviääkö tämä mustasukkaisuus itse tilanteen myötä? Olettaen, että seksi onnistuu hyvin molemmilta pareilta.

Olen kuitenkin suht luottavainen kyvyistäni.

Kaluni on 16cm ja kestävä. Sen lisäksi olen

hyvä nuolemaan. Pieni epävarmuus kuitenkin

hiertää. Kommentteja??

PS. Sen tiedän, että naapuri on jo puhunut asiasta

vaimonsa kanssa ja hänen vaimonsa olisi valmis

tähän peliin. Omanikin luultavasti (tosin

ei mitenkään 100% varmuudella).

Meillä meni elämä pilalle ja suuri onnettomuus tapahtui! Mekin kokeilimme parinvaihtoa, kivaa oli, mutt mä menetin kiinnostukseni mieheni pieneen kulliin ja himosin vain naapurini isoa ja paksua kalua päivin öin! Lopulta me muutettiin naapurinmiehen kanssa yhteen ja mä erosin miehestäni. Mun mies ex oli onneton ja rupes ryyppäämään, mentti sit työpaikan ja jäi ilman asuntoo. Mut tää mun naapurinrakas ei sitte kauan mua rakastanutkaan, vaan muutti takas avovaimonsa ja lastensa luokse! Mun elämä meni sekasi ja mä jouduin hoitoon usein, kun en enää pystyny huolehtiin arkiasioista ym. Mun laps otettiin/mä annoin/ sijaiskotiin, ehkä parempi niin. Nyt mä oon taas hoitojaksolla ja pääsen kotiin jouluksi. Mun ex-mies nukkuu yönsä missä millonki, usein jopa ulkona ja juo kaikki myrkyt. Mun lapsi ei enää haluu tavata mua ..mä haluun jo pois . Anu.

Vierailija
32/40 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla totta?

Vierailija
33/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hyvä tilaisuus, älä jätä sitä käyttämättä. Enemmän harmittaa jälkeenpäin sellainen, että ei ole tarttunut tilaisuuteen, kuin että on yhtä kokemusta rikkaampi.

Mikä tässä nyt voisi mennä pieleen? Jos ei suju, niin ei sitten. Mutta jos tuntuu hyvältä, niin eikun uusiksi!

Vierailija
34/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavien kanssa se on nääs niin ja näin. menee kiusalliseksi, mietiskelyksi, itsekidutukseksi.

ja sinua arveluttaa jo nyt miten kalusi koko vaikuttaa vaimon nauttimiseen.

vaikka totuus on että kaikki olemme suht samanmoisia, poikkeuksia löytyy toki. olen tavannut niin isokaluisen miehen ettei sisälle mahtunut, ei sekään kivaa ollut. lepoasennon koko ei välttämättä kerro seisovan aseen mittaa muuten :)

parempi olisi testata se parinvaihto jossain vähän tuntemattomassa porukassa, jos menee pieleen niin ei mene naapurussuhteet. se on kiusallista. katso googlesta swingers jne

Vierailija
35/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mielipide. Kokemusta ei ole, eikä tule.

Vierailija
36/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se saattaa olla kivaa vaihtelua jos te olette luonteeltanne sellaisia, että se sopii teille. Ette tule helposti mustasukkaisiksi eli vaatii todella hyvän itsetunnon ja suhteen. Eikä sitä kannattaisi tehdä piristääkseen omaa seksielämää vaan vain vaihtelun vuoksi. Jos omassa seksielämässä on vaikeuksia niin etsisin niihin ratkaisuja ihan vaimon kanssa kotona. Mutta jos seksinne on harmonista ja olette muutenkin tasapainossa niin tällainen saattaa tuoda vaihtelua.

Itse harrastin seksiä ystävättäreni pyynnöstä (olen nainen) ja suostuin lopulta. Se oli kyllä ihanaa ja välillä haaveilen siitä vieläkin mutta ystävyys kaatui vaikka kuinka yritimme pitää sitä eheänä. Enää emme ole missään väleissä ja yksi syy on tämä seksisuhde. Kokemuksena oli kyllä kiva vaikka en lesbo olekaan. Tällä yritän vain sanoa että parhaassa tapauksessa teillä on muutto edessä jos alatte hommiin. Jos tekisitte sen niin se pitäisi olla muualla ja sellaisia ihmisiä joiden kanssa ette ole päivittäin tekemisissä. Naapurit ovat liian lähellä kotia. Koti on paikka jossa on päästävä rauhoittumaan ja jos naapurisopu menee vaikka tällaisen takia niin elämä käy melko rankaksi. Tai saattahan asia alkaa teitä vaivaamaan tai nolottamaankin. Mutta miettikäähän rauhassa ennekuin ryhdytte hommiin. Kuulostaisi kyllä houkuttelevalta.

Vierailija
37/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kielteisimmin suhtautuvat ne, jotka eivät itse koskaan aio harkitakaan samanlaista.

Onhan lähinaapuri tietysti teoriassa pieni riski, mutta niin on vieraammatkin. Huutelua voi tulla vaikka mistä, sitä on paha ennakoida. Mutta jos synkkaa, niin mikä sen kutkuttavampaa, kuin saunailtana sattumoisin piipahtaa taas naapurissa...

Minä kokeilisin vaikka heti, mutta vaimo tyrmäsi välittömästi kun menin ehdottelemaan :-(

Vierailija
38/40 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilimme tuota puolituttujen kanssa ja sillä vieraalla miehellä ei seissyt kunnolla. Oli aika surkeaa seksiä muutenkin. Oma mieheni onnistui hiukan paremmin,

mutta eipä se toinenkaan nainen ollut järin tyytyväinen.

Vierailija
39/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska nähdä miten luontevina meidänkin välit naapurin vaimon kanssa pysyisi, jos käytäisiin toistemme miehiä painamassa. Enpä usko että kovin hyvin onnistuisi.

Sinänsä parinvaihto kuulostaa minusta kivalta, mutta silloin tosiaan täytyy olla parisuhde joko tosi vahvalla pohjalla tai sitten niin huonolla, ettei sen enää olisi edes väliä jos se tuhoutuisi.

Vierailija
40/40 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jos uskallatte. Voi olla kivaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi