Lue keskustelun säännöt.
Mihin voisi lahjoittaa ylimääräisiä kodintavaroita? Pelastusarmeijalle?
08.12.2005 |
Olen siis tekemässä joulusiivousta ja kaapeista pursuilee tavarat ulos. Olisi uusia valokuva-albumeja, filmikameroita, leluja, vaatteita, kenkiä, astioita ym. pois lahjoitettavaksi. Mutta ottaako mikään taho varsinkin noita astioita ja esim. kameroita vastaan vai nakkaanko roskikseen???
Kommentit (2)
täällä ainakin mainostaa tulevansa hakemaan kotoa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai jos teiltä löytyy esim. kíerrätyskeskus paikkakunnalta. Voithan myös laittaa esim. neuvolan tai vaikka ruokakaupan ilmoitustaululle lahjoitetaan -ilmoituksen :)