Voi IIIIIIK! Meille on tulossa neljäs :o)!
Uskomatonta! Mahtava fiilis...!
Testasin tänä aamuna täysin hölmistyttävän tuloksen: plussaa!!!!
Meillä on ennestään kolme lasta, poika 11, tyttö, 8 ja tyttö 6. Olen jo aika pitkään ajatellut, että siinä lapsilukumme on enkä ole jaksanut edes ajatella, että vielä raskautuisin. Vähän kuin vaihdevuosien tyyppisiä tuntemuksia on ollut jo yli puoli vuotta ja työterveyslääkäri sanoikin, että luultavasti ne tuntemukset vaihdevuosia merkkaa. Ikää minulla on kuitenkin vasta 39, joten olen vähän epäillen suhtautunut tuohon vv-arvioon.
Mutta että vauva!!! VOIH!!!
Mieheni on ihan yhtä hölmistynyt, mutta sanoi aamulla ennen töihin lähtöä, että kyllä sitä vauvantuoksua vielä voisi mielellään haistella... Kiitos kun sain teille tämän kertoa, kenellekään muulle ei tulisi mieleenkään vielä kertoa!
IIIIIIIK!
Kommentit (2)
Olen niin tärinässä, että ihan naurattaa. Onneksi lapset ovat koulussa ja nuorin tarhassa eivätkä ole näkemässä mua täällä hulluna hyppimässä seinille. On ihan epätodellinen olo.
Että MUN jo kaikenkärsineessä masussani kasvaisi vielä yksi kullanmuru?
Ja oottakaas kun meidän suku saa tietää. Lähisuku on ihan lapsihullua väkeä ja serkuksia on toistakymmentä. Suvussa on veikkailtu leikillään, että kuka nuorista pareista saa seuraavaksi vauvan... Meitä ei oletettavasti ole laskettu mukaan :o)!
HIH!
Isommista sisaruksista saa jo apuakin vauvan hoidossa.