PAS tammikuussa, onko muita?
Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...
Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.
kp 2/24-34
Kommentit (216)
Kylläpäs NEGOja ropisee!
Pahoittelut, elämä on epäreilua!
Minä venttailen menkkoja, eiköhän ne ala kohta...
Miehen kans ei puhuta koko asiasta, vältellään molemmat, näköjään.
Jatkosta ei siis vielä selvyyttä. Matkalle haluaisin.
Aikasemmin ollaan halittu ja itketty yhdessä tulosta, nyt jatketaan elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Onko teillä muilla vaikuttanut parisuhteeseen nämä hoidot ja ikuiset negat?
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti nega)
Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega)
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp13(veritesti plus)
Mimosa75, siirto 13.1, pp14(nega), pp15
agnut, siirto 13.1, pp14(nega)
Hämyri, siirto 17.1, pp11
Ibiza79, siirto 18.1, pp10
Myyry, siirto 26.1, pp2
Oma napa: Vatsa turvotuksen ja nipistelyn lisäksi eilen itketti ja tänään on saanut juosta vessassa.
Luulotauti alkaa varmaan iskeen!!!
Myyry: Kiitos tsempistä sitä kyllä tarvitaan täällä loppuvaiheessa.
mimosa75: Toivotaan, että muuttuu vielä plussaksi! dbdb
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp14(nega), pp16
Hämyri, siirto 17.1, pp12
Ibiza79, siirto 18.1, pp11
Myyry, siirto 26.1, pp3
Mun olis mieli tehnyt testata tänä aamuna, mutta mies ei anna lupaa. Täytyy siis malttaa keskiviikkoon asti, Tylsää!
Mites muiden piina etenee?
Mimosalla pahoittelut negasta :(
Täällä elellään vasta piinailun alkimetreillä, mutta silti parin viikon päästä koittava testin teko pyörii mielessä. Nyt aion sitkeästi sinnitellä ja testata vasta pp. 14. Silloin tulokseen voi ainakin luottaa.
En tiedä kumpi on pahempi se että vuoto alkaa ennen testausta vai se että testaa negan. Kerran menkat alkoivat jo pp. 8 ja se oli kyllä kurjaa..
-Myyry ja pp.3
Sulla piinailut lähenee huippua! Tulin tänne läettämään super plussasäteet sinulle ja tietysti kaikille muillekin!
Olen itse hiukan vähentänyt surffaillua että ei tule luettua liikaa " ikäviä asoita" kun mulla ainakin tuo mielikuvitus lähtee aina vähän käsistä;-).
Mutta välillä aina käyn kurkkaamaassa mitä tälle puolelle kuuluu. Vaikka itse olin onnekas ja pääsin odottajien puolelle, niin silti en ole oiken osannut liittyä sinne kunnolla.
Mutta näistä piinailu ketjuista oli niin paljon tukea ainakin minulle että toivon että teitä kaikkia pian onnistaa!
Oma napaa sen verran että meillä niskapoimu ultra kesiviikkona jolloin päästää näkemään ärhäkkää ja kuullemaan että onko kaikki hyvin. Jännittää hiukan.
Kiva kuulla mitä sullekkin kuuluu. Mä oon päättänyt etten loiki täältä minnekkään ennekuin on itselläkin jotain kerrottavaa. Toivottavasti pääsen pian odottajiin. Toivotaan että tulisi kodikkaampi olo, kun on tuutja paikalla.
Nyt voi laulaa: kolme yötä testiin on laskin aivan itse eilen, kun tunsin nipistyksen huurunenän (tai jotain) heh
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp14(nega), pp17
Hämyri, siirto 17.1, pp13
Ibiza79, siirto 18.1, pp12
Myyry, siirto 26.1, pp4
Taas äsken , kun tulin kotiin mietin että pissa olis ollu ainakin neljä tuntii rakossa, et jos tekis testin. Mutta maltoin kuitenkin olla kaivamattsa testiä esiin.
Oireita ei kummemmin ole, vatsa turvoksissa.
kahden alkion siirto. JÄnnittää!
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp14(nega), pp18
Hämyri, siirto 17.1, pp14
Ibiza79, siirto 18.1, pp13
Myyry, siirto 26.1, pp5
Vilja, siirto 30.1, pp1
Vilja: Tervetuloa mukaan piinistelemään!
Mimosa75: Missä mennään? Teitkö uuden testin?
Hämyri: Testaatko tänään?
Mä edelleen kidun enkä testaa. Pelkään jokaisella vessareissulla, että vuoto on alkanut. Sitten on tunne, että nega sieltä kuitenkin tulee.
Vatsa tuntuu siltä kuin olis tehnyt vatsalihas liikkeitä oikein urakalla.
Voi, että pahoittelut negasta.
Mulla tuune myös, että liityn neganneiden joukkoon huomenna!
Perhanan nega... Olen tosi pahoillani! :(
Hirmuisesti negoja tullut tässä pinossa, vain yksi plussa. Toivottavasti sinä Ibiza hyppäät plussajunan kyytiin huomenna!
-Myyry ja nappulat pp. 5
Testasin siis jo pp13, kun monta päivää jo oli ollut sellainen tunne, että ei ole tärpännyt. Silloin tulleesta negasta jo arvasin, että millä se plussaksi yön yli muuttuisi. Ja samat fiilikset olleet viikonloppuna, kun kroppa on ihan hiljaa, ei kuulu hyvää eikä huonoa. Se on kaikista varmin merkki mulla. Eli en ole elätellyt toiveita enää viikkoon, ja testin tein " mitä jos" mentaliteetilla, eli en ollut yllättynyt enkä pettynyt tuloksesta. Nyt odottelen menkkoja, ja seuraava pas ajoittuu meillä maaliskuun puoleenväliin.
Solveigille superonnittelut plussan johdosta! Ja tietysti kaikille muille superhyper pahoittelut negoista! Kyllä tämä lapsettomuus on rankinta mitä olen eläissäissäni kokenut. Välillä tulee epätoivoisen surullinen olo, semmoinen mitä ei jaksaisi itkeä eikä surra, kun se koskee niin syvältä. On helpompaa olla ajattelematta. Sillä seurauksella, että sitten kun ajattelen, itken niin sydäntäsärkevästi, että tuntuu että hajoan.
Töissä olin mukana lääkärinkierrolla, kun lääkäri puhui itsemurhaa yrittäneen naisen kanssa. Naisella pieni tytär. Lääkäri sanoi :" Sinulla on vastuu lapsestasi, hänen takiaan et voi tappaa itseäsi..... Jos sinulla ei olisi lasta, saisit tehdä itsellesi mitä haluat, sillä ei olisi väliä, mutta koska sinulla on lapsi, et voi" . Mulla nousi kyyneleet silmiin, ja sain purra hampaat yhteen, etten alkaisi vollottaa täydellä teholla. Mutta kun tulin kotiin, itkinkin sitten tuntikaupalla. Mies sai sitten lohduttaa parhaansa mukaan.
Ihmiset on ajattelemattomia. Kyllä, tiedetään. Silti se koskee. Elämän mittanen suru.
Ja lopuksi: kirjottelen nyt yhden kaverin luota. Emme ole vieläkään saaneet uutta tietokonetta, joten tiedätte miksi minusta kuuluu niin harvoin. Tilanteeni pitäisi korjautua tuota pikaa.
Ibiza - en voi kun toivoa, että piristäisit tämän pinon masentavaa statistiikkaa... Plussasäteitä :)
Lohtuhali Hämyrille ja Mimosalle!!! Mimosa, lapsettomuus tosiaan on rankkaa ja pahinta mitä minunkin kohdalleni on sattunut, sydän alkaa olla palasina. Voimia kaikille!
Ibizalle peukut pystyyn! Onnea testailuun=)
eilen en jaksanut kirjoittaa mitään. olen niin kiukkunen ja surullinen ja kaikkea mahdollista. kirjoititte niin kauniita lohtusanoja ja kaikki pitää paikkansa. tää on niin rankkaa taistelua henkisesti ja fyysisestikkin. toivon todella että ibiza plussaa,koska muuten tän pinon onnistumisprosentti on ollut todella masentava.
mulla kipuilu alkoi jo viime viikolla.nyt vaan kovenee.särkylääkekuurin aloitin eilen.huomen aamul lääkärille.mun endometrioosi on äitynyt nyt niin pahaksi että ei siinä auta muu ku operoida pois sitä.eli pieni hoitotauko tulee meille nyt.ehkäpä tekee hyvääkin.itkin ja tressasin jo sairaalaan menoa valmiiksi.ei kiva ja pelottaa kun herää nukutuksesta että mitä saa kuulla.onko kaikki tarvittava vielä jäljellä vai onko endo tuhonnut kaiken.
eniten kuitenkin se painaa mieltä joka ikinen minuutti että saadaanko koskaan lapsia??? kukaan ei siihen pysty vastaamaan.täytyy kai yrittää pitää toivoa vaan yllä.
oikein toivontäyteisiä talvipäiviä kaikille!
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp14(nega),
Hämyri, siirto 17.1, pp14(nega)
Ibiza79, siirto 18.1, pp14(nega)
Myyry, siirto 26.1, pp6
Vilja, siirto 30.1, pp2
Hämyri kovasti voimia sulle!
Tein testin aamulla 04:00, menin töihin 05:00.
Lopetin lääkitykset niinkuin käskettiin negan tullessa. Menkkojen pitäis alkaa 2-3 vrk lääkeiden lopetuksesta eli viimeistään perjantaina. Jos ei ala kai sitten lauantaina uusi testi.
Jatko suunnitelmia ei oo vielä, kun en oo voinut keskustella miehen kanssa ja sitten pitää odotella sitä vuotoa... Soittelen hoitopaikkaankin vasta, kun vuoto alkanut.
Siis voi paska. Ottaa pannuun sun puolesta!!! Halaukset täältä.
Mulla on menossa jo kp35 eikä vieläkään oo menkat alkanu. Migreeni kyllä yrittää junnata koko ajan päällä, joten kai se vuotoki sieltä viikonloppuna viimestään tulee. Jo ois aika!!! Kierto meni kerta heitolla sekasin niistä Estradot -laastareista...
Lohtuhali Ibizalle, pahoittelut negasta! Kurja alkuvuosi, kun näin monta negaa tähän pinoon. Solveig on kyllä onnentyttö, ihanaa=) Jokohan pian eka ultra..
Eipä niitä plussauutisia ( muutaman luomuyllärin=) lisäksi) ole hirveesti ollut muissakaan pinoissa, harmi. Ipun pinoa olen käynyt lukemassa säännöllisesti ja tietty jännännyt puolestanne! Voimia myös teille.
Luomuylläristä haaveilen jälleen itsekin ja pupuilutkin olen ajoittanut kiertoon sopiviksi, tosin mieheltäni salaa=D Hän ei enää luomuun usko, eikä pitäisi minunkaan. Tiedän, epätoivoinen olen..
Myyrykös vielä piinailee?! Plussaonnea ihan hirveesti+++
Kurkkasin tänne taas pienen tauon jälkeen. En tiedä mitä sanoisin. Olin aivan varma että joku plussaa. Ei tainnut tosiaan mennä ihan todennäköisyyksien mukaan tämä pino.
Joku kysyi ultrasta. Se on ensi tiistaina, joten on vaan odoteltava. Olen napsinut lääkkeet ohjeiden mukaan, eipä tässä muuta oikein voi. Jonkun mahapöpön sairastin viime viikolla ja syöminen oli tosi huonoa sen vuoksi. Oireita ei juuri ole paitsi tuo järjetön väsymys edelleen. Tänään piipahdin kaverin seuraksi kuntosalilla enkä oikein uskaltanut revitellä. Käynnin jälkeen vähän kiristeli alavatsaa, mutta tuskin tuo liittyy siihen mitenkään.
Pahuksen negat!
Halit neganneille!
+++haleja plussanneille. (vai oliko meistä vain yksi onnellinen joka plussasi?)
No ,me miehen kanssa puhuttiin pitkään ja hartaasti.
Päätettiin käyttää pakkanen tyhjäksi.
Aloitin maanantaina hormoonien vetämisen. Progynovaa menee!!!!
Ilmeisesti mun limis kuitenkin ohut, joten pakkokeinot käyttöön.
Tosin nyt jo pelkään saavani rintasyövän näistä...!!!
10.2.06 ultra ja vk7 siirto. Tehdään pidempi viljely.(kaksi sulatetaan ja katotaan mitä saadaan siirtoon).
Joten yhtä hel...tämä kevät! Jos ei onnaa näillä, sitten loppuu meidän yritykset. Mulla ikää jo niin paljon....
Tsemppiä kaikille jatkoon!
Onko meillä uusi pino helmikuulle???
Pahoittelut negasta myös sinulle! Negoja on jo ihan likaa tässä pinossa, pahus sentään=(
Iso Lohtuhali Sulle!
Ibiza, Hämyri ..oliko vielä muita piinistelijöitä, en muista.. joka tapauksessa kaikille hirmuisesti +++Onnea!!!