PAS tammikuussa, onko muita?
Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...
Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.
kp 2/24-34
Kommentit (216)
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti nega)
Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega)
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp11
Mimosa75, siirto 13.1, pp8
agnut, siirto 13.1, pp8
Hämyri, siirto 17.1, pp4
Ibiza79, siirto 18.1, pp3
xkirsikkax, ultra 23.1
Myyry, siirto 26.1
Mä aloitin luget lauantaina, keskiviikkona oli siirto!
Solveig onnea pinon ekasta plussasta!
Myyry tervetuloa pinoon!
Mä heräsin yöllä taas alavatsa kipuun sitä kesti tunnin verran ja rauhoittui sitten, nyt ei mitään tuntemusta.
Mutta olen edelleen huolissani tuosta vuodosta. Eilen illalla se sitten kiihtyi ja muuttui veriseksi. Myös sitkeät alavatsakivut alkoivat enkä muista tämmöistä aikaisemmin olleen. Itkin silmäluomeni umpeen, että tässä tämä taisi sitten olla. Mikseivät zumet pitäneetkään vuotoa pois? Valvoin lähes kahteen asti yöllä, kun mahaa juili niin ikävästi. Oli pakko ottaa yksi panadol, jonka jälkeen mahakivut rauhoittuivat ja sain nukuttua.
Tänään olo on ollut taas hyvä, eikä lisää vuotoa ole pikkareihin asti tullut. Ilmeisesti jotain on tuolla kohdussa kuitenkin tapahtunut ja toinen (?) alkioista ainakin hetkeksi kiinnittyä. Pitipä vaan mennä testailemaan niin aikaisin... Jos maanantain veritesti tuo huonoja uutisia, niin päätimme jo, että uusi yritys saa alkaa välittömästi.
S ja pp11
Minulla pp8 menossa...
Tulin just matkailumessuilta...sain ainakin kipeät jalat!
Tyhmänä korkkareilla veivasin...
Me pidettiin viikon selibaatti siirron jälkeen, kokeiltu niin monia taukoja ja ei- taukoja. Mies ei vaan antanu!!!! :D
Mulla ei erikoisia oireita, rinnat vähän tuikkii ja turvonnu olo. (niinhän menkkoja odotellessakin).
Masussa ei tuntemuksia. Iltaisin janottaa ja joskus käväsee huono olo, joka menee ohi. Luget jälleen, luulisin...
++++ säteilyä!!!
Hei kaikille! Ikävä kyllä en kerkee lukemaan mutta halusin kertoa olevani hengissä ja mitä suurimmassa määrin hengessä mukana!! Pp 8 tänään, olo ok. maha turvonnut ja edelleenkin painon tunnetta varsinkin alavatsalla. Rinnat tuntuu pyöreimmiltä, ja heittelen toivon ja epätoivon välillä! Töissä pitää kiirettä, ja siitäkin syystä en kerkee koneelle paljon ollenkaan...
Plussasäteitä :)
Piinistelijät:
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp12
Mimosa75, siirto 13.1, pp9
agnut, siirto 13.1, pp9
Hämyri, siirto 17.1, pp5
Ibiza79, siirto 18.1, pp4
xkirsikkax, ultra 23.1
Myyry, siirto 26.1
Solveig: Toivotaan ettei vuotoa tuu enempää, vähäinen on ihan normaalia. Tarrasukkia pikkuiselle!
mimosa ja agnut: Milloin ootte ajatellu testata?
Minä testaan vasta määrättynä testipäivänä eli 1.2.
Oireista mahaa välillä juilii ja välillä vihlaisee oikein kunnolla varsinkin iltaisin. Luulen että luget tota tekee...
ei oikeen mitään tuntemuksia...
alavatsa välillä joulii ihan kun menkat alkaisi. viimeksi oli vaikka mitä oireita (rinnat kipeät,vihlontakipua alavatsassa,lämpö nousi,väsymys iski, nenä oli tukossa öisin...) ja oli kiinnittyny vähäks aikaa. jotenki odottaa niitä samanmoisia oireita tulevaksi jo. itselläni en kyllä ole huomannut mitään oireita noista lugeista. ainoo mitä mietin et olis niistä niin naaman punoitus,mut mietin et kovat pakkasetkin sen kyllä saavat aikaan.
toivotaan nyt että plussat alkavat valtaamaan tätä pinoa ;0)
onnenhiutaleita kaikille ja leppoista sunnuntaita
lopuillaan!
Meikä testaa vasta pe niinkuin ohjeet annettiin!
Vaikka haluaisin aiemmin tietää.
Maltti on valttia!
Mulla kuumotusta (vaihdevuosi sellaista) ja käsiä vapisuttaa vähän.
Kamala jano iltaisin??!
Muuten ei mitään erikoista.
Alkoi jo aamulla ärsyttää, kun lugejen kans leikin, turhaanko tämäkin taas!
Ilmotelkaa tytöt miten menee!!
Halit ja ++ säteet kaikille!
Piinistelijät:
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp13
Mimosa75, siirto 13.1, pp10
agnut, siirto 13.1, pp10
Hämyri, siirto 17.1, pp6
Ibiza79, siirto 18.1, pp5
xkirsikkax, ultra 23.1
Myyry, siirto 26.1
Muakin on alkanut toi lugejen kanssa leikkiminen ärsyttää!
Tänään aamulla kun menin töihin siellä haisi mun mielestä järkylle, että pahaa teki. Muiden työkavereiden mielestä kaikki oli niinkuin aina, mun hajuaisti vaan oli herkkänä. Olisko tää nyt sitte eka oire??? No, ei vielä innostuta!
Plussasäteitä pinoo!!!!
Kyllä on hidasta tämä odotus...!
Mä olen turvoksissa...luget (tai menkat) sitten mua kuumottaa naamasta välillä, aaltoja, ihan kuin ennen menkkoja!!!!
Voi äiti jos menee huti!
Hajuista; työkaveri käveli ohi kahvikuppi kädessä, yäk mikä döllis!!!
Kahvia ei tosiaankaan tee mieli!
Välillä pieni etova olo oka menee ohi pian.
Oikean puol. tissin tikustelu on uusi juttu.
Mulla on varmaan jo mielenterveysongelmia!!!
Kerrankin sitä kuuntelee omaa kroppaansa oikein kunnolla.
Testi siis pe aamuna. Kotona tikkuun pissimistä...
+++säteilyä!
Olen siis virallisesti raskaana, kunnes toisin todistetaan. Arvo oli karvan yli 1000, mikä tuntui kyllä aika korkealta. Koitin etsiskellä taulukkoa mistä näkyisi HCG-arvot, muistan sellaisen täälläkin joskus pyörineen.
Seuraava etappi on kahden viikon päästä. Silloin pääsemme kurkkimaan ultraan, missä asukas majailee, toivottavasti oikeassa paikassa. Oireita ei sen kummemmin ole, mutta väsyttää aivan kamalasti. Se mainitsemani vuotokin onneksi loppui lyhyeen, ja hoitaja sanoi sen olevan normaalia. Vasta jos tulee kuukautisvuodon tapaista runsasta vuotoa, pitää huolestua.
Toivon lisää plussia tähän pinoon, nyt urku auki tytöt!
Kävin eilen ultrassa. Siellä näkyi 14mm munis kypsymässä... Ke saan aloittaa oviksen metsästyksen ja PAS-siirto ajoittuu luultavimmin ensi viikolle. On tämä jännää aikaa...
Montako sinulla Solveig sirrettiin?
Kirsikka
kp15
ja kaksihan sinulla näköjään siirrettiin, Solveig:)
Tuosta vuodosta, se on tosiaan normaalia, mutta aina sellaista pelästyy:( Minä vuosin vk11+ oikein kunnolla pelkkää verta. Kyseessä oli hieman eteinen istukka (eli kohdun suun lähellä, voisi olla myös kohdun suulla, jolloin alatiesynnytys ei käsittääkseni tule kysymykseen), joka oli nähtävästi hieman repsahtanut. Selvisin pelkällä säikähdyksellä!
Peukkuja piinistelijöille!!
Kirsikka
kp15
Tuo olisikin hyvä tapa laittaa nuo " päivän tiedot" otsikkoon:)
K
alavatsa kyllä joulii välillä aika pahastikkin :0(
kunpa nyt menkat pysyisi vaan poissa ja kipuilu olisi sitä samperin endoa. mua kanssa luge touhut alkaa ottamaan päähän. olen kyllä muutenkin aika huonolla tuulella ollut viimet päivät. tuntuu että verenpaine nousee vähemmästäkin...
Iso onnen halaus solveigille!!!IHANAA!
Niin ja onnenhalaus myös kaikille muillekin ja plussasäteilyt ilmoille!
kertokaa oloistanne ja tuntemuksistanne.
Hcg on niin korkea, että taitaa olla tuplat tulossa :)
Hirmuisesti Onnea plussasta ja enkeleitä odotukseen mukaan!!
Piinistelijät:
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp13(veritesti plus)
Mimosa75, siirto 13.1, pp11
agnut, siirto 13.1, pp11
Hämyri, siirto 17.1, pp7
Ibiza79, siirto 18.1, pp6
xkirsikkax, siirto vko5
Myyry, siirto 26.1
Solveig: Onnea Plussasta!!!
xkirsikkax: Onnea oviksen metsästykseen!!!
Mulla ei oo tänään ollu mitään ihmeellisempää, kaikki ihan ok!
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
Syynä korkeaan HCG-tasoon voi olla monikkoraskaus
Itse en päässyt vielä tähän tammikuun PASiin, mutta menkat ovat alkaneet ja lääkitys PASiin ensi viikolla.
Tarinasi antoi hirmusti toivoa tulevaan PASiin.
Jotenkin epäilyttää, että voiko PAS onnistua jos sama IVF on onnistunut. Teillä ilmeisesti näin?
Meillä siis eka IVF/ICSI toi plussaa elokuussa, mutta meni tulehduksen takia kesken rv 14 +1 :(.
Meillä kanssa sama mietintö yksi/kaksi alkiota. Mies ei kahdelle lämpene, mutta itse en haluaisi heittää mahd ylimääristä roskiin ja tietty PLUSSAA toivoo niin kovasti, että tekisi mieli pyytää kahta...
Nyt jännäämään, onko teillä tosiaan kaksi kultaa tulossa...
Lampöiset onnittelut!
PS. Meillä vissiin lääkärikään ei mielellään siirrä kahta, koska tulehduksen/myöhäisen keskenmenon vuoksi joka tapauksessa raskaus olisi minulla erikoisseurantaa vaativa. Eli yksi varmaan siirretään - jos selviää sulatuksesta siis!
Menin sitten tekemään sen testin jo eilen illalla. Hermo petti, ja marssin apteekkiin ostamaan SureStepin. Ja kaksi viivaa ilmestyi testipuikkoon! Tosin testiviiva oli aika ohut, puolet kontrolliviivasta. Mutta ohjeen mukaan sekin on positiiviseksi tulkittava. Jee!
Riemu laantui tänään hieman, kun paperiin on pyyhkiessä tullut hieman vaaleanpunaista tuhrua. Alavatsakin on ollut kipeä oikeastaan koko päivän, kiristää ja nipistelee oudosti (menkkaoireet). Odottelen maanantaista veritestiä, josta tilanne selviää toivottavasti paremmin. Mulle sanoi hoitaja kerran, että vuotoa voi tulla eikä pienen määrän takia pitäisi pelästyä eikä ainakaan lopettaa lääkkeitä kesken. Nyt siis menossa pp 10.