Sanna Marin on sydämien pääministeri
Kommentit (56)
Diana oli sydämien prinsessä, Sanna meidän oikea pääministeri
Onko kivaa vastailla itselleen? Ootko pössytellyt aivosi?
Sanna on idiootti. Niin kuin sinäkin ap.
Sydänkohtausten pääministeri ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, vaan golddiggeri
Ihanko tosissaan? Ajattelet, että hän kuppaa jotenkin kampaajansa rahoja? Yrittää hänen reittään pitkin päästä kiinni kampaajan omaisuuteen? Olet lapsukainen.
Harvoin tunteella tulee järkeviä päätöksiä, järjen pitäisi olla ratkaiseva.
Hallitsi koronan hoidonkin ajan maata niin hyvin että voisko pyytää takasin tuuraamaan petteriä kun taas on vaikeat ajat.
Tosin hieman eri syystä johtuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Hallitsi koronan hoidonkin ajan maata niin hyvin että voisko pyytää takasin tuuraamaan petteriä kun taas on vaikeat ajat.
Tosin hieman eri syystä johtuvasti.
Suomen paras pääministeri IKINÄ
Ei stana ole eikä ole koskaan olllut. Ootko liimaa haistellut vai ihan vaan syntymästäsi saakka harhainen ap?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tunteella tulee järkeviä päätöksiä, järjen pitäisi olla ratkaiseva.
Ja kaikki tekevät päätöksiä tunteella. Ne, jotka kuvittelevat tekevän järjellä, ovat ihan ulalla tai pettävät tietoisesti itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei stana ole eikä ole koskaan olllut. Ootko liimaa haistellut vai ihan vaan syntymästäsi saakka harhainen ap?
Sannan aikana ei leikattu ja rahaa riitti. Piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tpisin kuin nyt. Vaikka leikataan ja säästetään rahaa ei ole säästynyt koska velkaannutaan edelleen.
jopa siinä määrin jotta sanoivat että homma saattaa jäädä seuraavalle hallitukselle. S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
revittiin duunarin selkänahasta ja otettiin velkana
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan peniksen. Lääh puuh spruits sannuliini
Pääasia että hoiti myös maan asiatkin muiden lisäksi eikä jahkuroinut epävarmana tuuliviirinä ensin kuullostellen mitä mieltä muitten maitten päättäjät asiasta ja sen jälkeen myötäillyt heitä.
Miksi aina täytyy tehdä väen vängällä noita Marin aloituksia. Jotkut haluaa ja nauttii anonyymistä riidasta palstalla. Itse olen Marinin ikuinen ihailija ja kannattaja. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina täytyy tehdä väen vängällä noita Marin aloituksia. Jotkut haluaa ja nauttii anonyymistä riidasta palstalla. Itse olen Marinin ikuinen ihailija ja kannattaja. 🥰
Samat tyypit provoilevat Sanna Marinin Instagramissa. Hävettää lukea tyhmiä kommentteja välillä. Yleensä luen Marinin päivitykset, mutten kommentteja.
Sanna 4ever