PAS tammikuussa, onko muita?
Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...
Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.
kp 2/24-34
Kommentit (216)
Heippa!
ONNEA Solveig!!!!
Toivotaan me muutkin piinailijat saadaan ++säteitä sinulta!
Ihana uutinen!!! Halit!
Minä lähes oireeton, väsyttää vaan. Aamuisin hiki kaatuu päältä.
Ennen menkkoja aina paino nousee ja on turvonnut olo, nyt paino tippunut kilon verran. Ei masussa tuntemuksia. Välillä vihloo/tuikkii jonnekin kohdun paikkeille.Kuumottelee naamasta ja muutenkin. Iltaisin taas palelee.
Vielä huominen aamu ja perjantaina testi!!!
Jännittää!
Sinulla on ihastuttavan jännät paikat! Peukkuja ja onnenhalaus!
Oon seurannut tiiviisti taustalla piinapäiviänne, monella alkaa oleen jo jännät paikat! Tuntuu ett teidän pp:t on mennyt tosi nopeesti, kun angutkin jo pp12..
Teistä ei varmaan tunnu siltä=)
Onnea vielä Solveigille!
Olin vasta tänään rohkea ja soittelin VL:toon negatuloksesta, itkuksi meni=( Muutenkin tuntui, ett hoitajalla oli kova kiire eikä se kuunnellut ja välittänyt. Luulin muutenkin olevani vahvempi tämän negan jälkeen, mutta ei, itkuista ja vaikeaa on ollut. Ehkäpä pian rupeaa helpottamaan..
Toivon sydämestäni mahdollisimman monelle plussia! Se antaisi itsellekin lisäpotkua, vaikka hoidot ovatkin jo luultavasti omalta kohdalta ohi.. tai sitten ei. Kai sitä on jäänyt koukkuun, koska koskaan ei voi tietää..
Jaksuja kaikille ja plussaonnea!
Lyytille haleja ja tsemppausta tulevaisuuteen!
Tiedän, että maailma kaatuu ja tuntuu pahalta.
Pitäkää vaikka pieni tauko ja hakekaa voimia!
Kyllä se vielä onnistuu!!! Varmasti!
Minäkään en aio luovuttaa jos nega tulee!
Kamalan luottavaisena menen perjantaita kohti. Katotaan miten akan käy! Minunkin maailma romahtaa ja mies vielä huonommassa jamassa jos nega. Kynelsilmin jumalaa rukoilee....
Toivotaan että pe saa jo kiittää taivaan isää!
Minä sanoin miehelle että jos + juhlitaan piimällä ja jos nega vedän kannat kattoon....
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti nega)
Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega)
Solveig, siirto 10.1, pp10(plus), pp13(veritesti plus)
Mimosa75, siirto 13.1, pp12
agnut, siirto 13.1, pp12
Hämyri, siirto 17.1, pp8
Ibiza79, siirto 18.1, pp7
xkirsikkax, siirto vko6
Myyry, siirto 26.1
Myyry: Onnea huomiseen siirtoon!!!!
agnut: Vielä loppu rutistus piinaa jäljellä!
Mimosa75: Testaat varmaan kanssa perjantaina!
Lyyti77: Jaksuja, aina nega on tosi kova paikka!
Mulla aamulla taas töissä etova olo, siellä joku mua ärsyttävä haju! Vatsaa alkaa turvottamaan, kun housut alkaa puristaan...
auttakaa!!!
Mulla oli iltapäivällä viiltävä kipu, peppuun saakka sattui.
Nyt illalla kramppaa välillä ja menkkajomotusta!!!!!!
Ei vuotoa! Meneekö tämä nyt taas...
Mua vaan palelee, välillä käy etova olo, hetken.
Ihan kuin olis masu sekaisin. Tosin menkatkin alkaa näin.
Inhoan tätä piina-aikaa!
Ibiza, taidat plussata?! Ihanaa, jos näin käy.
++säteitä kaikille!
Agnut, olisko kiinnittymisvihlaisuja...
Minä poistun masentuneena listalta, en pääse siirtoon. Siirtopäivä osuu sunnuntaille:( Eli ensi kuussa uusi yritys ja laskeskelin jo, että saattaapi käydä samoin. Huokaus.
Parempaa onnea teille!
mustunut Kirsikka
Kuten otsikkokin kertoo oli tänään klinikalla hyviä uutisia kuultavana. Molemmat alkiot oliva hienosti jatkaneet jakaantumista sulatuksen jälkeen ja olivat nyt 9 ja 11 soluisia. Molemmille tehtiin kuoren avaus. Lääkäri sanoi ettei tilanne voisi olla parempi :)
Nyt sitten piinistellään kaksi viikkoa toivoen parasta.
Loppuviikon testaajille HIRMUISESTI plussasäteitä! ~~~~~~~~
-Myyry ja nappulat pp.0
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp13
agnut, siirto 13.1, pp13
Hämyri, siirto 17.1, pp9
Ibiza79, siirto 18.1, pp8
Myyry, siirto 26.1, pp0
angut: toivotaan että kivut ovat jotain muuta kuin menkkaoireita!!!
xkirsikkax: pahoittelut, että hoitonne siirtyy. Parempaa onnea helmikuulle!!!!
Myyry: Hurjasti onnea nappuloista ja nyt tarraliimaa, että jatkavat matkaa seuraavat 9kk mukanasi!
Oma napa: tänään melko oireetonta vähän masusta välillä nipistelee!
Katsoin äsken kakkoselta haaveena lapsi ohjelman...itken vieläkin. Se oli niin koskettava molempien osapuolien kannalta.
Tunteet on pinnassa koko ajan. Itkua, kiukkua, iloa... tää piinailu on rankaa.
Menkkaoireita on ollut. Tiedä sit onko menkat tulossa vai menossa. Toivotaan että menossa lomalle.
Vielä olis päiviä tohon testiin. En taida testata ennakkoon.menen veritestiin sit tiistaina. No, saa nähdä ;0)
Vituiks meni!
NEGA.
Nyt on hermot niin huonossa kunnossa...
Sanoin aamuilla miehelle, että vaihtaa akkaa, minä en jaksa enää.
Myyrylle ++säteitä!!!
Tsemppiä kaikille piinailijoille!
voin jotenkin kuvitella tuon tunteen... Samaa totesin omalle miehelleni, kun sain tuomion munatorvitukkeumasta.. Ei ollut itku kaukana:( Hirveästi jaksamista sinulle uuteen koitokseen! Tokihan vielä yritätte?
Kirsikka
Aivan loistavia uutisia nuo sun huurunenujen jakaantumiset!! Tervetuloa piinailemaan.
Itelläni on tänään pp14 mutta testaan vasta sunnuntaina ellei menkat sitä ennen ilmesty kuvioon. Viimeksi masussa on ollu lieviä tuntemuksia viikko sitte, joten onko se hyvä vai huono juttu, en tiijä. Tekis mieli sanoo olevansa nyt suht luottavaisin mielin, mutta ei passaa nuolasta ennenku tipahtaa ;D
t. Ippu ja Valopilkut, jotka ainaki vielä loistaa
Nämä kaksi vuotta taitaa riittää.
Mulla ikääkin jo aikalailla.
Surffaan netissä ja meinaan varata Egyptin matkan meille.
Parisuhdettakin täytyy hoitaa jos meinaa yhdessä pysyä. Rahaa voisi tosiaan välillä muuhunkin laittaa kuin hoitoihin. Olen varmaan matkan ansainnu?
Luget on hallinnu mun elämää täysin...
Piikitykset ym. alkaa nyt väsyttää.
Ainahan minut voi kierrätykseen laittaa....
(olen todella kypsänä)
Oon todella pahoillani sun puolesta. Nyt sun kannattaa ensin antaa aikaa itelles surra kunnolla, samoin miehelles. Varmasti tuntuu turhauttavalta tuon negan suhteen, mutta älä usko että miehes sut mihinkään vaihtais! Sehän on ollu tekemässä sun kans yhessä pientä ihmettä teijän perheeseen ja toisekseen... se ei koskaan vaihtamalla parane!
On varmasti hyvä idea suunnata ajatukset ja tekeminen välillä johonki muuhun ku l-hoitoihin. Varaa se matka, menkää ja nauttikaa toisistanne! Kukapa tietää, jos vaikka reissun aikana... ;D
Voimia joka tapauksessa.
t. Ippu
Mä olin niin varma, että ainakin sä plussaat! Oli vaan semmoinen tunne, en tiedä miksi.. Olen pahoillani, toi ei varmaan kauheesti tässä tilanteessa auta.
Jaksamisia sulle! Lähtekää ihmeessä lomailemaan ja nollaamaan ajatukset ( jos se nyt enää koskaan on mahdollista). Omasta kokemuksesta voin sanoa, että usean hoitojakson jälkeen tauko tekee todella hyvää, niin mielelle kuin parisuhteellekin=) Viimeviikkoisen negan jälkeen olin itselleni vihainen, ku katkaistiin vuoden tauko.. Luulin olleeni valmis kohtaamaan vaikka mitä!
Nyt vasta itsellä helpottaa. Eilen jopa taas kuvittelin, ett oon sittenkin raskaana, koska rintoja vihlo ja jomotti koko ajan! Jotain ihan uutta ja outoa. Ehkäpä ovisoireet vaivaavat jo (kp9) ja kovempina kuin koskaan?! Tai sitten luget vielä vaikuttaa..
Lohtuhali vielä Angutille!
Jaksuja muille piinispäiviin!
Piinistelijät:
Mimosa75, siirto 13.1, pp14
agnut, siirto 13.1, pp14(nega)
Hämyri, siirto 17.1, pp10
Ibiza79, siirto 18.1, pp9
Myyry, siirto 26.1, pp1
Hämyri: Koetetaan nyt vielä jaksaa testipäivään asti!!! Mullakin välillä vatsaa vihloo, mut en murehdi sitä suuremmin. Yritän olla luulematta mitään, kun se selviää aikanaan. Kun ei elättele liikoja toiveita ei putoa ihan niin korkeelta.
angut: Pahoittelut negasta, se on aina yhtä kaamee tilanne!!! Matka voi kyllä piristää ja auttaa pääsemään yli tästä.
Olen pahoillani että hoito päättyi tällä tavoin.. Itsekin olen sitä tyhjää testiruutua tuijotellut sen verran monta kertaa, että tiedän suurinpiirtein mitkä fiilikset sinulla on. Lohtuhaleja ja voimia katsella eteenpäin! Matka varmasti saisi ajatuksianne edes hetkeksi pois näistä hoidoista.
Ibiza ja Hämyri: Tsemppiä viimeisiin piinistelypäiviin!
Mites Mimosa? Hänellähän on testipäivä tänään?
Ja lopuksi Ipulle iso kiitos tsemppauksesta! :)
-Myyry ja ihka eka pp
Meillä kone rikki, uusi saadaan vasta ensi viikolla. Olen aivan ulkopuolella kaikista netytihommista. Nyt kirjotan töistä, kauhee kiire ettei vaan kukaan huomaa, en kerta kaikkiaan voi kirjoittaa täällä. Halusin vain kertoa oman tulokseni, sovinnaisuutta uhmatenkin.
Angut- pahoittelut kohtalotoverille! Tiedän, miltä nyt tuntuu. Mun käskettiin kuitenkin jatkaa lääkitystä, kunnes menkat alkaa, ja testata maanantaina uudestaan jos eivät menkat sitä enne ole alkaneet. Turhauttavaa!
Terkkuja salaa kirjoittavalta Mimosalta!!! Palaan asiaan, kun kotona taas kone...
Ihan normaalin rajoissahan tuo näyttäisi kuitenkin olevan. En itse jaksa uskoa siihen kahteen, mutta kukas sen tietää. Paitsi ultra sitten.