Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeriarvot ok, silti pahoinvointi ja sydäntykytys kun olen syönyt makeaa

Vierailija
11.02.2013 |

Mistä voisi jothua...?

Tai onko muilla ollut vastaavaa?

Esikoista kun odotin minulla oli radi, Paasto ok, 2h-arvo ok, mutta 1h arvo oli 10,2 kun sai olla 10,0.

No, hyvin meni, olin ehkä vähän turhan tiukalla ruokavaliolla kun paino sitten nousi loppujen lopuksi 6kg kokonaan, ja lapsi painoi syntyessään 3kg.

Nyt odotan toista, kövin sitten jo alkuraskaudessa sokerirasituksessa, ja se oli ok.

Kävin toisen kerran 27.raskausviikolla, ja olin ihan varma että nyt se on tullut taas, koska ollut todella paha olo aina kun olen syönyt kakkua/karkkeja/suklaata/jätskiä.

Ei sitten ollutkaan, olin todella yllättynyt...

Muistin että minulla on muutama liuska jäljellä, ja olen nyt seurannut näitä 1h arvoja aina kun olen makeaa syönyt, kun tulee paha olo, mutta ei ne nouse yli sen sallitun 8.0, korkein ollut 6,7.

Taidan suosiolla luopua ehkä mässyistä nyt kuitenkin vaikka kuinka muka aina himoitsen varsinkin suklaata....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elimistö on kovilla sokerin kanssa. Valkoinen sokeri on myrkkyä!

Vierailija
2/2 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua jättää sellaset helposti vältettävät syömiset, mitkä aiheuttaa pahaa oloa. Sun kroppa viestittää, ettei tarvii tuota ylimääräistä rasitetta, vaikka ei ihan taudiksi ole muodostunutkaan.

Pirteä ja hyvä olo on se, mikä syömisestä kuuluu tulla. Karkit ei muutenkaan kuulu ihmisen normaaliravintoon. Joka tapauksessa, muutama nami tai yksittäinen keksi kerran, kaksi viikossa tuskin tuota pahaa oloa laukaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän