Pitäiskö tuosta uhkausviestistä soittaa poliisille?
Kommentit (87)
Soitin 112.
Mitä siellä sanottiin?
ennenkuin se on poliisin tiedossa.
Jos tuo ois tosissaan, niin poliisi saanee tiedon ihan liian myöhään..
Niin. Siellä nettipoliisillahan on odottamassa tutkintaa mm. Kaikki Casa-blogeihin liittyvät aloitukset. Tutlitaankohan ilmoitukset siinä järjestyksessä kun ne saapuvat.
Sori ohis
ennenkuin se on poliisin tiedossa.
Kopioin itse viestin samalla kun laitoin nettipoliisille.
Laitettu samalla otsikolla jo heti klo 21.00 jälkeen.
Siinä puhuttiin Hesan isoimmasta koulusta. Laitoin viestiä ylläpidolle siitäkin.
kerroitko nöistö kaikista viesteistä? esim hesan isoimmasta koulusta tai tästä kampin verilöylystä?
Niitä en ollut vielä huomannut, enkä itse asiassa löydä niitä nytkään. Haluaako joku muu soittaa tädennystä vai soitanko uudestaan?
Ottivat asiallisesti ja vakavissaan.
Niitä en ollut vielä huomannut, enkä itse asiassa löydä niitä nytkään. Haluaako joku muu soittaa tädennystä vai soitanko uudestaan?
Ottivat asiallisesti ja vakavissaan.
Nyt kyllä löysin sen Kampin verilöylyn. Mutta juu, eiköhän poliisi nyt itsekin katso sillä silmällä että huomaa lisäuhkaukset ku kerran ovat tiedon saaneet.
Että voikin jollain olla sairaita ideoita.
ei nyt ymmärrä. Noihin kouluampumisiin suhtaudutaan kyllä vakavasti ja uhkailija kaivetaan esille. No, oppiipahan.
"Paateron mukaan nettikeskustelu on vilkasta aina kouluampumistapausten jälkeen. Poliisilla on herkkä kynnys puuttua mahdollisiin uhkauksiin.
– Suomessa tulee koulu-uhkailuja periaatteessa koko ajan, mutta onneksi ne eivät ole olleet todellisia. Ne ovat yleensä ilkivaltatyyppisiä. Poliisi ottaa ne kaikki aina tosissaan. Jos uhkauksia tulee, niin jokainen selvitetään, Paatero tähdentää. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/suomen-poliisi-reagoi-usan-kou…
Tuonkaltaiset uhkaukset kyllä otetaan tosissaan ja uhkailija kyllä saa seuraamuksia.
"Paateron mukaan nettikeskustelu on vilkasta aina kouluampumistapausten jälkeen. Poliisilla on herkkä kynnys puuttua mahdollisiin uhkauksiin.
– Suomessa tulee koulu-uhkailuja periaatteessa koko ajan, mutta onneksi ne eivät ole olleet todellisia. Ne ovat yleensä ilkivaltatyyppisiä. Poliisi ottaa ne kaikki aina tosissaan. Jos uhkauksia tulee, niin jokainen selvitetään, Paatero tähdentää. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/suomen-poliisi-reagoi-usan-kou…
Soitin 112.