¤- Kesäkertut torstaihin! -¤
Kommentit (23)
Eli mun piti eilen käydä tarkistuttamassa Kättärillä, että kaikki on ok. Eilen illalla alkoi yhtäkkiä melko runsas verenvuoto, ja sekös meikäläisen säikäytti!! Ei muuta kuin soitto päivystykseen, mistä sain kehotuksen lähtee tarkistuttamaan tilanne.
Olin tietenkin ihan itku kurkussa ja pelkäsin tietenkin pahinta! Lääkärille pääsin onneks tunnissa ja UÄ:ssä selvis, et pikkuinen siellä reippaasti liikuskelee ja kaikki näytti muutenkin olevan kunnossa.
Mitään järjellistä syytä vuotoon ei ollut, joskus kuulemma vaan käy niin.. Vuoto on nyt onneks loppu, mutta kyllä sitä aika peloissaan ja sekavinkin tuntein edelleen on. Täytyy vaan siis toivoa parasta ja pelätä pahinta. Koko loppuraskaus varmaan on jonkunlainen pelko päällä, mutta kuten sanottu toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti loppuun asti.
Ai niin suloiset lapseni lupasivat pitää peukkuja vauvan puolesta,kun jouduin eilen lähtemään lääkäriin. Arvatkaa herkistikö mielen entisestään? Ja olivat tietenkin innoissaan, kun pääsin kertomaan et vauvalla on ainakin nyt kaikki hyvin. Äiti joutuu vaan ottamaan nyt vähän rennommin.
Ihan ekaks osanotto Pollylle!
Oon taas joka päivä käynyt lukemassa teijän kuulumisia, tai siis joka työpäivä mut ei oo ollu aikaa tai virtaa enään ruveta kirjottaan mitaan. Mutta mutta! nyt meillä on netti myös kotona niin voin käydä lukemassa teijän kuulumisia vaikka joka päivä!!! =D Olen muuten huomannut tässä raskauden myötä miten jotkut " olemattomat" tai pienet asiat saa ittensä ihan riemuihin, eli just tää et voin vaikka sunnuntauna aamulla tai lauantai illalla tulla tänne lueskeleman!!! Olishan se onnistunut nyttenkin mut ei haluu kaikkee vapaa aikaansa liikkeessäkään olla. :) Toinen mikä asia sai mut viimeviikolla aivan riemuihin kun liikkeeseen tuli uus sarja, lapsille! Wellan lifetexin ja ne tuoksuu colalle!!! IIHAANAA!!! Onko joku ostanut sitä kampaajaltaan, että toimiiko se oikeesti, siis tykkääkö lapset? =D
tilasin nyt taas sen np-ultran, olin siellä viimeviikolla mut raskaus ei ollutkaan niin pitkällä niin nyt yritetään uudestaan, kaks viikkoo vaan viel odotteluu 22.12.
en viitti tukkii pinoo enempää joten illan jatkoja!!!
ainiin, mun veikkaus tyttö ja 5.7. (la30.6)
odottavaparturi 10+6
Nyt tuntuu, että vähän jo jaksaakin. Oli kiva huomata, että ainainen väsymys ja sohvalla makaaminen EI johtunut siitä, että olen laiska ja haluan vain makoilla, vaan että se johtuu raskaudesta. Nyt on ollut parempia päiviä, ja olen jopa laittanut ruokaa ja leiponut monena päivänä. ja tietenkin siivonnut :)
Esikoinen sai MPR-rokotteen jälkeen kovan kuumeen kolmeksi päiväksi ja on ollut oikein itkuinen ja tarvinnut paljon syliaikaa. Huoh, välillä ei jaksa olla kärsivällinen äiti :(
Oma napa kasvaa, vaikka mie olen alkanut huolehtimaan, että kasvaakohan se ihan " oikeasti" , eli onkohan vaavilla kaikki hyvin. Kävin alussa, noin viikolla 9 ultrassa, ja niitä ei ole nyt enää suunnitteilla. Mutta tunnustelemalla kohtu tuntuu kasvaneen. En ole huomannut housujen kiristymistä, mutta kotona käytänkin paljon lökövaatteita, joista ei huomaa.
Ylpeyden aiheeni on liikunnan harrastus! Tai, no, siis olen käynyt kävelyllä ainakin kolme kertaa :) :) Oon ollut niiiiin väsynyt aiemmin, ja kyllä sen huomasi, että kunto on ihan rapa. Mutta nyt siis käyn kävelyllä ja aamuin illoin teen pienet kyykkyliikkeet, että on jaloissa edes jotakin voimaa sitten kun kannettavaa on enemmänkin. Selkää pitäisi myös alkaa huoltamaan, varsinkin kun vielä pystyy tekemään selkäliikkeitä mahallaan. Kyllä kuntokin vaikuttaa jaksamiseen, ihan mielialasta alkaen.
Paha olo on myös väistymässä, ainut " raskaushaitta" on epämukava maku suussa koko ajan. Ei kyllä ihan metallinen, mutta semmonen ikävä kuitenkin. Millähän siiitä pääsisi...
Esikoisesta " tiesin" alusta asti, että on tyttö, ja nyt sitten odotan miehen mieliksi poikaa :) Ei kyllä toinen tyttökään olisi hullumpi. ELi arvaan, että poika tulee, ja lasketun ajan jälkeen 20.6.
Faith ja tiikeri 12+5