Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARIMEKKO & H&M

10.04.2008 |

täältä ne nyt löytyy:

http://www.hm.com/fi/inspiration__fashion.nhtml#/marimekko080410/

Itse en ole mikään retroilija joten jätän väliin, mutta esim. tuossa mustavalkoisessa mekossa on kaunis laikkaus : )

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi olevan vielä yhtä tyttöjen mekkoa. Sitä sini-punasävyistä, mihin kuuluu pöksyt ja hattu. Minulle väitettiin toisesta liikkeestä, että lastenvaatteita tulee vain Hesaan ja nettiin, mutta näkyi niitä siis olevan muuallakin.

Vierailija
2/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvoille ja lapsillekin pitänyt olla jotain? En ainakaan löytänyt sivuilta mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku löytää, niin kiva olis ; )

Vierailija
4/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mieleen, niin kuin ei Marimekko muutenkaan iske oikeestaan..

Lapsille oli oma mallistonsa.

http://shop.hm.com/fi/?action=viewcampaign636marimekkokids

Vierailija
5/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo harmitakaan, aivan kamalia :/

Vierailija
6/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenmallisto on tosiaan vain netissä ja kuulemma Hesan yhdessä liikkeessä. Mä tykkään joistain noista kuoseista, kun kaipaan tummalle lapselle todella kirkkaita värejä, mutta just nyt nettikauppa ei toimi. Odottelen, josko iltapäivällä pääsisi viemään tilauksen loppuun. Lähinnä yhden kesäasun ajattelin tilata lapselle ja itselle yhden hameen.

Vierailija
7/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa nopeasti lounastunnilla Helsingin Kämpin myymälän tarjontaa. Lapsille oli todellakin todella vähän tuotteita ja ne vähätkään eivät innostaneet. Uimapuvun värit ovat kuin myrkkykeitosta ja t-paidan raidat suttuisia. Mustaoranssipallokuvioinen setti on levoton, iso kuvio ei imartele monimutkaista leikkausta. Ja siinähän se anti sitten olikin.

Kivoin lastenvaate ei ollut vaate ollenkaan, vaan sellainen pieni eläin (oliko se karhu vai apina, en muista). Ja sitten yksi naisten vaate, sellainen oranssin ja fuksian värinen yläosa oli sopi mainiosti yhdelle n. 7-vuotiaalle tytölle mekoksi. Tyttö oli tosi onnellinen " mekostaan" . Saman kuosin hattukin oli kiva.

Aikuisten vaatteista en oikein tykännyt. Oli siellä pari ihan kivaa (sinikeltainen paita ja mustavalkoinen kotelomekko), mutta en kyllä ostaisi niitäkään. Väriyhdistelmät olivat outoja ja kirkuvia, vaikka retrosta ja erikoisemmista väreistä tykkäänkin. Mieluummin ostan aitoa Marimekkoa.

Vierailija
8/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuollaisii kuoseja silloin. Itse olen mieltynyt klassisempaan suntaan marimekon suhteen.

Pitänee ostaa pojille värikkäät tpaidat kesäksi jos löytyy...

Vierailija
9/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turun keskustan h&mssä. aikuisille oli kyllä marimekkoa, mutta lapsille ei.. ehkäpä niitä paraikaa laitetana nettikauppaan kun sitä huolletaan :D

Vierailija
10/13 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle meinasin laukun tilata

Vierailija
11/13 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haluamani mekon tytölle, kun tilasin sen heti eilen illalla. Nyt näyttää olevan kaikki mekot loppu ainakin nettikaupasta. Vähän luulen, että niitä löytää pian Huutiksesta...

Vierailija
12/13 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa oli jo tänä aamuna myynnissä marimekko-hm-vaatteita..

itse tilasin tytölle tuon sinisävyisen kesäasun ja itselle laukun..

Vierailija
13/13 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sitten tänään kun tuli uusi alekoodi, että tilaisin muutakin mutta just ne mitä olisin voinu vielä tilata olivat loppuneet, niin lasten kuin aikuistenkin puolelta.

On tosiaan tainnut olla pieni erä kun jo nyt ovat loppuneet...