G: Olisitko ollut 20 vuotiaana kypsä huolehtimaan ihan omasta koirasta?
Kommentit (8)
koska en tajunnut, että kun koirasta vihdoin pääsee eroon, olen lähemmäs nelikymppinen, ja se koira on siinä riesana kun lapset ovat pieniä.
No, otin koiran kuitenkin ja tässähän se elelee jo kymmenettä vuotta.
Oli silloin jo kolme saksanpaimenkoiraa ja täysi kennelhomma päällä kisamatkoineen
Minä hankin koiran 14-vuotiaana ja hoidin sen alusta loppuun asti itse, lenkitykset, ruokailut, eläinlääkärit ja kouluttamisen. Ostin koiran omilla säästöilläni, mutta vanhempani maksoivat ruokakulut ja eläinlääkärin. Kun muutin opiskelemaan, koiran kulut olivat omalla vastuullani ja maksoin ne opintorahasta.
En kylläkään missään nimessä halunnut koiraa.
kyennyt, mutta ei olisi ollut haluja rajoittaa elämäänsä koiran mukaan. Muutin tuolloin tiheään, jopa monta kertaa vuodessa: Välillä toiselle paikkakunnalle muutamaksi kuukaudeksi kesätöihin, ulkomaille vaihto-opiskelemaan, taas toiselle paikkakunnalle, takaisin opiskelupaikkakunnalle. Opiskelijajärjestötouhut veivät usein viikonlopuiksi eri puolelle Suomea, välillä ulkomaillekin viikoksi.
Ei sillä elämäntyylillä olisi voinut koiraa pitää.
Olin ihan normaali, vastuuntuntoinen nuori. Tosin en ollut koirista kiinnostunut, mutta sitähän tässä ei kysyttykään.
ja olisin kyllä mielestäni kypsä huolehtimaan koirasta, kun lapsenkin kanssa pärjään hyvin :)
mulla ei tosin ole mitään mielenkiintoa koiraa hankkia.
Otin ensimmäisen oman koirani vasta 35-vuotiaana.